|
کدخبر: 129050

مشکلات سرمربی استقلال تمامی ندارد

محمود فکری در حالی که زمان کمی برای آماده‌سازی استقلال در اختیار دارد در همین فرصت کم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده که البته اجتناب ناپذیر است.

ورزش مشکلات سرمربی استقلال تمامی ندارد

بعد از گرفتن نخستین تست کرونا از بازیکنان مشخص شد که سه بازیکن به این ویروس مبتلا هستند و همین موجب شد از ادامه حضور در تمرینات منع شوند و در تست دوم دو بازیکن دیگر آبی‌ها به این ویروس مبتلا شدند و اکنون تعداد بازیکنان غایب کرونایی به ۵ بازیکن رسیده است که یکی از این بازیکنان فرشید اسماعیلی است که در ترکیب تیم نقش محوری دارد.

علاوه بر این ۵ بازیکن که به دلیل ویروس کرونا از حضور در تمرینات تیم استقلال منع شده‌اند شیخ دیاباته و میلیچ هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده‌اند. آنها حتی اگر به صورت انفرادی تمرین کنند و زمانی که در تمرین استقلال حاضر می‌شوند از آمادگی بالایی برخوردار باشند به دلیل عدم آشنایی با افکار تاکتیکی محمود فکری نیاز به وقت خواهند داشت تا در ایده‌های تاکتیکی سرمربی جدید استقلال جای خود را پیدا کنند. به این‌ها غیبت ملی پوشان جز محمد رشید مظاهری را اضافه کنید. علی کریمی – عارف غلامی و مهدی قایدی هنوز خود را به محمود فکری معرفی نکرده‌اند.

در چنین شرایطی استقلال نصف و نیمه برای حضور در فصل جدید بازی‌ها آماده می‌شود. این از مصائب محمود فکری در استقلال است که البته دم از آن نمی‌زند. او در نساجی هم چنین رفتاری داشت و هیچ گاه سعی نکرد به کمبودها اشاره کند چرا که بر این عقیده است اگر غیبت برخی از بازیکنان را بزرگ کند بازیکنان حاضر در اردوی تیم روحیه خود را از دست خواهند داد و نخواهند توانست در بازی هایی که به میدان می‌روند ارائه گر فوتبال خوبی باشند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها