|
کدخبر: 137825

بورس این هفته صعود چشمگیر دارد!

در هفته‌ای که گذشت با وجود اینکه عرضه در نمادهایی چون شستا زیاد بود اما شاخص کل بازار سهام روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید.

بورس بورس این هفته صعود چشمگیر دارد!

در جریان معاملات هفته گذشته حدود ۲۶۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سرمایه شد و ارزش معاملات رشد ۸۷ درصدی داشت، اما روند بورس فردا چگونه است؟

حسین شیبانی، کارشناس بازار سهام با اشاره به وضعیت بازار فردا گفت: به نظر می‌رسد که بورس، فردا روندی صعودی دارد و شاخص کل طی معاملات این هفته به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید.

این کارشناس با اشاره به تاثیرپذیری بازار سهام از دلار گفت: قیمت سکه افت کرده است، قیمت دلار نیز روی ۲۵ هزار تومان تثبیت شده و طبق گزارشات، حجم معاملات مسکن نیز نصف شده است. به همین دلیل بازارهای موازی برای سرمایه‌گذاری جذاب نیست و پول به سمت بازار سهام روانه می‌شود. با فرض اینکه حتی دلار حدود ۲ یا ۳ هزار تومان نیز ارزان‌تر شود باز هم به دلیل تمایلات و امید به آینده تاثیر زیادی بر بورس ندارد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • شجاع دل ارسالی در

    یه مشت مردم بدبخت رفتن پولشون رو خرج دولار کردند کاشکی رفته بودن سراغ بورس اگه ملت بدونند چقدر بورس پول داره هیچوقت پولشون رو خرج زمین و سکه یا دولار نمیکنند من ناشی ناشی تو بورس بودم الان کلی جلو افتادم هیچ سرمایه گزاری ندیدم که تو بشه تو دو 70 روز بشه پول رو 3 برابر کرد ولی من حداقل تو 70 روز پولم رو سه برابر کردم و تو 5 ما تونستم 1 ملیونم رو به 10 ملیون برسونم حداقل بیشتر وقته تو یک ماه میتونم پولم رو دو برابر کنم البته باید کمی از بورس سر در بیارید و پولتون رو یواش یواش طبق برنامه ریزی و یادگیری بورس وارد بورس کنید

ارسال نظر