|
کدخبر: 235972

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار (۲ بهمن)

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۲ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۷۰هزار تومان کاهش یافت.

امروز شنبه ( ۲ بهمن ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۲ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ( پنجشنبه ۳۰ دی) ۷۰ هزار تومان کاهش یافت.

امروز قیمت طلا و سکه در بازار نوسان داشت و قیمت برخی از انواع سکه از جمله نیم سکه و ربع سکه در برخی ساعت ها کاهشی و و دوباره افزایشی می شد. گفتنی است با نزدیک شدن به روز مادر مشتریان بیشتری روانه بازار طلا و سکه می شوند.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری هفته گذشته ۸۰ هزار تومان گران تر شد.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۵ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۵ هزار تومان ارزان تر شده است.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۴ دلار اعلام شد.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها