|
کدخبر: 290617

بهتر است تور دبی ۷ شب را انتخاب کنیم یا ۳ شب و ۴ روز؟

همان طور که می‌دانید دبی به قدری مکان‌های دیدنی و اماکن تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که شما در سفر به این شهر لوکس و مدرن چه تور دبی 7 شب را رزرو کنید و چه تور دبی 3 شب را خریداری نمایید؛ نمی‌توانید تمام این جاهای دیدنی را کامل ببینید؛ اما در هر فصلی از سال می‌توانید اوقات خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید.

همان طور که می‌دانید دبی به قدری مکان‌های دیدنی و اماکن تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که شما در سفر به این شهر لوکس و مدرن چه تور دبی 7 شب را رزرو کنید و چه تور دبی 3 شب را خریداری نمایید؛ نمی‌توانید تمام این جاهای دیدنی را کامل ببینید؛ اما در هر فصلی از سال می‌توانید اوقات خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید.

بی‌شک در سفر چند روزه به دبی وقت برای گشت‌و‌گذار و  تفریح کم هم خواهید آورد؛ در ضمن از آنجایی‌که در ایام تعطیلات ظولانی مثل نوروز و تابستان بیشتر مسافران به دنبال مقصدی هیجان‌انگیز با تفریحات جدید و جذاب می‌گردند؛ پیشنهاد ما رزرو تور دبی نامی گشت به شماست.

تور-دبی

راه‌های سفر به دبی چگونه است؟

برای رسیدن به هر مقصدی راه‌های متفاوتی پیش روی شماست! طبیعتا برای رسیدن از شهرهای ایران به دبی هم راه‌های گوناگونی وجود دارد. در این بخش از راهنمای سفر به دبی قصد داریم راه‌های سفر به دبی را به شما معرفی کنیم. برای سفر از ایران به دبی دو راه وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند:

  • سفر با هواپیما
  • سفر با کشتی

سفر با کشتی به دبی تجربه جدید و خاطرات منحصر‌به‌فردی را در ذهن شما بر‌جای می‌گذارد. هر چند این سفر بیشتر از هواپیما طول می‌کشد ولی مزایایی هم به‌همراه دارد. حواستان باشد که مدت زمان سفر از بندرعباس به دبی با کشتی تندرو حدودا 7 تا 8 ساعت زمان می‌برد. در حالی که مدت زمان پرواز تهران به امارات دبی در شرایط مساعد 1 ساعت و 10 دقیقه است؛ البته یادتان باشد که مدت زمان سفر دریایی به شرایط دریا از نظر وزش باد و مواج بودن دریا هم بستگی دارد.

سفر با کشتی‌های کند رو مدت زمان بیشتری را می‌طلبد. در مجموع باید بگوییم که سفر به دبی با هواپیما گران‌تر ولی راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود؛ هرچند هزینه بلیت هواپیما بسته به شرایط متغییر است. یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی، شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما هستند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند.

در ادامه هر گردشگری با توجه به شرایط زمانی و وقت آزاد خود و همینطور برآورد هزینه‌هایش باید تصمیم بگیرد که سفر به دبی با کشتی برایش مناسب‌تر است یا راه دوم که از طریق خرید بلیط هواپیما دبی صورت می‌گیرد.

تور-دبی-۱

بهتر است با کدام ایرلاین‌ها به دبی سفر کنیم؟

در سفرهای خارجی، اولین و مهم‌ترین روش سفر، پرواز است. از آنجایی‌که اکثر تورهای دبی به‌صورت هوایی برگزار می‌شوند و در این روش در زمان صرفه‌جویی می‌شود، پیشنهاد نامی گشت برای یک سفر دل‌چسب‌تر، رزرو تور دبی 7 شب و سفر هوایی به این شهر است. زیرا تورهای مسافرتی تمام موارد مهم سفر را  برنامه‌ریزی می‌کنند و دیگر نیازی به انتخاب بلیط و زمان‌بندی سفر نخواهید داشت. مدت زمان پرواز تهران به دبی حدود 2 ساعت است و هزینه این روش نسبت به سفر با کشتی گران‌تر است.

یادتان باشد که بیشترین پروازهای ایران به دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر مانند ماهان، ایران‌ایر و امارات انجام می‌شود. راستی حواستان باشد که شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان امن‌ترین ایرلاین خاورمیانه در کنار شرکت ایران‌ایر، بهترین پروازهای مستقیم تهران- دبی را به صورت روزانه پوشش می‌دهند. همچنین شرکت هواپیمایی امارات با 4 پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آل‌مکتوم امارات، بیشترین پروازها را به خود اختصاص داده است؛ اگر تصمیم گرفتید که برای سفر به دبی، از این شرکت بلیط رزرو کنید، این را بدانید که باید توقف‌های زیادی را درطول مسیر تحمل کنید.

تور-دبی-۲

در ادامه پروازهای دیگری هم به‌صورت مستقیم از برخی از شهرهای ایران مانند مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، لار و بندرعباس، توسط شرکت هواپیمایی فلای‌دبی انجام می‌شود. البته شرکت‌های هواپیمایی دیگری هم مانند قشم‌ایر، ترکیش و… پروازهایی در طول هفته دارند. در نهایت تصمیم‌گیری با شماست که کدام ایرلاین را برای سفر به دبی انتخاب کنید؛ چرا که بسته به موقعیت جغرافیایی‌تان، می‌توانید نزدیک‌ترین گزینه را از شهرهایی که پرواز دارند و یا یکی از شرکت‌های هواپیمایی موردنظرتان، انتخاب کنید.

شاید تصمیم برای انتخاب بهترین بازه زمانی برای سفر به دبی کار سختی به نظر برسد، اما اینگونه نیست؛ شما با مطالعه و برآورد هزینه می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را کنید. دبی یکی از رویایی‎ترین مقاصد دنیا و محبوب‌ترین شهرهای جهان از نظر گردشگران در فاصله نزدیکی از ما قرار دارد که شما را مجذوب و شیفته خود می‌کند.

در این مقاله از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان سعی شد راهنمای سفر به دبی برای شما گردشگران عزیز باشیم تا افرادی که قصد سفر به این شهر استثنایی را دارند با اطلاعاتی کامل در دبی به تفریح و گشت و گذار مشغول شوند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر