|
کدخبر: 295402

راز جادوگر مخوف تلگرامی افشا شد / ماجرا چیست؟

راز جادوگر مخوف و معروف تلگرام افشا شد. این جادوگر، دعانویس و رمال شبکه اجتماعی تلگرام که فن بیان خوبی داشت و تبلیغات گسترده و فریبنده‌ای برای جذب افراد انجام می‌داد، به دام افتاد

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: دعانویس و رمال کلاهبردار شبکه اجتماعی به مراجع قضایی معرفی شد.

سید مهدی عمران‌فر، رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران افزود: افراد فالگیر و رمال دارای فن بیان خوبی بوده و با تبلیغات گسترده و فریبنده با سوءاستفاده از سادگی و تحریک احساسات افراد در قبال انجام خواسته‌های نامعقول، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: فردی که با عنوان دعانویسی و رفع طلسم و مشکلات در شبکه اجتماعی تلگرام از کاربران کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.

عمران فر تصریح کرد: مردم هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا اطلاع دهند.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد افزود: این فرد نیز در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان و ارائه شکواییه خود مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند دعانویسی و رمالی در شبکه اجتماعی تلگرام، دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان با پیگیری موضوع موفق به شناسایی متهم و عودت وجوه پرداختی شاکی شدند و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها