|
کدخبر: 295223

خرید ممبر آپلودر تلگرام

راه های ارتقاء کسب و کار و افزایش ممبر در تلگرام

تلگرام (Telegram) پیام‌رسان قدرتمند و منحصربه‌فردی است که ویژگی‌های کاربردی زیادی دارد. تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که به دلیل رابط کاربری ساده و ویژگی‌های جالب و منحصربفردی که دارد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن برخلاف دیگر سرویس‌های پیام‌رسان بر مبنای فضای ابری است، در نتیجه کاربر می‌تواند به صورت همزمان مکالمات خود را در گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی تلگرام دسکتاپ خود دنبال کند.اما چگونه با تلگرام کار کنیم و از آن برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم؟ در این مطلب آموزش کار با تلگرام قصد داریم به همه ی سوالات شمت پاسخ دهیم.

تلگرام فراتر از صرفا یک کلاینت پیام‌رسان عمل کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که برای امنیت بیشتر، از ویژگی چت خصوصی (سکرت چت) استفاده کنند. همچنین علاوه بر انتقال عکس و فیلم، کاربر می‌تواند با استفاده از تلگرام، اسناد و یا لوکیشن فعلی خود را با دوست خود به اشتراک بگذارد.

اموزش کار با تلگرام: ساخت گروه، سوپر گروه و کانال

گروه تلگرام چیست؟

از طرف دیگر، گروه تلگرام مانند سایر گروه‌های برنامه‌های پیام رسانی است.همه اعضای گروه می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و فایل‌های چند رسانه ای را به اشتراک بگذارند، این در حالی است که سرپرست این حق را دارد که تعامل اعضا را محدود کند.

سوپر گروه

اگر تمایل دارید گروهی داشته باشید که اعضای آن بیش از 200 نفر باشد، می‌بایست یک سوپرگروه تشکیل دهید. در سوپرگروه ادمین می‌تواند پیام‌های مهم را در بالای گروه پین کند تا اعضا راحت‌تر بتوانند از پیام‌های مهم مطلع شوند. علاوه براین ادمین می‌تواند هرگونه مکالمات انجام شده در گروه را پاک کرده و مطالب گروه را به خوبی مدیریت کند. گفتنی است سوپرگروه از عضویت 200 هزار نفر پشتیبانی می‌کند.

کانال تلگرام چیست؟

کانال به شما امکان می‌دهد پیام خود را برای تعداد زیادی از مشترکان ارسال کنید.هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که می‌توانند به آن بپیوندند وجود ندارد، اما اعضا نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.سرپرستان کانال تنها کسانی هستند که حق ارسال پیام‌های یک طرفه را دارند.

7 تفاوت کانال و گروه 

  1.  دسترسی به مشخصات اعضای دیگر

  2. حقوقی که به عنوان مدیر دارید

  3. تعداد اعضا

  4.  تعیین مشارکت

  5. دسترسی به سابقه‌ی چت قدیمی

  6.  دریافت بازخورد

  7.  اعلان‌های پیوستن به گروه و پیام‌های بی‌صدا

تبلیغات در تلگرام

تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در بین کاربران ایرانی است که افراد زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های متداول تبلیغات در تلگرام بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و حتی به فروش آنلاین محصولات خود بپردازید.تلگرام نیز مانند اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است که برای رشد و راه‌اندازی کسب و کار نیاز است.

اهمیت و مزایای تبلیغات در تلگرام

در آوریل سال ۲۰۲۰ تعداد کاربران فعال تلگرام به ۴۰۰ میلیون نفر رسید، در حال حاضر روزانه ۱.۵ میلیون کاربر از اکانت خود در این پلتفرم استفاده می‌کنند. اهمیت تبلیغات در تلگرام را شاید بتوان به این شکل عنوان کرد که با وجود تعداد نسبتا بالای کاربران در این پلتفرم، معرفی محصولات و خدمات به آن‌ها کار چندان راحتی نیست. تلگرام امکانات خوب و بی‌نظیری برای کسب و کارها ایجاد کرده است.

با استفاده از این پلتفرم به روش‌های مختلفی می‌توان به ارائه اطلاعات به مشتریان و همچنین برقراری ارتباط راحت و آسان با آن‌ها پرداخت اما تلگرام مانند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نیست. تلگرام یک پیام‌رسان است که ما می‌خواهیم از امکانات خوب و سودمند آن برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده کنیم. بنابراین ما نیاز داریم از روش‌های مخصوصی برای تبلیغات در تلگرام استفاده کنیم و در این زمینه هم باید زمان و انرژی کافی در نظر بگیریم.

تلگرام

انواع روش های تبلیغات در تلگرام

  1. تبلیغات با توجه به میزان بازدید هر پست
  2. تبلیغات ساعتی یا زمانی در تلگرام
  3. تبلیغات گسترده در تلگرام،یکی از پر بازده ترین نوع تبلیغات
  4. تبلیغات شبانه
  5. ممبر گروه به گروه 
  6. تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه
  7. و سایر روش های تبلیغاتی همانند خرید ممبر آپلودر و ...

در این مقاله شما را با 3 نوع از انواع تبلیغات که بسیار کارامد تر و پر بازده می باشند آشنا می کنیم.تبلیغات گسترده در تلگرام که خود شامل تبلیغات گسترده کانال های تلگرام، تبلیغات گسترده سوپر گروه های تلگرام و تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن می شود تبلیغات گسترده توسط تیم تبلیغاتی انجام می شود. تبلیغات گسترده بنر شما در کانال های تبلیغاتی براساس بودجه و بازدید قرار گرفته می شود. تیم یافابرند تبلیغات در تلگرام شما را برعهده میگیرد و با توجه به بنر و کسب و کار شما در کانال های مرتبط با مشورت کارشناس تبلیغاتی تلگرام قرار گرفته می شود. در این روش دیگر شما با مسائلی مثل روش تبلیغاتی درگیر نیستید و می توانید در حین تبلیغات به کسب و کار خود بپردازید.

ممبر گروه به گروه چیست؟ و چگونگی اجرای آن

خرید ممبر واقعی و ارزان یکی از راه‌کارهای بسیاری عالی است که کاربران تلگرام برای موفقیت در کار خود از آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن تلگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در داخل ایران، باتوجه‌به امکانات و ابزارهای بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار داده است؛ یک بستر بسیار امن و مطمئن را برای آنها آماده کرده تا با استفاده از آن بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

سوالات متداول 

بهترین کانال های تلگرامی کدام کانال ها هستند ؟

  • پس از راه اندازی این کانال در سرویس پیام رسان تلگرام، شاید حتی خوشبین ترین کاربران این اپلیکیشن هم فکر نمی کردند که کانال های تلگرامی به سطح محبوبیت برسند و به راهی ساده برای کسب درآمد تبدیل شوند. امروزه کانال ها جزئی جدانشدنی از زندگی مخاطبین تلگرام هستند و افراد هر روز برای مطالعه مطالب مختلف به آن مراجعه می کنند. در فست تلگرام متناسب با هر نوع کسب و کاری تبلیغ شما را در کانال ها میزنیم. تبلیغ هر کسب و کاری در کانال های مربوطه زده میشه.

برای تبلیغ محصول در شهر خود باید به چه نکته ای توجه کنیم ؟

  • اگر محصول یا خدمات شما، محلی است و به جز شهر خودتان نم‌یتوانید در شهرهای دیگر خدماتتان را توضیع کنید، حتما دقت داشته باشید که اکثر کانال های تلگرام بومی نیستند و اعضای آن‌ها از هر جایی از کشور می‌توانند باشند. پس به سراغ کانال‌های بومی مربوط به شهر یا استان خودتان بروید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها