|
کدخبر: 327223

بازار ارز دیجیتال با جهش این رمز ارز منفجر شد / بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار می رسد؟

در بازار ارز دیجیتال امروز ۳ رمز ارز بیت کوین ، لیدو استیک و اتریوم با روند افزایش چشمگیری روبرو شدند ، به طوریکه لیدو با افزایش ۱۹ درصدر و اتریوم با رشد ۱۸ درصدی در مدار افزایشی قرار گرفتند و با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ دارند پیش بینی می شود هر چه به پایان هاوینگ نزدیک می شویم افزایش قیمت ها در بازار ارز دیجیتال به سرعت در حال تقییر و افزایش می باشد . باید دید در روزهای آینده هم بازار به همین روال خود نیز ادامه می دهد یا خیر ؟

اقتصاد بازار ارز دیجیتال با جهش این رمز ارز منفجر شد / بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار می رسد؟

امروز بیت کوین با نرخ ۷۰,۸۵۹.۶۲ هزار دلار (۴,۰۳۵,۵۴۹,۵۷۸تومان) معامله می‌شود و بازار نسبت به هفته گذشته همچنان با روندی صعودی بسیار بالایی نیز روبرو بوده است. هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۳۹۷,۹۰,۰۶,۶۴۷ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ‍ ۴۶,۲۰۹,۶۱۵,۰۸۱ هزار دلار بود. در حال‌ حاضر بیت کوین با روند افزایشی خود بالای  ۷۰ هزار دلار رسیده است.  پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌های آینده روند بازار رمزارزها تغییر کند و هرچه به پایان هاوینگ نزدیک می شویم روند صعودی قیمت بیت کوین نیز بیشتر می شود.

رمز ارز Lido Staked Ether بازار ارز دیجیتال را تکان داد

امروز وضعیت بازار ارز دیجیتال با جهش چشم گیری نیز روبرو بوده است به گونه ای که رمز ارز لیدو بعد از بیت کوین روند افزایش به خود گرفته و در رقابت با سومین ارز صعودی بازار یعنی اتریوم می باشد. رمز ارز لیدو  با نرخ ۳,۶۵۸.۹۳ هزار دلار (۲۰۸,۱۳۷,۳۵۵ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۳۴,۲۴۳,۰۳۷,۳۸۷  دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۸۷,۱۷۳,۹۰۱ دلار بود.

در بازار ارز دیجیتال امروز رمز ارز اتریوم بعد از لیدو استیک  بیشترین افزایش قیمت را برای خود ثبت کرد.   این رمز ارز  با نرخ ۳,۶۳۸.۸۳  هزار دلار (۲۰۶,۷۰۵,۴۸۳ تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۴۴۱,۴۷۰,۰۵۹,۱۸۸ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۲۹,۲۷۴,۳۲۹,۷۹۷ دلار بود.

چه خبر از بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

اگر نگاهی به مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعته گذشته بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم، با اخبار مهمی رو به رو خواهیم شد که در ادامه به صورت تیتروار به این اخبار می‌پردازیم.

خبر باورنکردنی از بیت کوین / طلای دیجیتال به دردسر افتاد؟

در ماه های گذشته، نقره از بیت کوین عقب افتاده بود اما اکنون شواهد نشان می دهد که نقره، جایگاه بیت کوین را تصاحب کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال منتظر شگفتی / بیت کوین به قله نزدیک می شود

بیت‌کوین با قیمت ۶۷هزار و۴۹.۷۴ دلار معامله می‌شود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۴ درصد کاهش داشته است. اکثر دارندگان بیت‌کوین سودآوری داشتند زیرا بیت‌کوین تنها ۶۰۰۰ دلار با بالاترین قیمت خود فاصله دارد البته این مورد می‌تواند به این معنی باشد که تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین کاهش یافته است.

بالاخره این ارز دیجیتال لیست شد / آینده نات کوین چیست ؟

از این پس، دارندگان نات کوین (Notcoin) می‌توانند این ارز دیجیتال را به راحتی در صرافی‌های مختلف خرید و فروش کنند. با این حال، آینده این ارز دیجیتال همچنان نامشخص است.

رمز-ارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها