|
کدخبر: 270608

با تمرینات مکالمه انگلیسی مانند یک حرفه ای، انگلیسی را روان صحبت کنید

آموزشی با تمرینات مکالمه انگلیسی مانند یک حرفه ای، انگلیسی را روان صحبت کنید

آیا می خواهید بتوانید مانند یک زبان مادری به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید؟ حفظ و تمرین سلاح مخفی ماست. وقتی کودکان شروع به یادگیری زبان اصلی خود می کنند، ابتدا گوش می دهند. سپس شروع به صحبت کردن، خواندن و در نهایت نوشتن می کنند. شما باید به طور منظم این چهار مهارت اصلی زبان - نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و خواندن - را برای بهبود توانایی انگلیسی خود تمرین کنید. در چرب زبان بهترین آموزشگاه زبان تهران را لیست کرده اند.

اما چگونه می توانید آن را به طور مداوم انجام دهید؟ نکته کلیدی این است که زبان انگلیسی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. یک دوره آنلاین انگلیسی شرکت کنید یا به سادگی تمرینات صحبت کردن در این مقاله را در تمرین روزانه خود بگنجانید. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی را می توانید تماشا کنید.

با تمرینات مکالمه انگلیسی یاد بگیرید مثل یک حرفه ای صحبت کنید

هر روز چند دقیقه را به تمرین صحبت کردن در مقابل آینه اختصاص دهید. یک تایمر را برای 3 دقیقه تنظیم کنید و درباره موضوعی که می‌خواهید درباره آن صحبت کنید با همراهی که تصور می‌کنید صحبت کنید.

هدف اساسی این تمرین گفتاری ارزیابی سبک صحبت کردن شما، تاکید قابل توجه بر تلفظ و یادگیری نحوه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی بدون مکث یا توقف است. این همچنین یک فرصت عالی برای شناسایی و ثبت هر گونه خطای رایجی است که مرتکب می شوید. اگر گیر کردید سعی کنید کلمه ای را که نمی دانید متفاوت توصیف کنید.

مکالمه روان انگلیسی: مکالمه انگلیسی گفتاری

بسیاری از دانش آموزانی که به مطالعه زبان می پردازند، گوش دادن به پادکست ها را دوست دارند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا پادکست ها می توانند به یادگیری زبان کمک کنند. آیا می دانستید که مطالعات نشان داده است که گوش دادن به زبان انگلیسی می تواند به زبان آموزان کمک کند تا مهارت های تلفظ و گفتار خود را بهبود بخشند؟

گوش دادن به این نوع اطلاعات به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را تقویت کنید و شروع کننده های مکالمه را در مورد موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما هستند، مانند هنر، ورزش، سیاست و ارتباطات، کشف کنید.

همچنین پادکست هایی وجود دارد که به طور خاص برای زبان آموزان انگلیسی طراحی شده اند. با گوش دادن دقیق می توانید صحت صحبت کردن خود را افزایش دهید. شروع به توجه به نحوه بیان مطالب به اندازه آنچه گفته می شود، کنید.

تمرین های مکالمه انگلیسی

هر روز 15 دقیقه را برای خواندن متون انگلیسی اختصاص دهید. مکان آرامی را پیدا کنید که بتوانید بدون حواس پرتی روی یک مقاله، کتاب یا هر چیز دیگری تمرکز کنید. از قبل برای خواندن خود آماده شوید تا آن را تا حد امکان موفق کنید.

مثلاً برای یادگیری لغات و اصطلاحات جدید، قلم، کتاب، فرهنگ لغت و واژگان را در نظر بگیرید. تلفن، لپ تاپ یا سایر دستگاه های الکترونیکی خود را روی حالت بی صدا قرار دهید. اگر تمام این مراحل را قبل از خواندن یا کوتاهی انجام دهید، مغز شما متوجه می شود که برای تمرین آماده هستید و تمرکز بیشتری پیدا می کند.

انگلیسی روان

هنگام مطالعه، انواع فرآیندهای پیچیده در مغز شما انجام می شود. ارتباط معانی با کلماتی که می بینید یکی از آنهاست.

تغییر زبان دستگاه شما به انگلیسی یک روش ساده و موثر برای گسترش دایره لغات شما است. با پیوند دادن یک عبارت خاص با یک ویژگی در رایانه لوحی، تلفن یا رایانه، ذهن شما به طور خودکار کلمات جدید را به خاطر میسپارد.

بر کسی پوشیده نیست که نوشتن به شما کمک می کند تا خود را بیان کنید، که می تواند به توانایی های انگلیسی شما نیز کمک کند. طبق مطالعات انجام شده، تنها چیزی که نیاز دارید یک خودکار و یک دفترچه یادداشت برای بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی خود است. برای تقویت زبان انگلیسی نوشتاری خود، برخی از تمرینات زیر را امتحان کنید.

این تمرینات بدون شک به شما در تقویت زبان انگلیسی کمک می کند. برخی از این تمرینات مدت زمان مشخصی در طول روز طول می کشد، در حالی که برخی دیگر را می توان در حال حرکت کامل کرد. زمانی که برنامه ریزی می کنید، استعدادهایی را که باید تقویت کنید، در نظر بگیرید. پس از آن، می توانید روی تمرینات انگلیسی تمرکز کنید که بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

با یک مربی حرفه ای تک به تک، هیچ راه بهتری برای تمرین وجود ندارد. فلوئنت لایف کلاس‌های انگلیسی را با یک مربی حرفه‌ای انگلیسی ارائه می‌دهد که می‌تواند برنامه‌ای را با سطح تخصص و اهداف شما تنظیم کند. معلم شما بدون شک تعداد زیادی تمرین اسپیکینگ برای تمرین شما خواهد داشت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها