|
کدخبر: 114513

خبرنگاران؛ دیده‌بانان جهش تولید

منصور یزدی زاده -مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

۱۷مرداد، روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه است که با آگاهی و قلم خود، همچون چشم و گوش جامعه عمل می‌کنند و مردم سالاری را تضمین می‌نمایند. اصحاب رسانه با نقدهای سازنده و شفاف سازی، نه تنها مسئولیت خطیر آگاهی بخشی به افکار عمومی را به عنوان رسالت خویش انجام می‌دهند، بلکه یاری رسان و مددکار بخش اقتصاد و صنعت جامعه در بهبود شرایط مدیریتی هستند.

منصور-یزدی-زاده

خبرنگاران در امسال که به تدبیر مقام معظم رهبری با نام جهش تولید نامگذاری شده است، همچون دیده بانان این هدف مهم هستند و هر جا که زنجیره تولید کشور با مشکلی مواجه است، قلم خبرنگاران در مقام پشتیبان وارد عمل می‌شود و با بیان مشکلات و آسیب‌ها و با مطالبه گری، مسئولان را در مقام پاسخگویی به افکار عمومی می‌نشاند تا گزندی به عرصه حیاتی تولید وارد نشود.

اصحاب رسانه هوشمند و متعهد کشور، علاوه بر بیان انتقادات و مطالبه گری، به خوبی دستاوردها و نتایج مهم بخش صنعت و اقتصاد کشور را نیز منعکس می‌سازند تا فعالان عرصه صنعت را دلگرم ساخته و نشاط و امید را به جامعه تزریق نمایند.

در شرایط کنونی که با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم و صنعگران کشور با الهام از اقتصاد مقاومتی، تمام تلاش خود را برای بی‌اثر ساختن توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی می‌نمایند، هیچ ارگانی همچون رسانه نمی‌تواند حامی دلسوز این پیکار و جهاد اقتصادی باشد. خبرنگاران با روایت گری این مقاومت جانانه که در دل خود دستاوردهای مهم همچون بومی سازی، اتکا به جوانان، رونق تولید ملی و.... را به همراه داشته است، این دستاوردها و میراث گرانبها را که رنگ حماسه دارد، به نسل‌های آینده منتقل می‌سازند تا آنها نیز بدانند که هیچ دستاورد مهم و پایداری حاصل نمی‌شود مگر با اتکا به بازوی توانمند جوانان ایرانی.

 در این روز گرامی که در آستانه عید غدیرخم است، یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن به تلاش بی‌وقفه همه اصحاب رسانه و تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون آنها را آرزومندم.

نویسنده: منصور یزدی زاده
منبع: روابط عمومی ذوب آهن

ارسال نظر