|
کدخبر: 322593

معرفی بهترین تفریحات در مشهد

مشهد یکی از شهرهای زیارتی کشور ما است که مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد. در گذشته هدف مردم از سفر به این شهر فقط زیارت امام هشتم بود. اما امروزه مکان‌های تفریحی این شهر به‎قدری زیاد است که سفر به مشهد یک سفر زیارتی و سیاحتی محسوب می‌شود.

گردشگری معرفی بهترین تفریحات در مشهد

مشهد یکی از شهرهای زیارتی کشور ما است که مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد. در گذشته هدف مردم از سفر به این شهر فقط زیارت امام هشتم بود. اما امروزه مکان‌های تفریحی این شهر به‎قدری زیاد است که سفر به مشهد یک سفر زیارتی و سیاحتی محسوب می‌شود. اگر شما در شهر تهران ساکن هستید با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد و یا سایر وسایل نقلیه می‎توانید از انواع شهربازی‎ها، استخرهای وسیع، باغ‌ها، باشگاه های تفریحی، بازارهای سنتی و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مشهد بهره‌مند شوید و سفری لذت‌بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید درباره بهترین تفریحات در مشهد اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

مشهد

انواع مکان‌های تفریحی مشهد

مشهد یکی از مقاصد اصلی مسافران برای سفر است. این شهر به‌دلیل وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مکان‌های تفریحی بسیاری که دارد، هرساله میزبان بسیاری از مسافران است. درواقع کمتر کسی است که تا به حال به این شهر مقدس سفر نکرده باشد. در نزدیکی و در خود شهر مشهد مکان‌های  دیدنی زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها به‎شرح زیر است:

·شاندیز مشهد

شاندیز یکی از مکان‌های تفریحی بسیار زیبا و دیدنی شهر مشهد است که آب و هوای خوب و طبیعت دلنشینی دارد. در این مکان رستوران‌های معروفی مانند پدیده شاندیز وجود دارد که طرفداران زیادی دارد. پدیده شاندیز یک مجموعه بسیار بزرگ و چند منظوره است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. شاندیز مشهد دارای امکانات بسیاری است که شامل هتل پنج ستاره، سرویس آپارتمان‎ها، مرکز خرید، مجتمع تفریحاتی، پارک آبی، نمایشگاه گل و گیاه، رستوران پدیده و... است.

·چالیدره مشهد

یکی دیگر از مکان‌های گردشگری مشهد منطقه ییلاقی و کوهستانی چالیدره است. فاصله این مکان تا مشهد حدود 30کیلومتر است که یک منطقه خوش آب و هوا است. این منطقه تفریحات و امکانات تفریحی مختلفی را در خود جای داده است که سفر شما را بسیار لذت‌بخش می‌کند. چالیدره مشهد دارای یک سد است که باعث ایجاد یک دریاچه مصنوعی و زیبا برای تفریحات آبی در این مکان شده است. اگر قصد سفر به مشهد و بهره‌مندی از مکان‌های تفریحی را دارید تنها کافی است با چند کلیک اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران مشهد کنید.

·سرزمین موج‌های آبی

یکی دیگر از مکان‎های تفریحی مشهد، سرزمین موج‎های آبی است که طرفداران بسیاری بین مسافران دارد. سرزمین موج‌های آبی درواقع یکی از مهیج‎ترین تفریحاتی است که در مشهد وجود دارد. این مجموعه دارای انواع سرسره‎ها و وسایل آبی است که بسیار لذت‌بخش است. اگر شما به تفریحات آبی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازدید از پارک آبی را در برنامه سفر خود قرار دهید. همچنین شما می‎توانید به‎صورت گروهی به آن جا بروید و از این مکان تفریحی لذت ببرید.

·پارک کوه سنگی

 پارک کوه سنگی یکی از پارک‌های بسیار زیبا شهر مشهد است که به دلیل جذابیتی که دارد، بسیاری از مسافران مشهد بازدید از این پارک را در برنامه خود قرار می‌دهند. در این پارک صخره‎های بسیار بزرگی وجود دارد که شما می‌توانید از این صخره‌ها بالا بروید و نمای زیبای شهر مشهد را مشاهده کنید.

·پارک وکیل آباد

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مکان‌های تفریحی در مشهد پارک وکیل آباد است که فضایی بسیار قدیمی دارد. این پارک در سال 1348 توسط حاج حسین ملک، وقف عموم شد. پارک وکیل آباد از امکانات بسیاری برای عموم مردم برخوردار است که شامل مکان مناسبی برای قدم زدن، پیک‌نیک و دوچرخه‌سواری است. همچنین مکان‌های مختلف استراحت، رودخانه‎ای جاری در میان پارک، حوض و آب نما، آلاچیق‎های چوبی، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، زمین‌های بازی کودکان و... نیز از مهمترین امکانات تفریحی پارک وکیل آباد محسوب می‎شود.

·حمام مهدی قلی بیک

یکی از مکان‌های تاریخی مشهد، حمام مهدی قلی بیک است. بازدید از این حمام برای افرادی که به تاریخ علاقه‌مند هستند یک انتخاب بسیار خوبی است. این حمام یکی از بزرگ‌ترین حمام‌های تاریخی مشهد است که در گذشته برای شاهان دربار بود. ساخت حمام مهدی قلی بیک مربوط به دوران صفویه است. این حمام سقفی بزرگ دارد که با هنر ایرانی تزیین شده است. مساحت این حمام حدود 2 هزار متر مربع است که با معماری ایرانی تزیین شده است. برای بازدید از این حمام تاریخی تنها کافی است باچند کلیلک اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران مشهد کنید.

·باغ گل مشهد

باغ گل مشهد مکانی بسیار جذاب و زیبا است. در این مکان منظره‌ای پر از لطافت با ترکیب رنگ‌های شاد وجود دارد. وسعت این باغ گل بسیار زیاد است و چشم هر بیننده‎ای را به خود جذب می‌کند. این مکان مقصدی مناسب برای ثبت تصاویر شگفت‌انگیز است. باغ گل مشهد به شکل گل بنفشه طراحی شده است. بهترین زمان سفر به این باغ ، فصل بهار است که عطر گل‌ها فضا را پر می‌کند.

·بوستان مینیاتوری مشهد

یکی دیگر از مکان‎های تفریحی شهر مشهد، بوستان مینیاتوری است که در این مکان همه چیز کوچک است. هدف از ایجاد چنین بوستانی آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان از شهر مشهد است. درواقع با بازدید از بوستان مینیاتوری مشهد، شما می‌توانید تمام امکان تاریخی، فرهنگی، زیارتی و تفریحی مشهد را به صورت کوچک شده در این پارک مشاهده کنید. بازدید از این پارک برای هر شخصی بسیار جذاب است.

همچنین شما باید به این نکته نیز توجه کنید که در ایام تعطیلات شهر مشهد بسیار شلوغ است. درنتیجه بهتر است چند روز قبل اقدام به خرید و رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد و بلیط هواپیما مشهد تهران برای برگشت خود کنید تا نگرانی در زمینه تمام شدن بلیط نداشته باشید.

پارک-تفریحی

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از اسنپ تریپ

اگر شما قصد سفر به شهر مشهد و بازدید از مکان‎های تفریحی آن را دارید، می‎توانید از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران مشهد کنید تا نگرانی در این زمینه نداشته باشید. یکی از سایت‌های معتبر برای خرید بلیط، اسنپ تریپ است که امکان خرید بلیط به‎صورت راحت و سریع در این سایت وجود دارد. اسنپ تریپ دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای است که بهترین قیمت را برای شما تضمین می‌کند. از ویژگی‌های این سایت معتبر پشتیبانی 24 ساعته در 7روز هفته است و بیشترین تخفیف‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها