|
کدخبر: 319448

تور مسافرتی/ سفر مشهد/ قیمت تور

قیمت تور مسافرتی ۲ روزه به مشهد / جدول

مشهد همواره یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران بوده است. حرم مطهر امام رضا (ع) مقصد اصلی مسافران مشهد است. اگر تصمیم به یک سفر کوتاه دو روزه به مشهد دارید، این گزارش را از دست ندهید.

اقتصاد قیمت تور مسافرتی ۲ روزه به مشهد / جدول

هزینه تور مسافرتی مشهد ویژه بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در این گزارش بررسی شده است.

علاوه‌بر حرم امام رضا، مکان‌های دیدنی دیگری نیز در مشهد وجود دارد. خانه توکلی مشهد یکی از جاهایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این بنای تاریخی، از دوره قاجار تا به امروز پابرجا باقی مانده است. خانه توکلی به نام‌های بنای کشمشیان و خانه اجنه نیز شناخته می‌شود. علت اینکه به این بنای تاریخی خانه اجنه گفته می‌شود، به این دلیل است که در گذشته برای مدتی، خالی از سکنه بوده است. همین متروکه بودن، زمینه را برای حضور افراد بی‌خانمان در آن فراهم کرد.

سروصداهای ایجاد شده توسط این افراد بی‌خانمان در شب نیز باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده بود؛ علاوه بر این، نبود روشنایی کافی در این خانه،‌ ترس و وحشت مردم از این بنا را دو چندان کرده است. همه این موارد دست‌به‌دست هم داده بودند تا شایعاتی در مورد حضور اجنه در این مکان تاریخی ایجاد شود؛ با این حال، مرمت این مکان،‌ باعث شده تا حس ترسناک این مکان از بین برود و این خانه، به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شود.

از جمله مکان‌های دیگری که طرفداران زیادی در مشهد دارد، می‌توان به باغ ملی مشهد، خانه داروغه، پارک ملت مشهد، جنگل جیغ، آرامگاه فردوسی و چالیدره اشاره کرد.

در ادامه هزینه تور دو روزه مشهد با هواپیما را بررسی می‌کنیم.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای دو شب سفر هوایی به مشهد و اقامت در هتل بین المللی ارغوان مبلغ ۴ میلیون و ۶۹۱ هزار تومان (به ازای هر نفر) است. همچنین اقامت در هتل ۴ ستاره سارینا ۵ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان (به ازای هر نفر) اعلام شده است.

این در حالیست که هتل الماس ۲ برای همین نوع سفر و ۲ شب اقامت مبلغ ۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تعیین کرده است.

در ادامه مبلغ هتل‌های دیگر را با جزییات در جدول زیر می‌خوانید؛

قیمت تور هوایی مشهد ( بهمن ماه / ۱۴۰۲)

هتل درجه ستاره قیمت / تومان
بین المللی ارغوان ۵ ستاره ۴,۶۹۱,۷۰۰
سارینا ۴ ستاره ۵,۳۲۸,۰۰۰
الماس ۲ ۵ ستاره ۵,۹۷۴,۰۰۰
مجلل درویشی ۵ ستاره ۶,۳۳۴,۰۰۰
قصر طلایی ۵ ستاره ۶,۳۳۴,۰۰۰
فردوس ۴ ستاره ۴,۶۳۵,۰۰۰
سی نور ۵ ستاره ۷,۰۶۰,۱۰۰
مدینه الرضا ۵ ستاره ۶,۷۹۸,۰۰۰
 
منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها