|
کدخبر: 319044

دبی کجا بریم؟ - لیستی از جاهای دیدنی دبی که باید ببینید!

دبی، از شهرهای لوکس و گران در امارات متحده عربی است که هر آنچه که از تفریح و خوش‌گذرانی انتظار دارید را برای شما فراهم کرده است؛ از دیدن جاذبه های طبیعی در دبی گرفته تا مجموعه‌های تفریحی و گردشگری، همگی برای گذران تعطیلاتی خوش و دلچسب دردسترس‌تان هستند. از آنجایی که تنوع در جاهای دیدنی دبی بسیار زیاد است، اکثر گردشگران در پاسخ به این سوال که در دبی کجا بریم، دچار سردرگمی و تردید می‌شوند. با توجه به تایم محدود سفرتان بهتر است، به معروف‌ترین جاذبه های مدرن در دبی بروید و خاطره خوبی از سفر به دبی به یادگار بگذارید. در این راهنما، بهترین جاذبه های فرهنگی در دبی، جاذبه های طبیعی دبی، رستوران ها و مراکز خرید معروف را به شما معرفی می‌کنیم.

دبی

دبی کجاها بریم؟ راهنمای تعطیلات در دبی

همان‌طور که اشاره شد، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه کسانی که قصد سفر به زیباترین و لوکس‌ترین شهر گردشگری دنیا، به نام دبی را دارند این است که در دبی کجاها بریم؟ پاسخ به این سوال، هم آسان است و هم سخت؛ آسان از این نظر که تعداد مکان‌های دیدنی و تفریحی دبی بی‌شمار است، به‌گونه‌ای که بازدید از جاذبه های گردشگری دبی، به حداقل یک ماه اقامت در این شهر زیبا نیاز دارد؛ سخت از این نظر که انتخاب بین لیست متنوع و گسترده جاهای تفریحی و دیدنی پیش‌روی‌تان، شما را با سردرگمی مواجه خواهد کرد. اما نگران نباشید، پیشنهاد ما این است که برای تکمیل لیست گردشگری خود و پاسخ به این سوال که دبی کجا بریم، بهتر است سفر خود را با بازدید از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه های گردشگری این شهر آغاز کنید؛ همچنین می‌توانید با رزرو بلیط گشت شهری دبی، زحمت برنامه‌ریزی تفریحی و اقدامات گردشگری در داخل دبی را از دوش خود بردارید.

ساحل جمیرا

زیبایی ساحل جمیرا دبی، به این دلیل است که شبیه به یک خط ساحلی شنی و سفید رنگ در کنار دریای آبی و نیلگون قرار گرفته است. این ساحل، از بهترین و پرطرفدارترین سواحل در دبی محسوب می‌شود که امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی را برای گردشگران فراهم کرده است؛ ازجمله این امکانات می‌توان صندلی‌های حمام آفتاب، رستوران‌ها، مراکز ورزش‌های آبی و امکانات تفریحات آبی مانند جت اسکی و  قدم زدن در ساحل جمیرا و دیدن مناظر باشکوه پیش‌رو را نام برد.

دبی۱

برج خلیفه؛ مناسب برای خانواده ها

برج خلیفه، نمادی از دبی است که به‌عنوان مرتفع‌ترین آسمان‌خراش در دنیا شناخته می‌شود. با بالا رفتن از این برج، می‌توانید مناظر شهر دبی را از ارتفاع ۸۲۹ متری مشاهده کنید. در صورتی که هنوز برای گشت‌وگذار در این شهر توریستی، دچار تردید هستید و به‌دنبال پاسخ سوال، دبی کجا بریم هستید، بدون شک نباید فرصت تماشای بلندترین سازه دنیا را از دست بدهید. با رفتن به این برج، با یک تیر چند نشان می‌زنید. به طور مثال اگر به دنبال رستوران‌های لوکس هستید، لاکچری‌ترین رستوران‌های دبی را در این برج پیدا می‌کنید.

دبی۲

سافاری صحرای دبی

یکی دیگر از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی که در دل صحرای این منطقه قرار دارد، سافاری دبی است. نوشیدن چای و قهوه عربی هنگام تماشای غروب آفتاب، ماشین سواری روی شن‌های نرم بیابان، شترسواری، اسکی روی شن و همچنین استراحت در اقامتگاه‌های سنتی و صحرایی از جذابیت‌های این مکان گردشگری محسوب می‌شود. در صورتی که عاشق تفریح و هیجان هستید حتما در پاسخ به سوال دبی کجاها بریم، سری به سافاری این شهر بی‌نظیر بزنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

 در معروف‌ترین جزیره مصنوعی دبی به نام آتلانتیس پالم جمیرا، یک پارک آبی فوق‌العاده قرار دارد که به بهترین وسایل و امکانات برای انجام تفریحات آبی مجهز است. در پارک آبی آتلانتیس دبی که به آن آکواونچر نیز می‌گویند، انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز و مرتفع وجود دارند که فرصت ساعت‌ها تفریح در کنار دوستان و خانواده را به شما می‌دهد. بخش‌های مهیج دیگری مانند استخر موج، قایقرانی و غیره نیز در این پارک آبی وجود دارند که تجربه آن، برای گردشگران جذاب و دوست‌داشتنی است.

دبی مال

در صورتی که هنوز به‌دنبال این هستید که در دبی کجا بریم، پیشنهاد می‌شود به جذابیت‌های دبی مال به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید در دنیا توجه داشته باشید. در صورتی که در سفر به دبی، قصد خرید و بازارگردی داشتید، حتما سری به دبی مال بزنید تا علاوه بر گشت‌وگذار در بین فرشگاه‌هایی که اجناسی از بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند، بتوانید در بخش‌های تفریحی و فوق‌العاده این مرکز تجاری مانند سینما، زمین بازی، زمین اسکیت، رستوران و کافی‌شاپ ساعات خوشی را سپری کنید.

موزه آینده دبی؛ بهترین جاذبه برای مسافران دبی

درست است که لیستی از هزاران جاذبه توریستی و تفریحی دبی پیش‌روی شما قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را در اقامت۲۴ مشاهده کنید، اما به هیچ عنوان نباید فرصت بازدید از خاص‌ترین موزه دبی که نظیر آن، در کمتر جایی از جهان وجود دارد را از دست بدهید. موزه آینده دبی که در ساختمانی با طراحی خاص و متعلق به معماری آیندگان قرار دارد، شما را با دنیای انسان‌های آینده پیوند می‌دهد. با تهیه بلیط موزه آینده دبی به مکانی خواهید رفت که از آینده سخن می‌گوید و در بخش‌های مختلف آن می‌توانید، با دنیای پیش‌روی خود ارتباط برقرار کنید. ساخت این موزه، به لطف پیشرفت‌های فناوری مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا انجام شده است و گشت‌وگذار در آن، هر گردشگری را مسحور خود می‌کند.

گاردن گلو دبی

از دیگر مکان‌های دیدنی دبی که نمایشی از نور و موسیقی را در باغی سرسبز اجرا می‌کند، گاردن گلو نام دارد. این باغ، با چراغ‌های بی‌شماری تزئین شده است که به‌ویژه در شب بسیار تماشایی است؛ البته همه‌ جذابیت‌های این مجموعه تفریحی، به نور چراغ‌های بی‌شمار آن ختم نمی‌شود، بلکه بخش‌های جذاب دیگری نیز مانند پارک یخ، پارک دایناسور، خیابان شادی، دنیای دریا، جنگل شادی و قلعه رنگارنگ در گاردن گلو وجود دارد؛ همچنین در بخشی از باغ، رستورانی وجود دارد که با منوی بین‌المللی، امکان صرف غذاهای خوشمزه را برای‌تان فراهم کرده است. جالب است بدانید که در پروژه ساخت این مجموعه از ۵۰۰ صنعتگر کمک گرفته شده است.

سخن پایانی

اگر شما نیز پیش از سفر به زیباترین مقصد گردشگری دنیا، این دغدغه را دارید که دبی کجا بریم، باید بگوییم که گزینه‌های متعدد و متنوعی پیش‌روی شما قرار دارد. فقط کافی است، با لیست جاذبه‌های گردشگری و دیدنی دبی آشنا شوید و با توجه به روحیه، بودجه و علاقه خود، بهترین گزینه‌ها را در لیست برنامه‌های تفریحی‌تان در طول سفر لحاظ کنید. ما برای کمک به شما، برای رسیدن به پاسخ سوال در دبی کجاها بریم، در این مطلب معروف‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی دبی را معرفی کردیم.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها