|
کدخبر: 317148

تور اروپا یا تور دور دنیا؟

تور اروپا قطعاً یکی از بهترین مقاصد برای مسافران و تمامی افرادی می‌باشد که به کشورهایی مانند هلند، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، سوئیس و غیر علاقه‌مند هستند. قطعاً اخذ ویزای شینگن برای بسیاری از گردشگران و مسافران کاری به دور از دسترس به نظر خواهد آمد.

البته اخذ این ویزا به صورت انفرادی قطعاً مانند گذر کردن از هفت خان رستم می‌باشد. اما خبر خوبی که وجود دارد آن است که به وسیله خرید تور اروپا می‌توانید در راحت‌ترین شکل ممکن نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید و رویای سفر به این مقصد جذاب را تحقق بخشید. در ادامه این مقاله به تور کشورهای اروپایی و جزئیات سفر به آن اشاره خواهیم کرد.

در زمان سفر به اروپا باید از چه کشورهایی دیدن کنیم؟

هنگامی که صحبت از خرید تور کشورهای اروپایی می‌شود شاید انتخاب اولین مقصد سخت‌ترین انتخاب برای شخص گردشگر باشد. در بعضی از مواقع دلمان نزد شب‌های درخشان و روشن کشور پاریس و تماشای برج ایفل می‌باشد و در بعضی از مواقع هوای گرفتن آفتاب در سواحل زیبا و دوست داشتنی کشور بارسلونا را خواهیم داشت. نکته‌ای که باید بدانید این است که در انتخاب یک مقصد رویایی برای سفر و گشت و گذار عوامل بسیار زیادی تاثیر خواهد داشت. عواملی مانند بودجه شخص برای سفر، نوع جاذبه‌های مورد علاقه شخص گردشگر، شرایط آب و هوایی و غیره.

شاید بدانید کشورهای اروپایی دارای قوانین خاصی برای اخذ ویزای توریستی هستند. اخذ این ویزا به قدری دشوار می‌باشد که عده بسیاری از دریافت آن منصرف می‌شوند و یا از ترس ریجکت شدن ویزا قید دریافت آن را خواهند زد.

اگر بار اول است که قصد سفر به اروپا را دارید حتماً برای خرید تور اروپا و اخذ ویزای شینگن از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام کنید. چرا که اعتبار آژانس‌های هواپیمایی برای دریافت این نوع از ویزا بسیار بالاتر از اعتبار شخصی می‌باشد. در ادامه به بهترین مقاصد برای سفر به اروپا اشاره خواهیم کرد.

  • فرانسه مهد تمدن و تاریخ اروپا.

  • بارسلونا اسپانیا لذت حضور در شب‌های زنده و طبیعتی زیبا.

  • سوئیس، کشوری مخصوص افراد اسکی دوست و اسکی باز.

  • پراگ کشوری که آن را عروس اروپا می‌دانند.

  • ایتالیا نمایانگر شکوه در قاره سبز.

جاذبه های گردشگری قاره سبز

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم اروپا دارای مقاصد گردشگری فوق العاده‌ای می‌باشد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

برج ایفل در فرانسه

در خصوص برج ایفل نیاز به توضیحات اضافه نیست. چرا که این برج یکی از شناخته شده‌ترین چشم اندازهای دیدنی در دنیا می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید برج ایفل در اولین بار در نمایشگاه جهانی در سال ۱۸۸۹ میلادی ساخته شد. طراحی آهنی آن در ابتدا مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان این حوزه قرار گرفت.

کولوسئوم

اگر بخواهیم در خصوص مشهورترین جاذبه تاریخی در کشور ایتالیا صحبت کنیم قطعا کولوسئوم یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی در کشور ایتالیا به حساب می‌آید. شکل آن بیضی شکل می‌باشد و در ابتدا از آن با نام آمفی تئاتر یاد می‌شد. این جاذبه تاریخی در مرکز رم ساخته شد و در دوره فرمانروایی ۳ امپراطور افتتاح گردید.

ساگرادا فامیلیا

اگر شانس سفر به بارسلون را داشتید حتماً از این بنای تاریخی که در اسپانیا قرار دارد دیدن کنید. شاهکار معماری در این بنای تاریخی زبان زد می‌باشد و با حضور در آن قطعاً از تماشای این همه شگفتی هیجان زده خواهید شد.

موزه لوور پاریس

این موزه از مکان‌های توریستی جذابی می‌باشد که در پاریس قرار گرفته شده است و جزو بزرگترین موزه‌های هنری در جهان نیز شناخته می‌شود. موضوعی که باید در خصوص موزه لوور بدانید آن است که 38.000 اثر هنری در این موزه وجود دارد و مکانی فوق العاده را خلق کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به تعداد اندکی از جاذبه‌های فوق العاده اروپا اشاره کنیم. تنها لازم است توجه داشته باشید این موارد تعداد اندکی از جاذبه‌های موجود در این قاره سبز می‌باشد.

چه زمانی باید دست به خرید تور اروپا بزنیم؟

بهترین زمان برای خرید تور کشورهای اروپایی فصل تابستان می‌باشد. در این فصل آب و هوا بسیار لذت بخش و مطبو است. در این فصل جشنواره‌های تابستانی بسیار زیادی نیز برگزار می‌شود که با حضور در آنها قطعاً حس و حال خوشی را تجربه خواهید کرد.

فصل پاییز نیز یکی دیگر از فصولی است که افراد می‌توانند برای سفر به کشورهایی که در این قاره سبز وجود دارد انتخاب نمایند. چرا که این کشورها در فصل پاییز دارای رنگ و بوی متفاوتی است. برای خرید تور اروپا نوید گشت اینجا کلیک نمایید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم اگر جزو سفر اولی‌ها به کشور اروپا به حساب می‌آیید، بهتر است اخذ ویزا و خرید تور را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید.

رتبه این آژانس هواپیمایی در میان سفارت‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. به حدی که اگر نسبت به خرید تور از این مجموعه اقدام نمایید ویزای شما در سریع‌ترین زمان ممکن صادر خواهد شد و دغدغه‌ای از بابت ویزای شینگن، اخذ آن و خرید تور کشور های اروپایی نخواهید داشت. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق وب سایت اقدام کنید تا ابهامات شما به صورت کامل در این خصوص رفع گردد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها