|
کدخبر: 263243

پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا را می‌شناسید؟

جاذبه‌های اسپانیا تنها در شهر بارسلون و بناهای تاریخی خلاصه نمی‌شود. با نگاهی کوتاه به سایر شهرهای اسپانیا متوجه می‌شویم که این کشور زیبای اروپایی مقصدی بکر برای تفریحات و ورزش‌های آبی نیز به شمار می‌رود. پس اگر می‌خواهید سفری لوکس را در بهترین سواحل دنیا تجربه کنید تا انتهای مطلب با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و پس از آشنایی با پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا مقصد خود را انتخاب کنید.

دریای مدیترانه از یک سو و اقیانوس اطلس از سوی دیگر کشور اسپانیا را احاطه کرده‌اند. با این وصف شهرهای ساحلی این کشور را می‌توان بهترین و پرطرفدارترین مقاصد ساحلی در تور اروپا دانست. شهرهایی که در عین بکر بودن بسیار لوکس بوده و با بهترین امکانات و خدمات از گردشگران استقبال می‌کنند. در ادامه با پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا آشنا می‌شویم.

شهر کاداکس اسپانیا (Cadaqués)

شهر ساحلی کاداکس در استان خیرونا و در قسمت شمال شرقی اسپانیا قرار دارد. این شهر بخشی از منطقه خودمختار کاتالونیا به شمار می‌رود. کاداکس به قدری زیباست که نقاش معروف و عجیب اسپانیایی سالوادور دالی را نیز به شدت تحت تأثیر قرار داده تا جایی که دالی این شهر را حیرت انگیز نامید. بدین ترتیب کاداکس از مقاصد محبوب در تور اسپانیا به شمار رفته و مسافران این شهر ساحلی می‌توانند از تفریحاتی مانند غواصی در عمق آب‌های شفاف، پیاده روی در کنار سواحل، بازدید از گالری‌های شهر و گشت و گذار و خرید در میان بوتیک‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها لذت ببرند. شما از طریق فرودگاه بارسلون و پس از یک ترانسفر تقریباً کوتاه می‌توانید خود را به شهر کاداکس برسانید.

شهر پنساکولا اسپانیا (Peñیscola)

پنساکولا از پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا به شمار می‌رود که در بخش شمالی والنسیا قرار دارد. این شهر بیشتر معروفیت خود را مدیون آب‌های کم عمق و خط ساحلی طولانی خود می‌باشد. سواحلی که اجازه می‌دهند کودکان نیز مانند بزرگسالان یک شنای امن و بی‌دغدغه را تجربه کنند. پنساکولا معماری خارق‌العاده نیز دارد. در واقع این شهر ساحلی با دیوارهای قدیمی را می‌توان به قلعه‌ای تاریخی توصیف کرد. علاوه بر تفریحات آبی، گشت و گذار در میان کوچه پس کوچه‌های پنساکولا نیز از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می‌روند. شما از طریق فرودگاه کاستلون و پس از یک ترانسفر ۳۱ مایلی می‌توانید خود را به شهر پنساکولا برسانید.

شهر موخاکار اسپانیا (Mojácar)

اگر نام موخاکار را در گوگل جستجو کنید خانه‌های سفید رنگ که در کنار هم چیده شده‌اند اولین تصویری ست که خواهید دید. این شهر توسط تپه‌های سرسبز احاطه شده و با قرارگرفتن در کنار ساحل فضایی زیبا و رمانتیک دارد. موخاکار در استان آلمریا و در بخش جنوبی اسپانیا واقع شده است. به همین دلیل می‌توان آن را مقصدی مناسب برای چهار فصل به شمار آورد. چرا که مناطق جنوبی اسپانیا در فصل زمستان و پاییز نیز بسیار خوش آب و هوا بوده و برف و سرمای سایر مناطق را ندارند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که ویزای شینگن خود را دریافت کرده‌اید علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری معروف اروپا از مناطق کمتر شناخته شده این قاره زیبا مانند شهر موخاکار اسپانیا نیز دیدن کنید. شما از طریق فرودگاه آلمریا و پس از یک ترانسفر ۵۱ مایلی می‌توانید خود را به شهر موخاکار برسانید.

شهر کودیلرو اسپانیا (Cudillero)

کودیلرو را می‌توان از پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا دانست. این شهر در استان آستوریاس در شمال اسپانیا قرار گرفته و بر خلاف موخاکار که خانه‌های سفید رنگ دارد با خانه‌های رنگی تزیین شه است. قرار گرفتن این شهر در کنار ساحل نیز دلیلی بر آن شده تا ساکنانش بیشتر از طریق ماهیگیری امرار معاش کنند. از این رو تست غذاهای لذیذ دریایی که با روش سنتی اسپانیایی تهیه شده‌اند را در کنار تفریحات آبی می‌توان از جاذبه‌های گردشگری کودیلرو دانست. شما از طریق فرودگاه آستوریاس و پس از یک ترانسفر کوتاه ۹ مایلی می‌توانید خود را به شهر کودیلرو برسانید.

شهر پورت د سولر اسپانیا (Port de Sóller)

طرفداران مقاصد آرام و بکر می‌توانند شهر پورت د سولر را برای اقامت خود انتخاب کنند. این شهر در استان مایورکا و در شرق کشور اسپانیا قرار گرفته است. فضای شهر پورت د سولر به قدری آرام و بکر است که به محلی برای گردهمایی یوگاکاران تبدیل شده، شما از طریق فرودگاه پالما و پس از یک ترانسفر نسبتا کوتاه ۲۲ مایلی می‌توانید خود را به شهر پورت د سولر برسانید.

شهر آلتئا اسپانیا (Altea)

آخرین شهری که در لیست پرطرفدارترین شهرهای ساحلی اسپانیا قرار می‌گیرد آلتئا است. شهری که با گنبدهای آبی و خانه‌های سفید از گردشگران استقبال می‌کند. در آلتئا می‌توانید از انواع تفریحات و ورزش‌های آبی لذت برده، همچنین با قدم زدن در کنار ساحل سفال و نقاشی‌های اسپانیایی را به عنوان سوغات خریداری کنید. شما از طریق فرودگاه آلیکانته و پس از یک ترانسفر ۴۴ مایلی می‌توانید خود را به شهر آلتئا برسانید.

شهرهای ساحلی اسپانیا؛ مقاصدی لوکس برای گذراندن تعطیلاتی رؤیایی

شهرهای ساحلی اسپانیا بسیار زیبا بوده و هر یک با داشتن ویژگی‌‌های منحصربه‌فرد خود به عنوان مقصدی لوکس برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌روند. با توجه به اینکه آژانس هواپیمایی ستاره ونک جز آژانس‌های مورد تأیید سفارت اسپانیا می‌باشد شما می‌توانید جهت رزرو تور اسپانیا و دریافت ویزای شینگن با کارشناسان این آژانس به شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ در تماس باشید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها