|
کدخبر: 300734

هتل های 3 ستاره و اقتصادی کیش را بشناسید

با توجه به افزایش هزینه‌های سفر، یافتن هتلی اقتصادی برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید، با اقامت در یکی از هتل‌های 3 ستاره‌ این جزیره، هزینه‌های خود را مدیریت کنید. در ادامه برخی از این هتل‌ها از جمله هتل تعطیلات کیش را به اختصار معرفی می‌کنیم. اگر ترجیح می‌دهید به‌جای صرف مبلغ زیاد برای خوابیدن در یک اتاق لوکس، سوغاتی بیشتری بخرید، روزهای بیشتری در سفر باشید و جاهای بیشتری را ببینید، این مطلب را از دست ندهید.

هتل تعطیلات کیش

این هتل سه ستاره علاوه بر قیمت مناسب، دسترسی ایده‌آلی به مراکز خرید جزیره داشته و در نزدیکی ساحل نیز واقع شده است. هتل تعطیلات به‌رغم هزینه‌ی پایین، محیطی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن زمان در طول ساعات گرم روز است. با حدود 70 واحد اقامتی و در دو طبقه، هتل تعطیلات کیش هر ساله پذیرای شمار زیادی از مسافرانی‌ست که به کیش سفر می‌کنند. این هتل در سال 78 ساخته شده و طراحی شیک و مدرنی دارد.

اتاق‌های هتل تعطیلات 2تخته، 3تخته و 4تخته بوده و از امکانات رفاهی مختلف، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی تمیز و مجهز برخوردارند. صندوق امانات، مینی بار، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس به مراکز خرید، امکان کرایه اتومبیل و ... برخی از امکانات این هتل هستند.

از جمله اماکن تفریحی و گردشگری اطراف هتل می‌توان به بازار پردیس 2، پارک هنگام، پلاژ ساحلی آقایان و بانوان و ... اشاره کرد.

هتل 3 ستاره گلدیس کیش

در هتل گلدیس با صرف هزینه‌ی معقول می‌توانید از امکانات رفاهی ایده‌آل یک هتل 3 ستاره بهره‌مند شوید. این هتل در 2 طبقه و با 75 واحد اقامتی پذیرای مهمانان خود است. اتاق‌ها در اندازه‌های دو تخته دبل و دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته طراحی شده‌اند. تلویزیون، سیستم تهویه‌ی مطبوع، میز تحریر، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله امکانات اتاق‌های این هتل هستند.

از میان امکانات عمومی هتل می‌توان به رستوران با 120 نفر ظرفیت، اینترنت پر سرعت، ترنسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، گشت داخل جزیره، خشکشویی و ... اشاره کرد. مرکز خرید دامون، مرکز خرید مرجان و مراکز خرید پردیس یک و دو از جمله مراکز نزدیک به هتل گلدیس هستند.

هتل دیدنی‌های کیش

هتل دیدنی‌ها در جزیره کیش با 28 سوئیت، یک هتل سه‌ستاره‌ی استاندارد و ایده‌آل است. این سوئیت‌ها به صورت ویلایی و در انواع دو، سه، چهار و پنج تخته طراحی شده‌اند. نزدیکی هتل به ساحل کیش از جمله مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در آن است. سوئیت‌های هتل مجهز، تمیز و مدرن بوده و امکاناتی هم‌چون تلویزین، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان راحتی و ... در آن‌ها تعبیه شده است. صبحانه‌ی رایگان (گرم و سرد)، رستوران با موسیقی زنده، خشکشویی و اینترنت رایگان برخی از امکانات مهم هتل دیدنی‌ها هستند. با اقامت در این هتل به اماکنی هم‌چون بازار مرجان نزدیک بوده و می‌توانید برای خرید به آن مراجعه کنید. نزدیکی به ساحل مرجان کیش دیگر مزیت مهم اقامت در این هتل است.

هتل ریان قائم کیش

این هتل در سال 76 تاسیس شده و در لیست هتل‌های اقتصادی کیش قرار دارد. بازسازی هتل ریان قائم در سال 97 آن را به یکی از اولین انتخاب‌های اغلب مسافران بدل کرده است. این هتل سه‌ستاره با 110 اتاق و در 6 طبقه، در بلوار ساحل قرار دارد. واحدهای اقامتی هتل در دو ساختمان قدیمی و نوساز آن واقع شده‌اند. اتاق‌های هتل ریان از امکاناتی نظیر تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال و ... برخودارند. برخی از امکانات عمومی هتل نیز عبارتند از: اینترنت رایگان در لابی، رستوران با غذاهای سنتی و مدرن، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان سرپوشیده، سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید. با اقامت در این هتل به مراکز خرید مختلفی هم‌چون مرکز خرید زیتون، مرکز خرید مروارید و سارینا دسترسی خواهید داشت.

هتل پارسیان کیش

یکی از بزرگ‌ترین هتل‌آپارتمان‌های کیش که در میدان ساحل و در نزدیکی مرکز خرید زیتون واقع شده است. اتاق‌های هتل در بلوک‌های دو طبقه در محوطه‌ی بزرگ آن قرار دارند. در هر یک از این بلوک‌ها 12 واحد اقامتی قرار داشته و هتل در مجموع از 10 بلوک مجهز تشکیل شده است. واحدهای اقامتی هتل مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان و تلویزین هستند. دسترسی آسان به دریا و نزدیکی به اسکله تفریحی از مزایای مهم اقامت در هتل پارسیان است.

هتل آبادگران

هتل آبادگران کیش با امکاناتی نظیر دوچرخه سواری در ساحل، فضای سبز، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و ... آماده‌ی پذیرایی از شماست. این هتل 3 ستاره با 76 باب سوئیت و اتاق در نزدیکی دریا، فضایی ایده‌آل برای استراحت و داشتن لحظاتی آرام در جزیره است. به‌رغم هزینه‌ی نه‌چندان زیاد، سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه احساس کمبودی را در طول اقامت در آن احساس نخواهید کرد. صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی و رستوران باراکودا نیز از دیگر امکانات عمومی مهم هتل هستند. با اقامت در هتل آبادگران کیش در فاصله‌ی کمی از کارتینگ و پلاژ آقایان ساکن خواهید بود.

رزرو هتل های کیش با فلای تودی

در این مقاله به معرفی هتل‌های اقتصادی و ارزان کیش پرداختیم. انتخاب هتلی با امکانات رفاهی ایده‌آل و در عین حال با قیمت مناسب می‌تواند هزینه‌های سفرتان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. به ویژه اگر از خدمات رزرو هتل با تخفیف ویژه بهره‌مند شوید. در فلای تودی می‌توانید رزرو هتل تعطیلات کیش و دیگر هتل‌های 3 ستاره این جزیره را با قیمت ایده‌آل و باورنکردنی به انجام برسانید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها