|
کدخبر: 298224

با هتل های لوکس و ۵ ستاره وان آشنا شوید

شهر زیبای وان به دلیل فاصله کم با ایران، قیمت‌های مناسب، طبیعت زیبا و مراکز خرید متعدد و هیجان‌انگیزش یکی از شهرهای مورد علاقه ایرانیان برای سفر است. در واقع خیلی از ایرانیان برای خریدکردن از مراکز خرید ارزان شهر وان، راهی آن‌جا می‌شوند. در چند سال اخیر هم به خاطر رونق‌گرفتن وان، امکانات بسیار زیادی به این شهر اضافه شده است که آن را از خیلی از شهرهای مرزی متمایز می‌کند. وان هتل‌های بسیار زیادی هم دارد که حتی سختگیرترین و وسواسی‌ترین گردشگران را هم راضی می‌کنند. در این مطلب شما را با لوکس‌ترین و بهترین هتل های وان آشنا می‌کنیم.

هتل‌های پنج ستاره شهر وان

اگر می‌خواهید در مدت حضورتان در شهر وان، یک اقامت لوکس و درجه یک را تجربه کنید، هتل‌های پنج ستاره این شهر دقیقا همان چیزی هستند که دنبالشان می‌گردید. البته هزینه اقامت در این هتل‌ها هم بسیار بالا است. در ادامه هتل‌های پنج ستاره شهر وان را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. هتل دبل تری؛ یک هتل دیگر از مجموعه هیلتون

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام هتل‌های هیلتون برایش آشنا نباشد. هتل دبل تری وان هم یکی از هتل‌های زیرمجموعه هیلتون است که به‌عنوان یکی از بهترین هتل های وان شناخته می‌شود. همان نمای بیرونی این هتل هم نشان از لوکس‌بودن آن دارد. این هتل در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته است و با چند دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. هتل دبل تری همه چیز برای یک اقامت لوکس و راحت را در اختیار شما قرار می‌دهد. از امکانات این مجموعه می‌توانیم به سالن ورزشی، اسپا، حمام ترکی و سرو انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای اشاره کنیم.

  1. هتل الیت ورلد وان؛ مجلل‌ترین هتل وان

لوکس‌بودن در معماری بیرونی این هتل کاملا مشهود است. اگر به‌دنبال یک اقامت تجملاتی در وان هستید، حتما در این هتل اقامت کنید. در هتل الیت ورلد امکاناتی مثل یک استخر بزرگ، دو رستوران، پارکینگ اختصاصی، سونا، جکوزی، خشکشویی، باشگاه بدنسازی، اسپا، صندوق امانات، آرایشگاه و اتاق چمدان وجود دارد. اتاق‌های مجلل این هتل مبله هستند و دکوراسیون بسیار شیک و چشم‌گیری دارند. از امکانات اتاق‌ها هم می‌توانیم به تهویه مطبوع، تلویزیون، بار و حمام خصوصی اشاره کنیم. در این هتل اینترنت، بوفه باز صبحانه و صندوق امانات رایگان هستند. همچنین سوئیت‌های این هتل آشپزخانه دارند و می‌توانید غذاهای دلخواهتان را درست کنید.

هتل‌های چهار ستاره وان

هتل‌های شهر وان تنوع بالایی دارند و متناسب با هر بودجه‌ای، چندین هتل خوب پیدا می‌شود. در این بخش هتل‌های چهار ستاره را معرفی می‌کنیم که از نظر امکانات و کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و قیمت‌هایشان کمتر از هتل‌های پنج ستاره است. اگر به‌دنبال یک اقامت عالی هستید و بودجه‌تان به اندازه هتل هیلتون و هتل الیت ورلد نیست، این بخش را دقیق‌تر بخوانید.

  1. هتل رویال میلانو

رویال میلانو از بهترین هتل های وان محسوب می‌شود و امکانات سطح بالا و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. برخورد پرسنل این هتل بسیار گرم و دوستانه است. از خدمات ویژه این هتل می‌توانیم به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، کرایه اتوموبیل، اتاق چمدان و... اشاره کنیم.

  1. هتل هالدی؛ محبوب‌ترین هتل شهر

یکی دیگر از هتل‌های عالی وان که در مرکز شهر قرار دارد، هتل هالدی است که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. این هتل چهار ستاره اینترنت و صبحانه را به‌صورت رایگان به مهمانانش ارائه می‌دهد. در این امکاناتی مانند خشکشویی، باشگاه ورزشی، اسپا، استخر سرپوشیده، رستوران و پارکینگ اختصاصی وجود دارد.

  1. هتل بویوک اورارتو؛ راحتی در رفت‌وآمد

موقعیت عالی این هتل باعث شده است تا دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های شهر وان آسان شود. در کنار این مورد، کیفیت خدمات ارائه‌شده در این هتل نسبت به قیمت آن واقعا عالی و به‌صرفه است. ختل بویوک اوراتو در زمان شروع کارش سه ستاره داشت اما، با تلاش زیاد و ارائه خدمات عالی ستاره چهارم را هم کسب کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تمام امکانات رفاهی هستند. همچنین امکاناتی مانند صرافی، کلوپ کودکان و سالن ورزشی در این هتل وجود دارد.

  1. هتل تامارا؛ خاص‌ترین طراحی داخلی

این هتل چهار ستاره در مرکز شهر وان قرار گرفته است. در هتل تامارا امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی مثل اینترنت رایگان، مینی بار، استخر، سالن ورزشی، جکوزی، رستوران بین‌المللی، کافه، خشکشویی و... قرار دارد. طراحی اتاق‌های اینن هتل بسیار چشم‌نواز و به سبک تلفیقی عثمانی و مدرن است.

  1. هتل نیلز؛ در حد هتل‌های پنج ستاره

نیلز یکی از بهترین هتل های وان محسوب می‌شود و با این‌که چهار ستاره دارد، امکانات و خدمات لوکس آن در حد هتل‌های پنج ستاره است. رستوران بین‌المللی، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی از امکانات این هتل هستند. هتل نیلز اتاق‌های خانوادگی هم دارد و در فاصله کمی از مراکز خرید شهر وان قرار گرفته است.

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌‌های شهر وان را از فلای تودی رزرو کنید

برای رزرو هتل‌های شهر وان دیگر هیچ سختی و مشکلی وجود ندارد. شما می‌توانید تنها با زدن چند دکمه و در عرض چند دقیقه، هر کدام از هتل های وان را که دلتان می‌خواهد، رزرو کنید. به جز رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما برای سفر به وان از همه خطوط هوایی و با پایین‌ترین قیمت موجود، فراهم است. سایت فلای تودی بلیط‌های چارتری و لحظه آخری وان را هم به شما ارائه می‌دهد. به جز این موارد، امکان خرید سایر خدمات سفر مثل بیمه مسافرتی، ویزا، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات هم از سایت فلای تودی فراهم است.

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر شهرهای کوچیک ترکیه رو تبلیغ نکنید هیچی ندارن. آیا اونا هم شهرهای ما رو تبلیغ میکنن؟ جواب مشخصه نههههههه. از قدیم گفتن مرغ همسایه غازه. عوض این, شهرهای خودمونو تبلیغ کنید. مردم این همه نرن ترکیه پولشونو بریزن جیبهای اردوغان و ملتش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها