|
کدخبر: 323855

وام ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم از بلومبارد

بدون شک همواره در دنیای رمزارزها، شاهد بروز تحولات مثبت و منفی بوده ‌ایم. خوب است بدانید بازار ارز دیجیتال، به عنوان یکی از بخش‌ های پرتحول و جذاب در دنیای مالی شناخته می ‌شود.

بدون شک همواره در دنیای رمزارزها، شاهد بروز تحولات مثبت و منفی بوده ‌ایم. خوب است بدانید بازار ارز دیجیتال، به عنوان یکی از بخش‌ های پرتحول و جذاب در دنیای مالی شناخته می ‌شود. تریدرها و سرمایه‌ گذاران از سراسر جهان به دنبال یافتن فرصت ‌های جدید در این بازار پرفراز و نشیب هستند و به دنبال راهکارهایی می باشند که به کمک آن ها، امکان دسترسی به سرمایه فوری و بدون نیاز به فروش دارایی‌ های خود را داشته باشند. در این میان پلتفرم بلومبارد به عنوان یکی از پیشگامان عرصه وام دهی، فرصت های بی نظیری را برای تریدرها فراهم می ‌کند. این پلتفرم، به تریدرها امکان می ‌دهد تا از دارایی‌ های ارز دیجیتال خود به عنوان وثیقه استفاده کرده و وام ارز دیجیتال دریافت نمایند. شما با کمک بلومبارد می توانید به وسیله ارزهای بیت کوین و تتر خود وام دریافت نمایید و در فرصت مشخص شده آن را برگردانید.

 

بلومبارد به چه معناست؟

"بلومبارد" یک واژه ترکیبی بوده که از تلفیق دو کلمه "ب" و "لومبارد" به وجود آمده است. "ب" مخفف بیت‌ کوین می باشد و "لومبارد" به معنای "Pawnbroker" یا "pan shop" است که در اصطلاح فارسی، به مفهوم "سمساری" یا "مغازه گروبرداری" است. در واقع در چنین مراکزی افراد می ‌توانند کالا یا اجناس خود را به عنوان ضمانت تحویل فرد مسئول بدهند و به جای آن پول نقد دریافت کنند. پس از آن، در زمان تعیین شده، پول وام را پس بدهند و کالا یا دارایی خود را پس بگیرند.

با اهمیت وجود وام ارز دیجیتال بلومبارد بیشتر آشنا شوید

مشخصا برای تریدرهایی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌ کنند، پیش آمده که بخواهند یک ارز را نگه داشته  تا موقع مناسب آن را به فروش برسانند. در این میان مشکلی که برای آن ها پیش می آید این است که با کمبود سرمایه مواجه می شوند. در این نقطه، بلومبارد به کمک آن ‌ها می‌ آید و امکان وام‌ دهی فوری و آنی را با استفاده از ارزهای دیجیتال فراهم می ‌کند. خوب است بدانید کار با این پلتفرم بسیار ساده است. در این پلتفرم شما باید یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان ضمانت در کیف پول داشته باشید. پس از آن می توانید تا ۹۰٪ از مبلغ ضمانت را به صورت آنی دریافت نمایید.

بلومبارد در چه مواقعی کاربرد داشته و چه ویژگی هایی را در بر دارد؟

استفاده از این روش برای زمانی مناسب است که فرد اعتقاد دارد قیمت کوین یا توکن او در آینده افزایش خواهد یافت. او می ‌تواند تا ۹۰٪ ارزش کوین خود را وام بگیرد و همچنان آن را در اختیار داشته باشد. در صورتی که قیمت کوین افزایش یابد، او می ‌تواند وام را تسویه کرده و کوین خود را بدون محدودیت از دست دادن آن آزاد کند. اگر در موعد پرداخت وام، شخص وام گیرنده نقدینگی لازم را برای پرداخت وام در اختیار نداشته باشد، می ‌تواند مقداری از کوین‌ های ضمانتی را در صرافی بایننس بفروشد و بدهی خود را تسویه کند.

خوب است بدانید یکی از ویژگی ‌های بلومبارد، شناور بودن نرخ معاملات در آن است. این امر به این معناست که بلمبارد فردی که می ‌خواهد وام بگیرد را به یکی از تامین ‌کنندگان وام متصل می ‌کند. این دو طرف می ‌توانند نرخ دلخواه خود را تعیین کرده و یا از کمترین نرخ موجود استفاده کنند. بعد از توافق بر سر نرخ بهره، بلومبارد به مدت ۹۰ روز وام تتری را ارائه می‌دهد و به عنوان کمیسیون ۰.۵٪ از وام ‌گیرنده کارمزد دریافت می‌ کند. علاوه بر آن امکان پرداخت وام زودتر از موعد هم وجود دارد. افراد می ‌توانند وام خود را در هر زمانی که تمایل دارند تسویه کنند و تنها سود ساعتی که از وام استفاده کرده ‌اند را پرداخت کنند.

جمع بندی

در این محتوا سعی کردیم شما را با پلتفرم وام ارز دیجیتال بلومبارد بیشتر آشنا کنیم و نگاهی به لزوم اهمیت وجود آن داشته باشیم. بدون شک شما می توانید ارزهای بیت کوین و اتریوم خود را در این پلتفرم به امانت بگذارید و در ازای آن پول دریافت نمایید. با این عمل می توانید با وام دریافت شده مجددا ارز خریداری نمایید و دایره سود خود را گسترش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به سایت https://blombard.com/  مراجعه نمایید و با کارشناسان آن ها در ارتباط باشید.

برای آموزش جامع پلتفرم بلومبارد Blombard هم می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها