|
کدخبر: 315871

قیمت روز چوب روسی در انزلی (بدون واسطه)

چوب روسی یکی از پر کاربرد ترین چوب ها در صنایع مختلف است. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید و قیمت روز چوب روسی در انزلی هستند. در این مطلب انواع چوب روسی موجود در انزلی را معرفی می کنیم. همچنین عوامل موثر روی قیمت روز چوب روسی در انزلی بیان می کنیم.

چوب روسی یکی از پر کاربرد ترین چوب ها در صنایع مختلف است. این چوب دوام و مقاومت بالایی دارد و در برابر آب و هوای مرطوب و شرجی به راحتی آسیب نمی بیند. یکی از شهر هایی که از چوب روسی در آن استفاده زیادی می شود، بندر انزلی است. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید و قیمت روز چوب روسی در انزلی هستند. در این مطلب انواع چوب روسی موجود در انزلی را معرفی می کنیم. همچنین عوامل موثر روی قیمت روز چوب روسی در انزلی را بررسی کرده و راه و نحوه خرید چوب روسی مرغوب در انزلی را بیان می کنیم.

انواع چوب روسی و قیمت آنها در انزلی

انواع چوب روسی

برای خرید انواع مدل های مختلف چوب روسی باید ابتدا این مدل ها را شناسایی کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق چوب روسی می توانید به صفحه قیمت چوب روسی مراجعه کرده و قیمت تمامی مدل های آن را ببینید و به راحتی خریداری کنید.

چوب روسی شامل انواع مختلفی است که برای مصارف ساختمانی، مبلمان، دکوراسیون داخلی و صنایع چوبی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در ادامه مطلب انواع چوب روسی موجود در بازار انزلی را معرفی و بررسی می کنیم.

  1. چوب یولکا: چوب یولکا یکی از انواع معروف چوب روسی است. این چوب رنگی سفید مایل به کرمی دارد و لایه های داخلی آن نیز قهوه ای مایل به قرمز است. چوب روسی یولکا مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی دارد. چوب یولکا از درختان سوزنی برگ به دست می اید که جزو دسته درختان نرم چوب هستند. چگالی این چوب نسبت به سایر چوب ها کمتر است و وزن کمی دارد. قیمت چوب روسی یولکا نیز نسبت به برخی از انواع چوب دیگر، کمتر است. سطح این چوب نیز صاف و یکدست بوده و برای ساخت ابزار های چوبی، سازه های چوبی، مبلمان، میز و صندلی و ... استفاده می شود.
  2. چوب ساسنا: چوب ساسنا یکی از پر کاربرد ترین انواع چوب روسی است. این چوب رنگی سفید مایل به قرمز دارد و از درختان کاج روسی به دست می آید. این چوب استحکام بالایی دارد و در برابر آسیب های محیطی مانند رطوبت، نفوذ حشرات، پوسیدگی و ... دچار آسیب و خرابی نمی شود. قیمت این چوب به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن نسبت به برخی از مدل های دیگر چوب کمتر است. بافت چوب ساسنا درشت تر است و خاصیت رنگ پذیری بالایی دارد. از چوب ساسنا در ساخت مبلمان، کابینت‌، دیوار پوش، صنعت کاغذ سازی، نرده چوبی، پله و ... و استفاده های زیادی می ‌شود.
  3. نراد روسی: چوب نراد ساختار بسیار قوی ای دارد که در کنار وزن سبک آن، باعث شده تا کاربرد های آن افزایش یابد. این چوب به شکل تر یا خشک در ابعاد طول 6 متر، ضخامت تا 75 میلی متر و عرض 15 سانتی متر از روسیه وارد و در ایران به فروش می رسد. چوب نراد رنگ روشن سفید مایل به کرمی دارد و سطح پوسته آن نیز یکدست نیست.

عوامل موثر بر قیمت چوب روسی در انزلی

لیست قیمت چوب روسی

به صورت کلی قیمت تخته چوب روسی در حدود 13 تا 14 میلیون است و این قیمت بر اساس سایز چوب روسی افزایش یا کاهش میابد. همچنین قیمت چوب روسی یولکا و ساسنا نیز با توجه به سایز چوب و کیفیت چوب متفاوت است. برای اطلاع از قیمت چوب روسی میتوانید به سایت تالین وود که بزرگ ترین تولیدکننده چوب روسی در انزلی است مراجعه فرمائید.

برخی از عوامل روی قیمت روز چوب روسی در انزلی تاثیر می گذارند و باعث نوسان و تغییر در آن می شوند. در ادامه مطلب عوامل مهم اثر گذار روی قیمت روز چوب روسی در انزلی را بررسی می کنیم.

  • نوسانات ارز: قیمت چوب روسی به دلیل وارداتی بودن آن، به شدت تحت تأثیر نوسانات ارز قرار می‌ گیرد. افزایش یا کاهش ارز باعث تغییر در قیمت نهایی چوب روسی می ‌شود. زیرا پرداخت بها برای واردات چوب روسی، باید با ارز انجام و مبادله شود.
  • هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل چوب روسی از محل تولید تا مقصد نیز تأثیر قابل توجهی در قیمت نهایی آن می گذارد. فاصله جغرافیایی، مسیر حمل و نقل، روش حمل و نقل (زمینی، دریایی و هوایی) و شرایط ترابری همگی بر هزینه رسیدن چوب روسی تا مقصد تأثیر می ‌گذارند.
  • کیفیت چوب: کیفیت چوب روسی نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. ویژگی‌ هایی مانند چگالی، رنگ، بافت، صافی سطح، مقاومت در برابر آفات و رطوبت و سایر خصوصیات فیزیکی و مکانیکی چوب روی قیمت آن تأثیرگذار هستند. چوب با کیفیت بالاتر قیمت بیشتری دارد.

نحوه خرید چوب روسی در انزلی + مزایا و معایب

خرید چوب روسی در انزلی

اگر قصد خرید چوب روسی را به صورت مستقیم دارید و به دنبال چوب با کیفیت و مرغوب هستید، می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۷۴۴۸۹۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت مشاوره رایگان نیز می توانید با این شماره تلفن تماس بگیرید. برای خرید چوب روس مرغوب، ابتدا باید تأمین کنندگان معتبری که چوب روسی را عرضه می ‌کنند، شناسایی کنید. بسیاری از وارد کنندگان چوب روسی بی کیفیت و تقلبی را به کشور وارد می کنند که دوام خوبی ندارد و به راحتی خراب می شود. به همین دلیل مهم ترین نکته هنگام خرید چوب روسی، خرید از مراکز معتبر و شناخته شده ای مانند تالین وود است.

چوب روسی در انزلی برخی مزایا و معایب دارد که در ادامه مطلب آن ها را ذکر می کنیم.

مزایا چوب روسی

  • تنوع و گستردگی: چوب روسی به دلیل تنوع گوناگون نژاد انواع درختان در روسیه، تنوع ظاهری بالایی دارد و برای هر کاربردی مناسب است.
  • کیفیت بالا: چوب روس مقاومت بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل کیفیت آن نسبت به سایر چوب های معمول موجود در بازار بیشتر است.
  • قیمت مناسب: قیمت چوب روسی معمولاً نسبت به برخی چوب‌ های دیگر با کیفیت مشابه، مناسب ‌تر است. همچنین از آن جایی که انزلی به عنوان مرکز واردات چوب روس شناخته می شود، این محصول با قیمت مناسب تری در این شهر عرضه می شود.

معایب چوب روسی

  • بافت نرم: چوب روس مقاومت بالایی دارد ولی بافت آن نرم بوده و در برابر خراشیدگی یا ضربه آسیب پذیر است و ممکن است در مسیر دچار آسیب شود.
  • گره های چوب: برخی از مدل های چوب روسی دارای گره هستند که کار پرداخت آن ها را دشوار تر می کند. بنابراین باید به صورت مستقیم در شهر انزلی نوع بدون گره این چوب را از مراکز معتبر خریداری کنید.
  • نیاز به مراقبت: چوب روس از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است ولی در هر حال نیاز به مراقبت دارد تا آسیبی به آن وارد نشود.

جمع بندی

بخش عمده چوب های روسی موجود در ایران از بندر انزلی وارد می شوند. انواع مختلف این چوب با درجات کیفی متفاوت توسط تامین کنندگان گوناگون به کشور وارد شده و با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. بنابراین مهم است که از مراکز و تامین کنندگان معتبری مانند تالین وود چوب روسی مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت روز چوب روسی در انزلی تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار تغییر می شود. ولی در مجموعه تالین وود چوب روس با قیمت بسیار مناسب برای در نظر گرفتن رضایت و آسایش مشتریان عرضه می شود.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها