|
کدخبر: 277884 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه صنایع چوب در شهر آفتاب

پنجمین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه آغاز به کار پنجمین نمایشگاه صنایع چوب در شهر آفتاب

پنجمین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شهر آفتاب امروز ۱۰ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

بهزاد خانی مدیر برگزاری این نمایشگاه در خصوص جزییات این رویداد به گسترش نیوز گفت: هشتاد شرکت داخلی از استان های تهران،  اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، رشت و سایر استان های کشور در این رویداد تخصصی حضور دارند و آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های ماشین آلات و ابزار آلات کارگاهی، نوار، پی وی سی، تخته های فشرده و چند لایه، یراق آلات و مواد اولیه صنعت چوب را در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع در معرض دید مخاطبان و فعالان این حوزه قرار داده اند.

افتتاح-نمایشگاه-چوب-2

مدیرعامل شرکت چیستا در ادامه گفت: ۴۰ شرکت از مجموعه های حاضر در پنجمین نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب  وارد کننده و تولیدکننده و ۴۰ شرکت نیز صرفا  واردکننده هستند. هدف از برگزاری این رویداد نیز ارائه محصولات جدیدتر برای صنعت چوب است.

وی در ادامه به ظرفیت های سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت کنندگان در این رویداد از محل برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کامل دارند. چرا که بازدیدکنندگان صرفا تخصصی هستند و این موضوع به شرکت های حاضر در نمایشگاه کمک شایانی می کند. برگزاری نمایشگاه ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شهر آفتاب برای صنعت چوب از هر لحاظ عالی است و تایید این موضوع را می توان از شرکت کنندگان در این رویداد جویا شد. امکانات داخلی مجموعه هم بسیار خوب شده است و اگر کمبودهایی سابق بر این وجود داشته است امروزه رفع شده اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها