|
کدخبر: 290777

معرفی ۴ سیستم همکاری در فروش ایرانی با پورسانت بالا

فروشگاه ها و شرکت های تولیدی برای افزایش فروش خود به دنبال راه هایی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی هستند. یکی از راه های موثر در این زمینه، افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش است.

معرفی 4 سیستم همکاری در فروش ایرانی با پورسانت بالا

فروش-سایت

فروشگاه ها و شرکت های تولیدی برای افزایش فروش خود به دنبال راه هایی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی هستند. یکی از راه های موثر در این زمینه، افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش است. در این مقاله به بررسی بهترین سیستم های همکاری در فروش پرداخته خواهد شد پس تا انتها با ما همراه باشید.  

سیستم همکاری در فروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش به معنای همکاری با افراد و شرکت های دیگر برای فروش محصولات و یا خدمات می باشد. در این سیستم شخص یا شرکتی که محصولات خود را به صورت همکاری در فروش قرار می دهد، برای هر فروش موفق، پورسانت مشخصی به همکار خود پرداخت می کند.

چگونه می توان وارد سیستم همکاری در فروش شد؟

اولین اقدام این است که با توجه به شرایطی که پیش رو دارید  بهترین سیستم همکاری در فروش را پیدا کنید. در این سیستم ها شما به نمایندگی از فروشندگان اصلی، یک محصول یا طیفی از محصولات منتخب را در بستر مورد نظر خود تبلیغ می کنید و در صورت فروش محصول، پورسانت مشخصی دریافت می کنید.

بنابراین در ابتدا باید ببینید کدام پلتفرم از نظر مخاطب بازخورد بهتری دارد و کدام محصول برای مخاطبان شما مفیدتر است. در افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش روش های دسترسی به مشتریان و بهینه سازی تمام فرآیندهای بازاریابی با خود شماست؛ پس عملکرد نهایی در انتخاب بهترین سیستم همکاری در فروش به رویه ها و استراتژی هایی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

اما مسئله این است که بهترین سیستم های همکاری در فروش در ایران کدام‌اند؟ بیایید چند نمونه از موفق‌ترین سیستم‌های همکاری در فروش ایرانی را با هم بررسی نماییم.

معرفی سیستم های همکاری در فروش در ایران با پورسانت بالا   

سیستم همکاری در فروش سرویس سایت ساز آنلاین

در دنیای امروز، اکثر کسب و کارها به دنبال حضور فعال در فضای مجازی هستند. این حضور به شکل یک وب سایت می تواند به کسب و کارها در جذب مشتریان و افزایش فروش کمک کند. با این حال، بسیاری از کسب و کارها برای طراحی و توسعه یک وب سایت، نیاز به دانش فنی و مهارت های خاص دارند که برای بسیاری از آنها قابل دسترس نیست. به همین دلیل، استفاده از سامانه سایت ساز آنلاین، یک راه حل ساده و کارآمد برای ایجاد یک وب سایت است.

اما شرکت هایی که در حال حاضر خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند هزینه های گزافی از مشتریان دریافت می کنند و همین امر باعث شده است که تنها درصد کمی از مردم این هزینه ها را پرداخت کرده و برای کسب و کار خود وب سایت ایجاد کنند. اما سایت ساز آنلاین سیم وب با آدرس www.simweb.ir  و سرویس ساخت سایت با آدرسsakhtsite.com  دو پلتفرمی هستند که با ایجاد سیستم سایت ساز کاملا اتوماتیک این مشکل را به طور کامل حل کرده اند و به صاحبان مشاغل اجازه می دهند با پرداخت ماهیانه فقط 38000 تومان یا سالانه 398000 تومان صاحب یک وب سایت کامل و جامع با تمامی امکانات از جمله پرداخت آنلاین، عضویت، ارسال پیامک، ثبت نام در موتورهای جستجو و غیره شوند.

سایت-ساز

 

سیستم همکاری در فروش سرویس سایت ساز آنلاین سیم وب و ساخت سایت چگونه است؟

هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند در قسمت همکاری در فروش وب سایت های سیم وب و ساخت سایت عضو شود و نمایندگی فروش خدمات سایت ساز را جهت طراحی سایت برای معرفی کسب و کارها و یا حتی جهت طراحی سایت های فروشگاهی دریافت نماید. در سیم وب و ساخت سایت این امکان وجود دارد تا برای نمایندگان فروش یک سایت اینترنتی با اسم مورد نظر جهت دریافت سفارشات ثبت سایت ایجاد گردد؛ همچنین به نماینده فروش یک پنل اختصاص داده می شود که در آن امکان ثبت و ایجاد مستقیم سایت و مشاهده ی گزارش لحظه ای وب سایت های ایجاد شده یا تمدید شده در هر زمان را دارد.

مزایا و شرایط سیستم همکاری در فروش سرویس سایت ساز سیم وب و ساخت سایت

در سایت ساز آنلاین سیم وب و ساخت سایت، امکان ساخت وب سایت فروشگاهی، طراحی سایت با دامنه رایگان، ساخت سایت با پسوند com  و ir وجود دارد. بنابراین نماینده فروش می تواند با معرفی این دو پلتفرم به کسب و کارها به پورسانت چشم گیری دست یابد.

 نماینده می تواند با هر روش تبلیغی همانند تبلیغات اینترنتی ، پخش تراکت ، بازاریابی حضوری و ...  به معرفی این سرویس سایت ساز آنلاین بپردازد.

اطلاعات لازم مانند آموزش ها، بروشور ها و بنر های تبلیغاتی مورد نیاز از طریق پنل نمایندگی در اختیار نماینده قرار داده می شود.

35 درصد از مبلغی که کاربران جهت ثبت نام و یا تمدید سامانه سایت ساز پرداخت می کنند به نماینده تعلق می گیرد

سیستم همکاری در فروش محصولات نرم افزاری

یکی از سیستم های همکاری در فروش محصولات نرم افزاری در سایت www.ydc.ir  پیاده سازی شده است که با بیش از 10 سال سابقه درخشان در تهیه و تولید سیستم های نرم افزاری از جمله نرم افزارهای حسابداری، نرم افزارهای برگزاری و تصحیح آزمون، نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین، نرم افزار مدیریت مدارس و آموزشگاه ها و... فعالیت دارد.

 

سایت-ساز-1

 

این سایت با اعطای پنل نمایندگی فروش محصولات نرم افزاری به صورت رایگان فرصتی را فراهم کرده تا افراد علاقه مند به این حوزه بتوانند در زمینه فروش نرم افزارهای تولید داخل فعالیت داشته باشند و درآمد قابل توجهی بدست آورند.

میزان سود نمایندگان فروش با توجه به حجم کل سفارش های ثبت شده توسط آنها به صورت تدریجی و اتوماتیک افزایش می یابد و تا 60 درصد مبلغ فروش هر محصول قابل افزایش است. جهت دریافت پنل نمایندگی فروش نرم افزار به صورت کاملا رایگان کافی است به سایت www.ydc.ir و منوی پذیرش نمایندگی مراجعه نمایید

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

دیجی کالا بزرگترین سیستم همکاری در فروش در ایران با پورسانت بالا است، دیجی کالا در سال 96  سیستم همکاری فروش خود را با نام Efilio (افیلیو) ارائه کرد. طبق آمار، دیجی کالا ماهانه یک میلیارد تومان به بازاریابان یا وب مسترهای وابسته پرداخت می کند. کافیست عضو شوید و با تشویق کاربران به خرید محصولات، پورسانت خود را دریافت کنید.                                           

اگر می خواهید در سیستم همکاری در فروش فعالیت داشته باشید و پورسانت قابل توجهی از این طریق کسب نمایید به سرویس سایت ساز آنلاین سیم وب و ساخت سایت به ترتیب به آدرس www.simweb.ir  و www.sakhtsite.com  مراجعه نمایید اگر هم از علاقه مندان حوزه نرم افزار هستید می توانید در سیستم همکاری در فروش محصولات نرم افزاری سایت www.ydc.ir  عضو شوید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها