|
کدخبر: 267808

معرفی شرکت دیدار

اگر در فضای کسب‌وکار فعالیت کرده باشید و به دنبال نرم‌افزارهایی برای مدیریت بهتر کسب‌وکارتان باشید، حتما اسم CRM را شنیده‌اید. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) یا CRM یکی از ملزومات کسب‌وکارهای امروزی است و به تیم های فروش سروسامان می‌دهد. این نرم‌افزار با ایجاد یک سیستم منظم برای مدیریت فروش و پیگیری سرنخ‌ها، نرخ تبدیل کاربر به مشتری را تا ۳۰۰ درصد افزایش می دهد. این نرم افزار البته نرم‌افزار جدیدی هم نیست و شرکت‌های بزرگی مثل مایکروسافت، خیلی وقت است این نرم‌افزار را ارائه می‌کنند.

استفاده از CRM شرکت های خارجی به دلیل تحریم‌ها و قیمت بالای این نرم‌افزارها و عدم پشتیبانی از زبان فارسی و مشکلات دیگر، کارآفرینان ایرانی را به سمت توسعه نسخه ایرانی این نرم‌افزار سوق داده است. حمید محمودزاده (موسس شرکت ابررایانش دیدار) در طی چندسال اخیر یکی از موفق‌ترین و بهترین نرم افزارهای CRM فارسی را به بازار ایران عرضه کرده است. CRM شرکت دیدار یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری است که تمام بخش‌های کسب‌وکار را متحول می‌کند.

شرکت-دیدار

این نرم‌افزار مهم‌ترین قابلیت‌های مورد نیاز یک کسب و کار مثل اتصال به وردپرس، اتصال به سیستم پیامکی، اتصال به سیستم ایمیل مارکتینگ (میلر لایت) و غیره را فراهم می‌کند. CRM دیدار از معدود نرم‌افزارهای ایرانی است که تقریبا هر سه ماه یک بار آپدیت شده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. علاوه بر اینها، پشتیبانی مادام‌العمر، قیمت بسیار مناسب، دوره آموزشی رایگان و صدها قابلیت دیگر، تنها بخشی از خدمات CRM دیدار هستند. این شرکت همچنین طی چند ماه گذشته از نرم افزار CRM مخصوص صنایع مختلف (مانند CRM‌ املاک، CRM بیمه، CRM مخصوص شرکت‌های بازرگانی و غیره) هم رونمایی کرد.

در پایان اگر تا به حال از نرم افزار CRM دیدار استفاده نکرده‌اید، می‌توانید ۱۵ روز به طور کاملا رایگان از این نرم‌افزار استفاده کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش دیدار (به شماره ۴۳۰۰۰۱۱۴-۰۲۱) تماس بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر