|
کدخبر: 250698

واکنش مقام ارشد روسی نسبت به تحریم‌ها علیه کشورش/ دشمن هارا سرجای خود می‌نشانیم

دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه گفت: منزوی کردن ما بی فایده است و روسیه به اندازه کافی قدرت دارد که دشمنان وقیح خود را سر جایشان بنشاند.

مدودف در اولین  واکنش به فشار بی‌سابقه غرب علیه کشورش در توئیتر نوشت: نفرت آشکار غرب از روسیه ظاهرا هیچ گاه به آخر نمی رسد.  گسترش ناتو به سمت مرزهای ما، جنگ همه جانبه اقتصادی و اطلاعاتی علیه کشورمان، تهدیدهای بی وقفه و تلاش برای ارعاب و آزار و شکنجه شدید شهروندان ما در خارج از کشور، دلیل افزایش شدید تنش های بین المللی است که  جهان در حال عبور از آن است.

مدودوفف در اشاره به نیات غرب علیه کشورش نوشت: غرب به صورت جمعی «به این که روسیه دوباره به قدرتی قدرتمند تبدیل شود که بتواند منافع خود را تضمین کند و از شهروندانش  در خارج از کشور محافظت کند، اهمیتی نداد». «آنها نیاز مبرم دارند که کشور ما را منزوی کنند، آن را به زانو درآورند و بر اساس نقشه‌های جهان آنگلوساکسون آن را اصلاح کنند تا  کشور ما را ضعیف و مطیع کرده، یا آن را تکه تکه کنند.»

این مقام روس که کشورش تحت فشار تحریم های غرب قرار گرفته است ، افزود: این شیوه موثر واقع نخواهد شد. روسیه به اندازه کافی قوی است تا همه دشمنان وقیح خود را سر جای خود بنشاند.

 جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس از اعلام کمک نظامی جدید ۸۰۰ میلیون دلاری به اوکراین، گفت ولادیمیر پوتین یک جنایتکار جنگی است.

این اظهارات از سوی روسیه بی پاسخ نماند و کاخ کرملین سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه همتای روس خود را «غیرقابل قبول» و «نابخشودنی» خواند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها