|
کدخبر: 320648 سهیل مافی

گفت‌وگوی گسترش نیوز با بازیکن اسبق باشگاه استقلال؛

استقلال از خودی ضربه می خورد / سازمان لیگ باید حقیقت را بپذیرد

حمودی اظهار کرد: متأسفانه حاشیه‌سازی برای استقلال از خودی‌ها سرچشمه می گیرد و خبری از عوامل بیرونی نیست. این باشگاه مثل همیشه از خودی ضربه می‌خورد و من امیدوار هستم که طی روزهای آینده هر دو طرف این جدال با یکدیگر به گفتگو بنشینند و اختلافات را از طریق مکالمه و با روشی معقولانه حل و فصل کنند.

ورزش استقلال از خودی ضربه می خورد / سازمان لیگ باید حقیقت را بپذیرد

استقلال در نخستین بازی خود پس از یک وقفه طولانی مدت در لیگ، به مصاف تیم نفت آبادان رفت. آبی های پایتخت در این دیدار با تک گل مهدی پور به برتری رسیدند و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کردند.

استقلال پنجشنبه در دیداری خارج از خانه مقابل ملوان انزلی صف آرایی خواهد کرد. دیدار رفت این دو تیم با گلزنی محمدحسین مرادمند و پیروزی آبی ها به اتمام رسید. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد صدرنشین فعلی لیگ برابر حریف آبادانی و همچنین جهت تحلیل قانون جدید سازمان لیگ برای شفاف سازی مالی باشگاه ها، گفت و گویی با علی حمودی، بازیکن اسبق آبی های تهرانی انجام داده که در ادامه می خوانید.

علی-حمودی-استقلال

کسب ۳ امتیاز اهمیت زیادی داشت

علی حمودی درباره پیروزی خفیف استقلال برابر نفت آبادان گفت: فارغ از بحث عملکرد، تاکتیک تیمی و نوع بازی، کسب هر ۳ امتیاز این بازی اهمیت بسیار بالایی داشت که خدا را شکر حاصل شد. مسابقات لیگ برتر برای بیش از یک ماه دچار وقفه شد و اولین بازی پس از این تعطیلی طولانی معمولا سخت و پرچالش از آب درمی آید.

او افزود: استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و موقعیت های مناسبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. اکثر بازی های این هفته به تساوی منجر شد و این مسئله بیانگر آن است که نتیجه گیری در اولین مسابقه بعد از تعطیلات، تا چه میزان سخت و پیچیده می شود.

بازگشت پرفروغ ستاره برزیلی

حمودی در رابطه با بازگشت رافائل سیلوا به ترکیب استقلال بیان کرد: سیلوا در این مصاف عملکرد خوبی در خط دفاعی داشت و نظم و انسجام خوبی به این خط اضافه کرده بود. او در کنار مرادمند و سهرابیان، ترکیب منسجمی را تشکیل داده بود و از گذر عملکرد موفق این مثلث، یک کلین شیت خوب به دست آمد. جذب سیلوا از چند جهت، تصمیمی هوشمندانه از سوی جواد نکونام در پنجره نقل و انتقالات بود. مهم ترین وجه این خرید، آشنایی سیلوا با جو فوتبال ایران و سابقه بازی در استقلال محسوب می شود.

وی در ارتباط با اختلاف نظر سرمربی استقلال و مدیرعامل باشگاه طی روزهای اخیر عنوان کرد: آقای خطیر بارها روی نکته همدلی و همکاری بین ارکان مختلف باشگاه اعم از مدیریت و کادرفنی تاکید کرده است اما رخدادهای این چند روز گذشته نشان داد که فاصله زیادی میان حرف و عمل وجود دارد.

علی-خطیر

استقلال مثل همیشه از خودی ضربه می خورد

مدافع اسبق استقلال تصریح کرد: مصاحبه های اخیر این شخص و همچنین افراد نزدیک به او، عملا گفته های گذشته را نقض می کند و به اختلافات گذشته دامن می زند. استقلال با وجود تمامی حواشی ها و کمبودها، در صدر جدول قرار دارد و هرگونه دخالتی در کار سرمربی مورد تایید هیچ شخصی نیست.

حمودی ادامه داد: متأسفانه حاشیه‌سازی برای باشگاه استقلال از خودی‌ها نشات می گیرد و خبری از عوامل بیرونی نیست. استقلال مثل همیشه از خودی ضربه می‌خورد و من امیدوار هستم که طی روزهای آینده هر دو طرف این جدال با یکدیگر به گفتگو بنشینند و اختلافات را از طریق مکالمه و با روشی معقولانه حل و فصل کنند. طبعا دود این دعواها و اختلافات به چشم هواداران باشگاه می رود و مسیر استقلال را ناهموار می کند.

یک چالش بزرگ برای نکو

او در رابطه با بازی بعدی استقلال با ملوان به گسترش نیوز گفت: ملوان زیرنظر مهدی تارتار یکی از تیم های خوب و باکیفیت لیگ به حساب می آید و نتایج این تیم نیز همین مطلب را منتقل می کند. ملوان این هفته نیز یک برد ارزشمند در اصفهان به دست آورد و در حال حاضر از شانس های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود.

بازیکن استقلال ملاثانی در ادامه خاطرنشان کرد: مسلما بازی در انزلی برابر چنین تیم خوب و با انگیزه ای، یک چالش بزرگ برای جواد نکونام و شاگردان او محسوب می شود. استقلال نباید در انزلی لغزش کند و برای این منظور بایستی با نهایت تمرکز و هوشیاری در میدان حاضر شود. کسب ۳ امتیاز از تیم جنگنده و توانمندی نظیر ملوان می تواند مسیر قهرمانی را برای استقلال هموار کند.

سازمان-لیگ

سازمان لیگ باید حقیقت را بپذیرد

حمودی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال ملاثانی توضیح داد: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم ما حاکم شده است و پس از کسب پیروزی در جام حذفی و صعود به دور بعد، وضعیت متفاوتی پیدا کردیم. تیم ما با کم ترین بضاعت به کار خود ادامه می دهد و با وجود تمام مشکلات متعدد مالی، مجموعه ما برای کسب موفقیت از تمام توان خود استفاده می کند. حضور آقای اکبرپور کمک شایانی به تیم ما کرده و از این بابت باید از او تشکر کنم. استقلال ملاثانی در جام حذفی حرف های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع را به اثبات خواهیم رساند.

او در پیوند با تعیین سقف ۳۲۵ میلیاردی برای باشگاه های لیگ برتری و نارضایتی ها در این باره مطرح کرد: همگان از بیهودگی این قانون باخبر هستند و اکثر کارشناسان و پیشکسوتان نیز بر این مسئله صحه گذاشتند. این قبیل قوانین نه تنها مفید و کارآمد نیستند بلکه راه های تخلف و فساد را نیز هموار می کنند.

ملی پوش اسبق در پایان اضافه کرد: اکثر باشگاه در ابتدای فصل مطابق میل خود اقدام به خرید بازیکن کردند و به راحتی سقف قراردادها را دور زدند. باشگاه ها چاره ای جز این کار ندارند و سازمان لیگ برای شفاف سازی مالی باید به سراغ روش های بهتری برود. هر تیمی باید بر اساس بودجه و ثروت خود در نقل و انتقالات خرج کند تا در رقابت های بین المللی برابر قدرت های بزرگ با چالش کمتری مواجه شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها