|
کدخبر: 304654 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ بازیکن جذاب در راه آبی ها

آبی های پایتخت عزم خود را برای جذب یک بازیکن هجومی و یک دروازه بان جدید جزم کرده‌اند. مصدومیت های پرشمار منجر به تغییر عقیده کادر فنی شده است.

ورزش ۲ بازیکن جذاب در راه آبی ها

چلسی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر موفق به شکست تیم لوتون تاون شد. آبی های لندن پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، سرانجام طلسم شکنی کردند.

رحیم استرلینگ ستاره درخشان آبی ها مقابل لوتون بود و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. استرلینگ فصل بدی را پشت سر گذاشت اما ظاهرا در این فصل قصد جبران دارد. او در خصوص پیروزی پرگل مقابل لوتون گفت: « در اولین بازی مقابل لیورپول، کمی بیش از حد در بازی گم بودم و این احساسی بود که فصل گذشته داشتم، زمانی که با دفاع های کناری بیش از حد به عمق می زدم. ما یک صحبت ساده با سرمربی داشتیم و او گفت "رحیم، تا زمانی که توپ را داری و پویا هستی، پس هیچ کس نمی تواند جلوی تو را بگیرد. فقط با توپ تهاجمی باش؛ بنابراین مهم نیست کجا بازی می کنی. " حالا میل و خواسته زیادی برای انجام این کار دارم.»

او ادامه داد: «ما این پروسه را پشت سر گذاشتیم و می دانم که پوچتینو از من چه می خواهد. قرار گرفتن در پشت محوطه و همکاری با سایر بازیکنان و در این زمان است که من بیشترین تاثیر را دارم.»

رحیم-استرلینگ

ستاره ملی پوش چلسی افزود: «من در یک دوره سخت به اینجا آمدم، این‌ها همه در گذشته است. به خودم نگاهی انداختم چون فردی هستم که تجزیه و تحلیل می کنم تا بفهمم چه چیزی اشتباه بوده است و چه چیزی را می‌توانم تغییر دهم. دوست دارم دوباره عاشق فوتبال شوم. تمام فکر و ذکرم در طول هفته همین شود، اینکه گلزنی کنم و پاس گل بدهم.»

 نیکولاس جکسون دیگر گل چلسی را وارد دروازه لوتون کرد. درخشش مالو گاستو در غیاب ریس جیمز از نکات جالب بازی بود. ستاره فرانسوی چلسی دو پاس گل را به نام خود ثبت کرد و ارزش های خود را نشان داد.

تیاگو سیلوا با ۳۸ سال و ۳۳۷ روز سن، پس از تدی شرینگهام که در فصل ۰۶-۲۰۰۵ با ۳۹ سال و ۱۴۷ روز برای وستهام به میدان رفت، حالا به دومین بازیکن خارجی مسن لیگ تبدیل شد که در سه بازی اول فصل در ترکیب اصلی حضور داشته است.

چیلول-جکسون

ادامه فعالیت های چلسی در نقل و انتقالات

مدیران چلسی باز هم در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کردند و با هزینه های گزاف نگاه ها را به سمت خود معطوف کردند. اوج این فعالیت ها در ماجرای انتقال مویسس کایسدو با رقمی نجومی رقم خورد؛ جایی که چلسی در راه جذب کایسدو، موفق به شکست لیورپول شد و هافبک اکوادوری را آبی پوش کرد.

رومئو لاویا، مالو گاستو، اکسل دیساسی و نیکولاس جکسون دیگر خریدهای قابل توجه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شوند. با این وجود کماکان صحبت هایی مبنی بر جذب بازیکنان دیگر به گوش می رسد. با توجه به مصدومیت های برخی بازیکنان کلیدی و ثابت چلسی، کادر فنی از مدیریت باشگاه تقضای جذب بازیکن کرده است.

شنیده‌ها از آن حکایت دارد که دو بازیکن جدید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به چلسی خواهند پیوست. یک بازیکن هجومی و یک دروازه بان تا روزهای آتی آبی پوش خواهند شد. مائوریسیو پوچتینو نیز این مطلب را در نشست خبری پیش و پس از بازی در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

پوچتینو-چلسی

دو بازیکن جدید لازم داریم

سرمربی آرژانتینی چلسی گفت: «من فصل گذشته در اینجا نبودم و فقط می توانم در مورد زمان فعلی صحبت کنم. تعهد بازیکنان طوری است که قصد دارند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. از بابت رحیم خیلی خوشحال هستم؛ چون سال گذشته، فصل سختی برای او بود.»

او ادامه داد: «از جکسون نخواستیم زیاد دوندگی داشته باشد یا پرس کند ولی وقتی می خواستیم باهاش قرارداد امضا کنیم، این کیفیت رو دیدیم. اخلاق کاری او فوق العادست. در مورد گلزنی او فقط بحث سر زمان بود. پیدا کردن بازیکنی مثل جکسون سخت است. پتانسیل او این است که به مهاجم بزرگی تبدیل شود. او به زمان و فضا نیاز داره تا پیشرفت کرده و کیفیتش بی نظیرش را نشان دهد.»

او در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پیش روی باشگاه اظهار کرد: «مثل هفته قبل باید بگم که نحوه کار ما دگرگون نخواهد شد. نتیجه مثبت بوده ولی ما یک دروازه بان و یک بازیکن هجومی دیگر می‌خواهیم اما بازیکنی را لازم داریم که سبکش مناسب ما باشد. این چیزی است که برای یافتن تعادل درست در نواحی مختلف زمین به آن نیاز داریم. اگر امکانش فراهم باشد، جذب این چنین مهره‌هایی مورد پسند ما محسوب می‌شود. در غیر این صورت اقدامی برای اضافه کردن بازیکن جدید نخواهیم کرد.»

لوکادیا-اینتر

ستاره پرحاشیه رفتنی شد

جلسه جدید بین مسئولان رم و چلسی آغاز شده است. دو طرف روی توافق نهایی کار می کنند. رم قصد دارد ۵ میلیون یورو برای یک سال انتقال قرضی لوکاکو به چلسی بپردازد. همچنین حقوق ۷-۸ میلیون یورویی این بازیکن را پوشش دهد. به نظر می رسد توافق بین طرفین قریب الوقوع است. این ستاره بلژیکی تمایل بالایی برای همکاری دوباره با ژوزه مورینیو دارد. هیئت مدیره چلسی و رم در یک وعده شام برای دستیابی به توافق برای انتقال قرضی روملو لوکاکو تشکیل جلسه می دهند.

لوکاکو از یوونتوس و تیم‌های عربستانی نیز پیشنهاداتی داشت اما ظاهرا او به رم بسیار نزدیک است. پوچتینو او را برای چلسی نمی‌خواهد و حالا همه چیز به بازیکن بستگی دارد. چلسی برای انتقال قرضی لوکاکو مبلغی بین ۸ تا ۱۰ میلیون پوند می‌خواهد. لوکاکو با این موضوع موافقت کرده که حقوق خود را تا سالی ۷ میلیون پوند کاهش دهد تا رم بتواند کل حقوق او را پوشش دهد. چلسی قصد ندارد هیچ درصدی از حقوق او را پرداخت کند.

  • ناشناس ارسالی در

    رم با سردار آزمون قرارداد امضا کرده دیگر نیازی به لولوکاکا ندارد با این دستمزدزیاد و سن بالای او

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها