|
کدخبر: 304419 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ وینگر تکنیکی در رادار آبی‌ها

آبی های لندنی شروع خوبی در لیگ نداشتند و با توجه به مصدومیت های مکرر بازیکنان کلیدی، قصد جذب دو بازیکن جدید در پست های وینگر و مهاجم دارند.

ورزش ۲ وینگر تکنیکی در رادار آبی‌ها

چلسی در دومین بازی فصل خود مغلوب شاگردان دیوید مویس شد. آبی‌ها بازی را خوب شروع نکردند و ابتدا از حریف عقب افتادند. در ادامه چوکومکا گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند و روحیه را به جمع هم تیمی‌های خود بازگرداند. چلسی رفته رفته نبض بازی را در دست گرفت و حملات خود را شدت داد.

در ادامه داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود شاگردان مائوریسیو پوچتینو اعلام کرد. انزو فرناندز که بازی خیلی خوبی را انجام داده بود، مأمور زدن این پنالتی مهم شد. انزو این فرصت طلایی را از دست داد تا شانس پیش افتادن چلسی پیش از سوت پایان نیمه اول بر باد رود.

مصدومیت چوکومکا بدترین خبر ممکن برای پوچتینو بود. در همین دو هفته ابتدایی، لیست مصدومان چلسی روز به روز در حال طویل شدن است. ظاهراً مشکلات فصل پیش تمامی ندارد و کماکان باید شاهد آسیب‌دیدگی‌های سریالی بازیکنان چلسی باشیم. ریس جیمز، انکونکو، فوفانا و حالا کارنی چوکومکا بازیکنان اصلی چلسی به شمار می روند که برای مدت نسبتاً طولانی قادر به انجام بازی نیستند و باید دوره نقاهت خود را طی کنند.

چلسی-وستهم

چلسی در نیمه دوم هجومی و روبه جلو بازی را آغاز کرد و میل بالایی برای زدن گل برتری داشت اما این وستهام بود که گل دوم را به ثمر رساند. مایکل آنتونیو پاس زیبای جیمز وارد پروز را به زیبایی وارد دروازه روبرت سانچز کرد تا میزبان بار دیگر از چلسی پیش بیفتد.

پوچتینو که قصد نداشت قافیه را به این راحتی به همشهری واگذار کند، دست به چند تغییر در ادامه بازی زد. میخایلو مودریک و نونی مادوکه برای تقویت فاز هجومی چلسی وارد زمین شدند. چلسی حتی از ده نفره شدن وستهام نیز استفاده نکرد و مقابل اتوبوس دیوید مویس، ناتوان از خلق موقعیت جدی بود.

پاکوئتا در لحظات پایانی تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان آبی‌ها زد. اولین حضور مویسس کایسدو مصادف با اولین شکست فصل چلسی شد. او در این باخت سهمی نیز داشت و پنالتی لحظه آخری بازی را تقدیم چکش ها کرد. همه چیز به بدترین شکل برای آبی‌های لندن پیش رفت و با این باخت، حالا آن‌ها در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفتند.

استمفورد-بریج-چلسی

آخرین تحرکات آبی‌ها برای جذب بازیکن

فابریزیو رومانو در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات چلسی گفت: «ایجنت بالوگان با ایجنت رومئو لاویا یک شخص است؛ بنابراین چلسی در مورد احتمال خرید بالوگان با او صحبت کرده اما هنوز پیشنهادی در میان نیست و آرسنال پیشنهاد در حدود ۳۰-۳۵ میلیون را نمی‌پذیرد.»

او ادامه داد: «آژاکس احساس می‌کند یک باشگاه بسیار بزرگ می‌تواند در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات بازگردد و محمد کودوس را به خدمت بگیرد. انتقال بارکولا به پاری سن ژرمن به خوبی پیش نمی‌رود؛ چون لیون قیمت درخواستی خود برای این بازیکن را تغییر می دهد. چلسی هفته گذشته در مورد شرایط بارکولا سؤال پرسیده بود. خرید برنان جانسون اولویت چلسی نیست و مذاکرات جدی با فارست انجام نشده است.»

چرکی-لیون

۲ وینگر تکنیکی در رادار چلسی

۱۰ روز مانده به پایان نقل و انتقالات، رایان چرکی و محمد کودوس همچنان در رادار چلسی قرار دارند اما گزینه های دیگر هم مورد بررسی قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود پتروویچ در لیست نفرات تیم برای دیدار مقابل لوتون قرار بگیرد. دیوید واشنگتن تست پزشکی خود را برای چلسی به پایان رسانده است و این قرارداد در خطر نیست. فقط کارهای اداری و سایر اقدامات اداری و لازم باید انجام شود. سانتوس ۱۶ میلیون یورو هزینه ثابت به اضافه ۴ میلیون یورو پاداش دریافت می‌کند.

چلسی برنان جانسون را به عنوان یک بازیکن با استعداد تحسین می‌کند اما هیچ پیشنهادی ارائه نکرده است. تا به امروز برای جذب برنان مذاکره ای در کار نبوده ولی این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده، جنب و جوش هایی از سوی مدیران چلسی دیده شود.

 باشگاه در حال بررسی گزینه های مختلف در آن پست است. مائوریسیو پوچتینو پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خرید حداقل دو بازیکن دیگر را انتظار دارد. یک وینگر راست که می‌تواند در پست شماره ۱۰ نیز بازی کند. حضور مهاجم هم نباید منتفی دانست.

اقبالی-کلیرک

اقبالی از شرایط راضی نیست!

چلسی به رهبری بهداد اقبالی در حال مذاکره بر سر برنان جانسون است. ایده انتقال کالوم هادسون اودوی به فارست مورد بحث قرار گرفته است؛ زیرا چلسی معتقد است که می‌تواند هزینه انتقال را کاهش دهد.

جو شیلدز که در حال افزایش قدرت در چلسی است. او جانسون را به شدت دوست دارد و به دلیل تطبیق‌پذیری‌اش در پست وینگر، مهاجم و پست شماره ۱۰ یک گزینه ایده آل به نظر می رسد.

محمد کودوس همچنان مورد توجه چلسی و به خصوص لارنس استیوارت است. او نیز همچنین در هر ۳ پست می‌تواند بازی کند.

روملو لوکاکو با تیم زیر ۲۱ ساله های چلسی تمرین می‌کند و حتی با مائوریسیو پوچتینو هم صحبتی نکرده است. مهاجم پرحاشیه بلژیکی بار دیگر تمایل خود برای جدایی را اعلام کرده است. چلسی در حال حاضر از جدایی قرضی او امتناع می‌کند و یوونتوس تنها باشگاهی است که به طور فعال مشتاق جذب این بازیکن است.

خروج لوئیس هال از تیم باعث ناامیدی زیادی هم از طرف هواداران و هم برخی در داخل باشگاه شده است.

لوییز-هال

نگرانی از آن جهت ایجاد شده که این موضوع بازگشت به مدل قدیمی آکادمی چلسی است، جایی که افراد با استعداد برای تأمین هزینه خریدهای گران‌قیمت فروخته می‌شدند.

چلسی به لوئیس هال احترام می‌گذارد اما تمایل این بازیکن جوان برای جدایی و دفاع چپ‌های حاضر در تیم به این معنی است که این معامله‌ای بود که برای همه طرف‌ها مناسب است.

رومانو در واپسین روزهای فصل نقل و انتقالات تابستانی ادعا کرد: «آژاکس احساس می‌کند یک باشگاه بسیار بزرگ می‌تواند در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات وارد رقابت برای محمد کودوس شود. بیایید ببینیم با باشگاه هایی مانند چلسی که در ماه جولای تماس گرفتند، چه اتفاقی می افتد.»

او افزود: برنان جانسون یک هدف اولویت دار برای چلسی نیست و هیچ مذاکره مشخصی با ناتینگهام فارست وجود ندارد؛ به دلیل اینکه لیون مدام قیمت درخواستی خود را بالا می‌برد، شرایط بین دو باشگاه لیون و پاریسن‌ژرمن بر سر انتقال بردلی بارکولا متشنج است. چلسی هفته قبلی شرایط قرارداد با بردلی بارکولا را درخواست کرده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها