|
کدخبر: 303670 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

ستاره ۲۳ ساله در نزدیکی آبی ها

با جدایی کپا و پیوستنش به رئال مادرید، پوچتینو به یک دروازه بان شماره ۲ نیاز دارد و یکی از احتمالاتی که در نظر گرفته می شود، جورجه پتروویچ دروازه بان ۲۳ ساله و صربستانی تیم نیوانگلند رولوشن است.

ورزش ستاره ۲۳ ساله در نزدیکی آبی ها

باشگاه چلسی در ۳ پنجره نقل و انتقالاتی‌ گذشته تحت نظر مالکان جدید خود، مبلغ ۱۵۷ میلیون پوند هزینه بابت خرید بازیکن و مبلغ ۱۴۹ میلیون پوند از فروش بازیکنان خود درآمد کسب کرده است.

ساختار جدید چلسی در پرداخت دستمزد بازیکنان و قراردادهای بلند مدت از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند چلسی خرج سالانه کمتری نسبت به رقبا، مانند منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال داشته باشد اما باشگاه چلسی فصل گذشته، نزدیک به ۱۲۱ میلیون پوند و در آخرین فصل تحت نظر آبراموویچ ۱۵۶ میلیون پوند ضرر را متحمل شد که رقم قابل توجهی در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

این موارد باعث می‌شود که چلسی تلاش کند هرچه سریع‌تر به سودآوری‌ برسد و احتمالا سال آینده نیز پول زیادی از فروش بازیکن کسب کند.

فروش مونت، کواچیچ و هاورتز به تنهایی بالغ بر ۲۰۰ میلیون پوند برای چلسی درآمد داشت اما همانطور که چلسی در قسط‌های بلندمدت پول بازیکنان جدید خود را پرداخت خواهد کرد، سیتی، یونایتد و آرسنال نیز با استفاده از همین روش این مبلغ را پرداخت می‌کنند. مسأله‌ای که هم هزینه و هم درآمد چلسی طی یک سال گذشته را کمتر از چیزی می‌کند که رسانه‌ها تمایل به گفتنش دارند.

تاد-بولی

فعلا خطری آبی‌ها را تهدید نمی‌کند

ساختار جدید پرداخت دستمزد در چلسی بر محوریت عملکرد بازیکنان طراحی شده است. این مسأله به اضافه خرید بازیکنان جوان توسط چلسی که عمدتاً زیر ۲۱ سال هستند باعث می‌شود که چلسی آزادی عمل بیشتری در هزینه‌های خود داشته باشند.

چلسی هنگام بستن قرارداد با بازیکنان جدید و جوان خود علاوه بر اشتیاق آنان برای پیشرفت از انعطاف آنان در دستمزد درخواستی خود نیز بهره می‌برد. تنها استرلینگ و انکونکو از این قاعده مستثنی هستند.

قراردادهای بیشتر از ۵ سال، سن کم بازیکنان و ساختار حقوقی بر محوریت عملکرد، این امکان را به چلسی و بازیکن می‌دهد که با بالا رفتن سن آنها،

عملکرد بهتر داشته باشند، حقوق درخور به آنها پرداخت شود و باشگاه نیز هزینه‌ کمتری متحمل شود.

بر این اساس انتقال رکورد شکن انزو فرناندز هزینه سالانه کمتری را نسبت به انتقال هالند در پی خواهد داشت.

همچنین هزینه سالانه‌ای که وستهم برای جذب وارد پراوز پرداخت خواهد کرد بیشتر از هزینه سالانه‌ای خواهد بود که چلسی برای جذب هم تیمی سابق او یعنی رومئو لاویا متحمل خواهد شد.

کایسدو-چلسی

شاهکار تاد بولی و رفقا!

جذب مویسس کایسدو و رومئو لاویا ورق را برای آبی ها برگرداند. هردو بازیکن گزینه اصلی باشگاه لیورپول محسوب می شدند اما مدیران چلسی موفق به جذب ستاره های مورد نظر خود شدند.

انتقال کایسدو از برایتون به چلسی رکورد تازه ای در لیگ برتر انگلستان بود. ستاره اکوادوری با مبلغ ۱۱۵ میلیون پوند پیشنهاد چلسی را پذیرفت و در فصل جدید برای آبی های لندنی توپ خواهد زد.

مائوریسیو پوچتینو حالا یک زوج ایده آل در خط میانی تیمش دارد که می تواند آرزوی هر تیمی باشد. انزو فرناندز در کنار مویسس کایسدو یک پیووت جالب برای چلسی خواهد بود. درصورت به کارگیری سیستم ۳-۳-۴، رومئو لاویا نیز می تواند همزمان در ترکیب باشد تا مثلث خط میانی به این ترتیب شکل بگیرد.

فابریتزیو رومانو ضمن نهایی شدن انتقال لاویا به چلسی، ادعا کرد: «چلسی و ساوتهمپتون به انتقال رومئو لاویا بسیار نزدیک شدند. درحال حاضر ساختار معامله درحال بحث است، نحوه فعالیت شدن بندهای پاداش و اینکه ساوتهمپتون مبلغ بیشتر هزینه انتقال را الان می خواهد. مبلغ انتقال ۵۰ میلیون پوند + پاداش هاست. به چراغ سبز نهایی بسیار نزدیک هستیم.»

مایکل-اولیسه

بازگشت به خانه

چلسی بند آزادسازی مایکل اولیسه را فعال کرده و او بزودی بازیکن جدید چلسی می‌شود. قرارداد او طولانی مدت در نظر گرفته شده و بازیکن با وجود پیشنهادهای دیگر، چلسی را انتخاب کرده است. اولیسه محصول آکادمی چلسی است و با فضای این باشگاه بیگانه نیست. او قادر به بازی کردن در پست های شماره ۱۰، وینگر راست و چپ است و از این حیث می تواند عمق خوبی به ترکیب آبی ها بدهد.

نیوکاسل مشتاق است تا لوئیس هال را جذب کند؛ زیرا قرارداد قرضی این بازیکن با کریستال پالاس فعلا متوقف شده است.

هال قرارداد شش ساله جدیدی با چلسی امضا کرد اما ممکن است به صورت قرضی از تیم جدا شود. به دلیل فیرپلی مالی یافتن راه حل ساده نیست اما علاقه نیوکاسل واقعی است.

پتروویچ-گلر

جانشین کپا از آمریکا می آید؟

با جدایی کپا آریزابالاگا و پیوستنش به رئال مادرید، پوچتینو به یک دروازه بان شماره ۲ نیاز دارد و یکی از احتمالاتی که در نظر گرفته می شود، جورجه پتروویچ دروازه بان ۲۳ ساله و صربستانی تیم نیوانگلند رولوشن در MLS است.

چلسی در آستانه جذب الی واهی با مبلغ ۳۰ میلیون یورو + پاداش بود اما این بازیکن گزینه های دیگر را مدنظر قرار داد. او درباره جایگاهش در پروژه چلسی مطمئن نبود اما حالا این بازیکن از پروژه چلسی و نقشی که در آن خواهد داشت تعجب کرده است، مخصوصا از وقتی ساختار آن به او اطلاع رسانی شده است.

اینتراخت فرانکفورت مشتاق جذب واهی است اما تا زمانی که کولو موانی جدا نشود برای او اقدام نمی کنند و وستهم پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی ارائه کرده است.

افراد مطلع گفتند که شرکت Ares در حال بررسی کم کردن روابط با کریستال پالاس  است زیرا آنها در حال بررسی سرمایه گذاری در چلسی هستند.

شرکت Ares که مستقر در آمریکا است در حال بحث در مورد تغییر ساختار سرمایه گذاری خود در Eagle Football Holdings است، شرکتی که تقریباً ۴۰ درصد از سهام کریستال پالاس را در اختیار دارد. این امر می تواند باعث شود که Ares از جایگاه خود در هیئت مدیره Eagle Football چشم پوشی کند.

چلسی با گالاتاسرای برای انتقال حکیم زیاش به توافق رسید. ستاره مراکشی می تواند آخرین خروجی آبی ها در این پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها