|
کدخبر: 302306 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۳ گزینه جذاب در رادار آبی ها

فعالیت های نقل و انتقالاتی آبی های لندن هنوز به اتمام نرسیده و مدیران باشگاه در پی آن هستند تا با جذب یک هافبک شماره ۶، یک هافبک شماره ۱۰ و یک مهاجم هدف، اسکواد تیم خود را تقویت کنند.

ورزش ۳ گزینه جذاب در رادار آبی ها

آبی های لندن پیش فصل خوبی را در آمریکا گذرانده و حالا آماده فصل جدید می‌شوند. آن‌ها در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر دورتموند قرار گرفتند. این بازی برنده نداشت اما مصدومیت کریستوفر انکونکو، اتفاق بد بازی برای طرفداران چلسی بود. گفته می‌شود که مصدومیت ستاره جدید آبی‌ها از ناحیه زانو است و به زودی میزان آسیب دیدگی او مشخص می‌شود.

چلسی پیش از مصاف با دورتموند، در یک تورنمنت کوچک با حضور چند تیم لیگ برتری شرکت کرد و در انتها قهرمان این تورنمنت شد.  کسب ۳ برد، ۲ تساوی، ۱۵ گل زده و ۵ گل خورده آمار آبی ها در تور پیش فصل است. مائوریسیو پوچتینو با نفرات موجود خود سعی بر یافتن ترکیب اصلی و ایده آل برای شروع فصل جدید است.

سکان دار جدید چلسی کماکان از روند نقل و انتقالات باشگاه رضایت خاطر ندارد و خواستار جذب دو تا سه بازیکن جدید دیگر است. او از بیش از حد جوان بودن اسکواد تیمش گلایه‌مند بوده و بر این باور است که چلسی به بازیکنان باتجربه بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر چلسی جوان‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال انگلستان برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ به شمار می‌رود.

چلسی-دورتموند

اهداف چلسی در روزهای باقی مانده

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی چلسی هنوز به اتمام نرسیده و مدیران باشگاه در پی آن هستند تا با جذب یک هافبک شماره ۶، یک هافبک شماره ۱۰ و یک مهاجم هدف، اسکواد تیم خود را تقویت کنند.

در ماجرای خرید کایسدو، چند روز سرنوشت‌ساز در پیش روی چلسی است. با وجود عدم پیشرفت در مذاکرات، چلسی تا به امروز کنار نرفته است. پیشنهاد چهارم محتمل به نظر می‌رسد و مائوریسیو پوچتینو حداقل یک هافبک بزرگسال می‌خواهد اما آنها می‌توانند دو هافبک به خدمت بگیرند.

منابع برایتون اصرار دارند که در حال برنامه‌ریزی برای فصل جدید با کایسدو هستند و انتظار دارند که او در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در باشگاه باشد ولی خود کایسدو همچنان برای جدایی اصرار دارد.

نیزار کینسلا، استاندارد در این رابطه مطرح کرد: «چلسی پس از ناامید شدن از عدم پیشرفت در انتقال مویسس کایسدو، به لئاندرو پاردس هافبک ۲۹ ساله پاری سن ژرمن علاقه مند است.»

فصل-ددلاین

او ادامه داد: «پاردس از آن سبک بازیکن‌هایی نیست که چلسی به آن علاقه‌مند است ولی پوچتینو به تجربه در خط هافبک نیاز دارد. گلگر همچنان می تواند تیم را ترک کند و در این صورت چلسی دو هافبک به خدمت خواهد گرفت. ادرسون آلوارز، تیلور آدامز و آمادو اونانا در کنار گابری ویگا در میان گزینه های باشگاه هستند. چلسی همچنین در حال بررسی شرایط برای به خدمت گرفتن مایکل اولیس هست.»

چلسی در حال تلاش برای یافتن راه حل برای لوکاکو است و در صورتی که موفق به انجام مذاکرات در هفته آینده نشود و به جذب ولاهوویچ نزدیک خواهد شد. پوچتینو در حال حاضر و احتمالاً در آخر هفته به این موضوع فکر می کند. این موضوع چند روز به طول خواهد انجامید و در داخل باشگاه با هیئت مدیره بحث می شود. پوچتینو باید چراغ سبز خود را مدیران باشگاه نشان دهد و تاد بولی تا تصمیم نهایی سرمربی تیمش صبر خواهد کرد.

چلسی چند روز پیش در مورد محمد کودوس تماس گرفت و آنها اولیس را هم در نظر دارند اما هنوز در حال تصمیم گیری هستند که بهترین بازیکن برای اقدام کردن چه بازیکنی است. برنامه چلسی خرید هافبک و سپس پست هجومی است و همچنین انتقال ولاهوویچ نیز محتمل به نظر می‌رسد.

پوچتینو-چلسی

پوچ به یک هافبک جدید نیاز دارد

جیکوب اشتینبرگ از گاردین در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات چلسی ادعا کرد: «پوچتینو به شدت خواهان خرید یک هافبک هست، جایی که پیش از بازی مقابل لیورپول در هفته اول لیگ برتر کمبود عمق و تجربه را در آن پست احساس می کند. چلسی اهداف جایگزینی برای مویزس کایسدو از جمله تیلور آدامز و ادسون آلوارز را در نظر گرفته است؛ با این حال منابع معتبر گفته‌اند که علاقه زیاد چلسی به جذب کایسدو باعث خواهد شد که آنها نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند برای این هافبک بپردازند.»

چلسی پس از ناکامی در یافتن خریدار برای کپا، در برنامه خود برای هزینه زیاد جهت به خدمت گرفتن آندره اونانا یا مایک مانیان تجدید نظر کرد. پوچتینو علاقه مند به خرید یک مهاجم است اما هنوز مشخص نیست که به ولاهوویچ علاقه دارد یا نه. چلسی از عملکرد جکسون در پیش فصل بسیار سوپرایز شده است.

اگرچه خوش‌بینی وجود دارد که زانوی چپ کریستوفر انکونکو آسیب جدی ندیده اما هنوز حضور این ستاره فرانسوی در بازی نخصت آبی ها برابر لیورپول قطعی نیست.

کینسلا از احتمال جذب کیلیان امباپه خبر داد و این انتقال را در روزهای آینده محتمل دانست.

او در این ارتباط گفت: «متوجه شدم که احتمال انتقال کیلیان امباپه به چلسی رد نشده است. پس از عدم پیشرفت در معامله کایسدو، چلسی به لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پاریسن‌ژرمن علاقه‌مند شده است. چلسی به این سبک بازیکنان علاقه‌ای ندارد اما پوچتینو از این انتقال استقبال خواهد کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها