|
کدخبر: 304049 سهیل مافی

گفت‌وگوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

پرسپولیس سوگلی وزارت است / هواداران پشت نکونام باشند

محمد نوری؛ پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نکونام، حمایت همه‌جانبه طرفداران است. ما پیشکسوتان نیز پشتیبان سرمربی هستیم و امیدواریم در ادامه شاهد موفقیت‌های استقلال با کادر فنی جدید باشیم. من از هواداران می‌خواهم که در این فصل، صبر بیشتری به خرج دهند.

ورزش پرسپولیس سوگلی وزارت است / هواداران پشت نکونام باشند

استقلال پس از برد پرگل و روحیه بخش در آبادان، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، در خانه به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت. این دیدار به قضاوت سیدرضا مهدوی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد.

ملوانی‌ها بازی را خیلی خوب آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. مهران احمدی این فرصت طلایی را برای پیش انداختن تیمش از دست داد. حسین حسینی با مهار پنالتی احمدی، امید را به اردوی آبی‌ها برگرداند. نیمه اول علی رغم تلاش‌های دو تیم برای گلزنی، با نتیجه بدون گل به اتمام رسید.

میزبان در نیمه دوم برای به دست آوردن سه امتیاز بازی به میدان آمد. جواد نکونام در ادامه تغییراتی را در ترکیب اصلی لحاظ کرد. مهرداد محمدی نیز بالاخره فرصت بازی پیدا کرد و در دقیقه ۶۸ به زمین رفت. استقلال سرانجام توسط محمدحسین مرادمند به گل اول رسید و از حریف پیش افتاد. مدافع آبی‌ها با به ثمر رساندن این گل، اشتباه نیمه اول خود را به بهترین شکل جبران کرد.

حملات ملوان در ادامه بازی ثمری نداشت و استقلال فاتح نبرد دوم خود در لیگ شد تا با روحیه‌ای خوب در هفته سوم به مصاف سپاهان برود. تقابل دو تیم بالای جدول در اصفهان، می‌تواند جذاب و مهیج از آب درآید. این مسابقه چهارشنبه شب در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد آبی‌های پایتخت در مصاف با ملوان، گفت‌وگویی با محمد نوری انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

نوری-استقلال

اهمیت بالای جمع آوری امتیازهای ابتدایی

محمد نوری درباره برد خفیف استقلال مقابل ملوان بیان کرد: به اعتقاد من جمع‌آوری امتیازها در هفته‌های اول، اهمیت بیشتری از ارائه بازی زیبا دارد. استقلال در بازی اول دست به کار بزرگی زد و در گرمای طاقت فرسای آبادان، یک برد خوب و ارزشمند را کسب کرد.

او افزود: استقلال برای رسیدن به بالاترین کیفیت ممکن، نیاز به گذشت زمان بیشتری دارد. سه امتیاز بازی در این مقطع بالاترین اهمیت را داشت و خوشبختانه با یک بازی منطقی و حساب شده، موفق به شکست ملوان شدیم.

مرادمند-استقلال

برخی‌ها قصد شیطنت دارند

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: برخی‌ها قصد شیطنت دارند و نمی‌توانند موفقیت و بردهای استقلال را ببینند. از پیروزی‌های اقتصادی سخن به میان می‌آورند و به دنبال اهداف واهی هستند. استقلال بازی خوبی مقابل ملوان انجام داد و به هدف موردنظر خود هم رسید.

وی ادامه داد: ملوانی‌ها انگیزه بالایی مقابل استقلال داشتند و تیم دست و پا بسته‌ای نبودند. استقلال با کسب این ۳ امتیاز، روحیه بسیار خوبی برای تقابل با سپاهان به دست آورد. قبل از دیدار با تیم اول جدول، کسب برد در اولویت قرار داشت.

چشمی-سپاهان

بازی نفس‌گیری در پیش خواهد بود

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی خارج از خانه استقلال مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی سخت و نفس‌گیری در پیش خواهد بود اما استقلال همیشه استقلال است و سایر تیم‌ها باید از تقابل با ما ترس در دل داشته باشند. سپاهان از بازیکنان خوب و باکیفیتی برخوردار است و به لحاظ مهره، کمبودی ندارد. سپاهان هم داخل زمین و هم روی نیمکت، بازیکنان شاخص و تأثیرگذاری دارد.

نوری در ادامه به گسترش نیوز گفت: این تیم ریخت‌وپاش زیادی در فصل نقل و انتقالات کرد و با بودجه بالا، به تقویت ترکیب خود پرداخت. برخی گروه‌ها به صورت نامحدود پول صرف بازیکن می‌کنند اما برای استقلال سقف قرارداد می‌گذارند.

او افزود: در صورت کسب برد در اصفهان، راه قهرمانی برای استقلال هموار می‌شود. جواد نکونام با وجود بی‌مهری‌های زیاد در ابتدای فصل، انگیزه بالایی دارد و مطمئناً همین روحیه را برای بازی حساس با سپاهان، به بازیکنان منتقل خواهد کرد. به نظر من یک بازی زیبا و تاکتیکی را از سوی هردو تیم خواهیم دید.

نکونام-استقلال

خواسته‌های نکونام برآورده نشد

بازیکن پیشین آبی‌ها در خصوص شروع ده نفره استقلال در بازی دوستانه با داماش و گلایه هواداران از کادر مدیریتی باشگاه عنوان کرد: مشکلات مربوط به کمبود نفرات از ابتدای فصل وجود داشت ولی با این حال جواد نکونام با سعه‌صدر و صبوری منحصر به فرد خود با قدرت به کار خود ادامه داده است. خواسته‌های سرمربی در فصل نقل و انتقالات برآورده نشد و اکثر بازیکنان مدنظر نکونام، به سایر تیم‌های مدعی رفتند.

نوری در ادامه اذعان کرد: متأسفانه همکاری لازم میان کادر فنی و مدیریت باشگاه دیده نشده و دود این عدم همکاری تنها به چشم باشگاه و هوادارانش می‌رود. جواد تا همین امروز نیز صبر و تحمل بالایی از خود نشان داده است. شاید اگر من به جای او بودم، حتی یک روز هم این شرایط را تاب نمی‌آوردم.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نکونام، حمایت همه‌جانبه طرفداران است. ما پیشکسوتان نیز پشتیبان سرمربی هستیم و امیدواریم در ادامه شاهد موفقیت‌های استقلال با کادر فنی جدید باشیم. من از هواداران می‌خواهم که در این فصل صبر بیشتری به خرج دهند. به عقیده من باید حداقل یک فصل به جواد نکونام و دستیارانش زمان داد. صبر و ممارست می‌تواند رمز موفقیت استقلال در لیگ بیست و سوم باشد.

پرسپولیس-تراکتور

پرسپولیس سوگلی وزارت است

محمد نوری در رابطه با شائبه وجود تبعیض میان دو باشگاه پایتخت و مظلوم واقع شدن استقلال در این فصل به گسترش نیوز گفت: پرسپولیس که سوگلی همیشگی دوستان بالانشین است. وزارت ورزش، فدراسیون و سایر نهادها همواره این تیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند. این تبعیض آشکار همیشه وجود داشته و متأسفانه صدای مظلومیت ما هیچ‌وقت به گوش مسئولان نمی‌رسد.

او در پایان اضافه کرد: در سال‌های اخیر تمام وزرای ورزش و روسای فدراسیون به نوعی حامی این تیم بودند. تعجب ما از این مسئله است که همیشه برای پرسپولیس پول و بهترین امکانات وجود دارد ولی استقلال هر فصل باید در مضیقه باشد. امیدوارم که آقای هاشمی رویه نفرات قبلی را در پیش نگیرد و رفتارهای تبعیض‌آمیز و ناراحت‌کننده نداشته باشد. علاوه بر این مسائل، کمیته انضباطی و کمیته داوران نیز هنوز علیه استقلال تصمیم‌گیری می‌کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    نوری گوشت تلخ وبی مصرف فقط حرف مفت میزنه، به ی دردی بخور بابا

    • یایا ناراحته ارسالی در

      لنگی های حقیر شما دیگه ببندین خودتون خندتون نمیگیره با کاراتون واقعا اینجوری قهرمان شدن هیچ لذتی نداره مفتشم ارزش نداره بدبختا یک حکومت پشتتونه

  • ارتش سرخ ارسالی در

    این اقا همیشه همیشه جوری صحبت میکنه که ه رکی ندونه فکرمیکنه پرسپولیس الان پول پار ومیکنه و مشکلی نداره و فقط استقلال مشکل داره۰سوگلی وزارت وحکومت تیم شماس که هرکا ری میخوادمیکنه۰اون ازقراردادهای فصل قبل و بریزبپاش اینم ازامسال که الکی بهونه می ارین و مینالید۰مشکل مالی دارین؟دلیلش؟قرا ردادهای نجومی فصل قبلتونه که الان دارین مثلا مینالید که چراپول نیست۰گلرذخیره ۲بر ابرگلراصلی و فیکس تیم ملی قراردادشه۰مداف ع داغون(عارف غلامی سرتوپخور)۲۵میلیارد۰و۰ ۰۰۰پس اظهارنظرمسخره نکن چون خودتون هم می دونیدچه خبره

  • ناشناس ارسالی در

    کیسه کشای بدبخت اینقدر پشت سر قهرمان لیگ ایران حرف نزنید اول اینهمه دزد که دور تیمتون جمع شده اینها را بیرون کنید تا مشکلاتتون حل شود

  • مهران ارسالی در

    استقلال هم سوگلی مشتی ولگرد وعلاف وکاکاس یاه معتادمثل ممل نوری بنگیه خخخخخخ🍆🍆🍆🍆🍆 🍆😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🐦🐦🐦🐦🐦🐦فشاررفته بالا 😂😂😂 😂😂😂صدای عرعراومد نوری صداش دراومد 🦓🦓🦓 🦓🦓🦓

  • ,رضا ماهر ارسالی در

    هر ساله گرانترین تیم را از هر نظر می‌بندید طوری که ۳۰ درصد مبلغ قرارداد
    هر بازیکن تیم شما می‌شود کل مبلغ بازیکن تیم به قول شما رقیب چند برابر بقیه تیم‌ها پولها را پیشخور کردید در خالی که یکبار با امتیاز معصیتی گل گهر و پنالتی های شیرجه ای مسخره به زور قهرمان شدید و در همان سال تیم رقیب در اردوی اردستان حتی از پس ویزای عربستان برنمی‌آمد تیم شما در دبی همانند تیم های متمول جهان در دبی اردوی یک هفته ای زد آنهم از نوع لاکچری هزینه تیم شما هر ساله چندین برابر تیم به قول شما رقیب است ولی هزینه شما چند برابر ...بهترین بازیکنان را حذب کردید با گرانترین آپشن ها آنوقت سوگلی وزارت نا هستیم یا شما آقای نوری لطفا حداقل به شعور هوادارهای فهیم خودتون توهین نکن (هوادار فهیم با یک مشت پسر بچه گول خورده ساده همچنین هانی کرده)آنها دقیقا می‌فهمند شما و آقای مجیدی کوچک از چه موضعی صحبت می‌کنید فعلا همه چیز گل و بلبل است با دو تا بازی که هر دو تیم در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر بودند چگونه است دو بازی اول شما به این واضحی با تیم های آخر فصل پیش برگزار شد تازه ملوان هم با هزار بار شانس برنده شدید حالا تیم رقیب سوگلی است یا تیم شما فعلا تو فکر بدهکاری ساپینتو و بازیکن برزیلی باشید گر چه اینها از نظر شما هزینه نیست ....عیار تیم شما در هفته های آینده در تقابل با تیم های مدعی مشخص خواهد شد البته با وجود افراد بی اصل و نسبی مثل ایکس و چکش همکار کی‌روش امسال هم موز هم گیرتون نمیاد موفق باشید لطفا کمی از حاشیه خود را دور کنید و از روی ناچاری به دیگر تیم‌ها انگ نزنید همین الان هم نصف تیم شما به زعم باور شما نصف تیم مثلا سوگلی طرفدار ندارد ...یادم میاد به‌بعد از باخت دربی بد جوری قراری شده بودید به نظر من با ایجاد حاشیه به جای از نظر فنی قوی کردن تیم خودتون بیشتر به ضررتون تمام میشه

  • حسین ارسالی در

    نو ی عوضی تو چطور جرات می کنی از این غلط ها بکنی

  • محمد ارسالی در

    اصلا این نوری را کی می شناسد که اینقدر چ ت و پرت میگه

  • محمد ارسالی در

    بازی استقلال باسپاهان بسیارپراهمیت وحساس ه ..استقلال این بازی روبایدکاملادفاعی با زی کنه تامساوی روبگیره وامتیاززیادی ازدس ت نده..تیم باید۱۰۰درصددفاعی بسته بشه...ط رفدارای سوگول حکومتی هم کمتربیان نظرای ا لکی بدن خیلی وقته که کل ایران فهمیدن چه تیمی داره باپشتیبانی۱۰۰درصدحکومتی پیش می ره ازهفته اول داوراشروع کردن برالنگیاکار ودرآوردن

  • امیر ارسالی در

    این گوگولی مگولی کیه این همه پارس میکنه کسی هم نیست به بنده خدایه استخوان بندازه کیه کجابوده کی برای کیسه بازی کرده باباخودشون هم اینونمیشناسن که هیچ محلش هم نمیزارن

  • علی ارسالی در

    دممون گرم که سوگلی هستیم 👌👍
    شمام ی ه مقدار تمیز و پاک فکر کنید، حرف بزنید و رفتار کنید تا بقیه دوستتون داشته باشن🙌

  • جنشید ارسالی در

    اقای نوری ما کسانی مثل کریم باقری و افشی ن پیروانی و هواداران تو باشگاه پرسپولیس داریم شما چه کسانی را دارید هواداران هو چی گر کی۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها