|
کدخبر: 289006 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

تیمی جلودار استقلال نیست / گل گهر همه‌چیز را باخت / تودهنی خوبی زدیم

محمد نوری؛ پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: خوشبختانه فشار حملات در لحظات آخر جواب داد و قفل دروازه حریف شکسته شد. به اعتقاد من در حال حاضر تیمی جلودار این استقلال آماده نیست. گل گهر تیم خوب و پرمهره‌ای است ولی تحت‌فشار سنگین شاگردان ساپینتو نتوانست دوام بیاورد.

ورزش تیمی جلودار استقلال نیست / گل گهر همه‌چیز را باخت / تودهنی خوبی زدیم

استقلال در دیداری حساس و جنجالی موفق به شکست تیم گل گهر سیرجان شد. آبی‌های پایتخت در ابتدا از حریف خود عقب افتادند. آرمین سهرابیان در دقیقه ۲۴ روی پاس رضا شکاری، گل اول بازی را وارد دروازه حسینی کرد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی ساپینتو، حملات تیم میزبان شدت بیشتری گرفت. درنهایت رضا میرزایی در دقیقه ۹۱، گل تساوی استقلال را به ثمر رساند. همه‌چیز برای تقسیم امتیازها در ورزشگاه آزادی مهیا بود تا اینکه موعود بنیادی فر به سود استقلال اعلام ضربه پنالتی کرد.

این تصمیم قاضی دیدار با اعتراض شدید نیمکت نشینان و بازیکنان گل گهر مواجه شد. کوین یامگا همانند بازی رفت، گل برتری استقلال را وارد دروازه سیرجانی‌ها کرد تا ۳ امتیاز شیرین این مسابقه نصیب مدافع عنوان قهرمانی شود. استقلال با کسب این پیروزی، فاصله امتیازی خود با تیم صدرنشین را حفظ کرد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در گام بعدی به مصاف فولاد خوزستان می‌روند. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد استقلال در این دیدار، گفت‌وگویی با محمد نوری، پیشکسوت آبی‌های تهرانی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

نوری-استقلال

تیمی جلودار این استقلال نیست

محمد نوری درباره پیروزی دراماتیک استقلال برابر گل گهر گفت: یک برد شیرین و دل‌چسب به دست آمد و استقلال در لحظات پایانی ۳ امتیاز را به‌ حق گرفت. تعویض‌های عالی ساپینتو در این بازی چاره‌ساز شد و روند کیفی تیم را در نیمه دوم تغییر داد. دفاع بسته و اتوبوسی گل گهر کار را برای فاز هجومی استقلال سخت کرده بود.

او ادامه داد: خوشبختانه فشار حملات در لحظات آخر جواب داد و قفل دروازه حریف شکسته شد. به اعتقاد من در حال حاضر تیمی جلودار این استقلال آماده نیست. گل گهر تیم خوب و پرمهره‌ای است ولی تحت‌فشار سنگین استقلال نتوانست دوام بیاورد. به نظر من بازیکنان استقلال در حال صرف کردن فعل خواستن برای دبل قهرمانی هستند.

نوری در ارتباط با تحول استقلال در فاز هجومی و رضایت عمومی هواداران از سبک بازی این تیم بیان کرد: استقلال ساپینتو به لحاظ کیفیت بازی و نوع فوتبال ارائه‌شده، تیمی به‌مراتب بهتر از تیم پارسال است. تیم فرهاد با شایستگی و بدون حتی یک باخت به قهرمانی رسید ولی امسال در حال تماشای یک فوتبال تماشاگرپسند نیز هستیم. هواداران از دیدن بازی‌های این تیم لذت می‌برند. استقلال در فصل جاری بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و در این موضوع شکی نیست.

استقلال-گل-گهر

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی و اعتراضات آخر بازی اظهار کرد: کادر گل گهر در بازی رفت هم شروع کننده حواشی بود و موجبات تحریک و عصبانی کردن ساپینتو را فراهم کرد. مربی این تیم که من او را اصلاً نمی‌شناسم، جنجال‌ها را آغاز کرد. این برد و رفت و برگشتی شدن آن‌ها، تودهنی خوبی به مربی گل گهر بود.

نوری خاطرنشان کرد: متأسفانه نیمکت گل گهر خیلی اهل شلوغ‌کاری است و این موضوع بار اول آن‌ها نبود. گل گهر بازی را بُرده فرض کرده بود و از دست رفتن نتیجه در لحظات پایانی برای آن‌ها قابل‌ هضم نبود. این حاشیه‌سازی موجب شد تا هم نتیجه و هم اخلاق را ببازند.

ترس از استقلال منجر به این بیانیه‌ها می‌شود

بازیکن پیشین استقلال در رابطه با بیانیه باشگاه گل گهر با این مضمون که دیگر مایل به بازی با استقلال نیستند، عنوان کرد: این اظهارنظرها در فوتبال مدرن منسوخ‌ شده و دیگر خریداری هم ندارد. لابد از استقلال می‌ترسند که قصد بازی با ما را ندارند. در هر صورت باخت به استقلال در فصول اخیر، به‌نوعی پیشانی‌نوشت تیم گل گهر شده است.

نوری افزود: تصمیم آن‌ها دراین‌باره منطقی است و می‌تواند جلوی شکست‌های سریالی آن‌ها مقابل استقلال را بگیرد. تیمی که باید بیانیه بدهد، استقلال است و نه گل گهر. دلیل آن‌ نیز تمامی این حاشیه‌سازی ها و شلوغ‌کاری‌های بی‌پایان است.

علی-منصوریان

یک بازی سخت با تیم تدافعی

نوری در خصوص بازی بعدی استقلال با فولاد به گسترش نیوز گفت: بازی با فولاد در اهواز همیشه سخت است. فولاد تیم خوب و یکدستی به شمار می‌رود. آن‌ها با سرمربی جدید خود انگیزه‌های متفاوتی مقابل استقلال دارند. تقابل استقلال و علیرضا منصوریان می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد.

او در پایان اضافه کرد: عموماً تیم‌های لیگ برای رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی ترس خاصی دارند. بازی سختی مقابل یک تیم تدافعی داریم و امیدوارم گل اول بازی را استقلال بزند. در صورت دریافت گل اول از فولاد، کار برای ما خیلی دشوار می‌شود؛ زیرا در آن صورت، فولاد به لاک دفاعی فرو رفته و با دفاع چندلایه، کار را برای استقلال سخت می‌کند.

  • ناشناس ارسالی در

    زنده باد داور خود فروخته که به سود استقلال قضاوت کرده

  • کیسه کش ارسالی در

    مشت نمونه خرواراست

  • لنگ سوراخ ارسالی در

    درود به شرفت ممد نوری بقیه به استلاه پیش کوت ها یاد بگیرندهنوز بازی های سالنی تو برای استقلال یادفاع هافبک تکنیکی برای تی م محبوب یادم نرفته

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها