|
کدخبر: 295939 سهیل مافی

گفت‌وگوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

خط حمله استقلال وحشتناک است / خدا به داد پرسپولیس برسد / درس خوبی به آن‌ها می‌دهیم

محمد نوری؛ پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار کرد: استقلال در فاز هجومی وضعیت خیلی خوبی دارد و از حیث گل زده آمار بسیار خوبی از خود برجای گذاشته است. به نظر من پرسپولیسی‌ها به این خاطر از استقلال ترس بزرگی در دل دارند.

ورزش خط حمله استقلال وحشتناک است / خدا به داد پرسپولیس برسد / درس خوبی به آن‌ها می‌دهیم

استقلال پس از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ، به مصاف تیم نساجی مازندران رفت. این دیدار در ورزشگاه آزادی و به میزبانی آبی‌های پایتخت برگزار شد.

استقلال در جام حذفی به ترتیب از سد تیم‌های تراکتور، ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم عبور کرد تا در مرحله نیمه نهایی برابر نساجی قائم‌شهر قرار گیرد. ریکاردو ساپینتو برای این مصاف، تیم خود را با ترکیبی آشنا به میدان فرستاد. صالح حردانی در غیاب کوین یامگا، بار دیگر به صورت ثابت در ترکیب اصلی قرار گرفته بود.

آرش رضاوند در دقیقه ۲۵ آبی‌های تهرانی را پیش انداخت. علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۳۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان ساپینتو نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم کادر فنی استقلال تغییراتی را در ترکیب اعمال کرد. محمد محبی گل سوم و چهارم استقلال را در نیمه دوم وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد تا قائم‌شهری‌ها پس از پرسپولیس، مقابل دیگر تیم محبوب پایتخت نیز طعم شکستی تلخ و سنگین را بچشند.

استقلال-نساجی

استقلال با این برتری پرگل به فینال جام حذفی کشور راه پیدا کرد و حالا باید برای سومین بار در این فصل برابر رقیب سنتی قرار بگیرد. قرمزها برنده آخرین نبرد این دو تیم بودند. پرسپولیس دربی گذشته را با گلزنی عیسی آل کثیر به سود خود به پایان برد؛ بردی که به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بسیار کمک کرد. این بازی برای استقلال حکم یک تقابل انتقامی را دارد.

استقلالی‌ها برای جبران نتیجه دیدار گذشته انگیزه زیادی دارند که این مورد می‌تواند موتور محرکه آبی‌ها در روز چهارشنبه باشد. البته پرسپولیس هم مزیت‌های روحی و روانی متعددی برای این مسابقه دارد که استرس کم‌تر به خاطر پیروزی قبلی در شهرآورد و همچنین کسب جام لیگ برتر، از جمله آن مزایا محسوب می‌شود.

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد استقلال برابر نساجی و همچنین تحلیل شرایط کلی آبی‌ها پیش از دربی شماره ۱۰۱، گفت‌وگویی با محمد نوری انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

نوری-استقلال

رضایت حداکثری هواداران از ساپینتو

محمد نوری درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال در چند بازی گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته است. به باور من استقلال در این فصل، فوتبال به‌مراتب زیباتر و با برنامه‌تری نسبت به سال گذشته ارائه داد. یکی از مصداق‌های این امر، رضایت حداکثری هواداران از شخص ساپینتو است.

او ادامه داد: آن‌ها به‌خوبی متوجه هستند که باوجود از دست رفتن جام قهرمانی در لیگ، استقلال تیم خوب و شایسته‌ای بوده است. علی‌رغم ناداوری‌ها و بی‌عدالتی‌ها علیه استقلال، طرفداران ما خواهان ماندگاری ساپینتو هستند تا این بار خود او تیمی که مدنظر دارد را ببندد. استقلال باوجود بی‌مهری‌های متعدد، حضور پرقدرتی در فصل جاری داشت و این مطلب را نمی‌توان انکار کرد.

نوری در خصوص وضعیت داوری در دربی روز چهارشنبه بیان کرد: در دربی قبلی که در حق استقلال ظلم شد. آقای حیدری پنالتی واضح ما را در ابتدای بازی نگرفت. درصورت اعلام پنالتی برای استقلال، روند بازی تغییر می‌کرد و چه‌بسا تیم دیگری قهرمان لیگ می‌شد. من برای داوران ایرانی احترام قائل هستم ولی اکثر این عزیزان واقعاً داورهای ضعیفی هستند و با اشتباهات عمداً تأثیرگذار خود، حق تیم‌ها را ضایع می‌کنند.

دربی-پایتخت

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: داوران ما متأسفانه بسیار ترسو هستند و این امر در قضاوت‌هایشان تأثیر منفی می‌گذارد. نظر مساعد من در خصوص این دربی روی داور خارجی بود. این همه هزینه و بریز و بپاش برای مربیان و بازیکنان بی‌کیفیت صورت می‌گیرد که دست‌آخر خروجی مثبت ندارند. باشگاه استقلال حتی حاضر بود که هزینه آوردن داور خارجی را تقبل کند.

وی در پیوند با دربی و احتمال پیروزی استقلال در این دیدار مطرح کرد: استقلال باید این بازی را به سود خود تمام کرده تا به این وسیله یک جام خوب تقدیم هواداران کند. استقلال در فاز هجومی وضعیت خیلی خوبی دارد و از حیث گل زده آمار بسیار خوبی از خود برجای گذاشته است. به نظر من پرسپولیسی‌ها به این خاطر از استقلال ترس بزرگی در دل دارند.

بازیکن پیشین آبی‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: خط آتش استقلال باوجود قایدی، محبی و ارسلان خطرناک و زهردار است. امیدوارم یامگا نیز به این بازی رسیده تا با توپ پر به مصاف پرسپولیس برویم. با این خط حمله با انگیزه و زهردار، خدا به داد پرسپولیس برسد. ما محکوم به برد هستیم و من به پیروزی و دستیابی به یک جام امیدوار هستم. درصورت یک قضاوت عادلانه، استقلال در زمین برنده خواهد شد. خارج از زمین بازی، دیگر از دست ما خارج است.

دربی-تهر ان

داوران همیشه هوای پرسپولیس را دارند

کارشناس فوتبال در ارتباط با اظهارنظر کادر فنی پرسپولیس درباره ساپینتو و بحث داوری‌ها اظهار کرد: ناراحتی کادر پرسپولیس را درک نمی‌کنم. این افراد باید بابت الطاف داورها خوشحال باشند و نه معترض. داوران در این فصل از همه جهات هوای پرسپولیس را داشتند.

او تصریح کرد: مردم آگاه هستند و حقایق را به‌خوبی درک می‌کنند. متأسفانه کارشناسان داوری هم با دوستان هماهنگ هستند و با ارائه آمارهای دروغین در تلویزیون، سعی بر طرفداری از پرسپولیس را دارند. به امید خدا در این دربی به نحوی برنده می‌شویم که درس عبرتی برای یک عده خاص شود.

نوری در رابطه با سمت جدیدش در باشگاه استقلال به گسترش نیوز گفت: پذیرش هر سمتی، مسئولیت‌های خاص خود را دارد. ما تمام سعی خود را به کار می‌گیریم که در بخش آکادمی باشگاه، کمک‌حال استقلال باشیم؛ استعدادهای واقعی در سطح کشور را پیدا کرده و با پرورش اصولی آن‌ها، به آینده استقلال و پیشرفتش کمک کنیم.

او در پایان اضافه کرد: من به عنوان یک سرباز، تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به استقلال و شادی دل هوادارانش انجام می‌دهم. مسئولیت، تنها بخشی از این ماجرا به شمار رفته و قسمت مهم‌تر آن حس تعهد و دلسوزی لازم است که باید وجود داشته باشد.

  • ناشناس ارسالی در

    این شخص دقیقا مثل عمروعاص عمل میکند اخه مردک نادان اقای سلیمانی ضرروسود تیم ها ر ا در برنامه شبکه۵ اورد وبیشترین ضرر از د اوری پرسپولیس کردو در مسابقه لیگ انگلیس وایتالیا دقیقا صحنه دیداردربی اتفاق افتا د حتی داوران اجازه ندادن وی ار چک کند... ..عمرعاص ببند اون دهنتو وباعث نفاق بین ت ماشاگرها نشو چون اقای نوری همین حرفهای ن سنجیده تو باعث تحریک جوانان ونوجوانان اس تقلالی میشه وخدای ناکرده ممکنه کاری کنن که دیگه پشیمانیش سودی نداره...****بببند اون گاله را

  • امپراتور ارسالی در

    چطوری دسته سه .چطوری تولی پرس قزوین

  • جواد استقلالی ارسالی در

    چرا اینقدر زر میزنی
    بازی قبلی هم از یاوه گویی های تو باختیم
    بسه دی گه لامصب اینقدر کری نخون

    • النا پرسپو لیسی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ارسالی در

      حالا شما هی زر بزنین میبینیم کی قهرمانه❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • S.a h ارسالی در

    دم پیروز قربانی گرم که گل گفت .هر کی رو اسم پیشکسوت روش نزارین این و مومنی کجای فوتبال استقلال بودن .دفعه قبلی کری خوندی فاتحه تیم هم خونده شد خواهشا تو آدم نحس ی هستی کری نخون .
    با اینکار این در بی رو هم باختیم این خط این نشون

  • ناشناس ارسالی در

    من موندم از این گونده گو و چرت تر استقلا ل پیشکسوت نداره...خاک بر سر اون باشگاهی که این مفنگی پیشکسوتش باشه...کلا فقط باد ه زر مفت بزنه

  • سعید ارسالی در

    با سلام من پرسپولیسی ام باید منطقی حرف ز د قبول دارم درحق استقلال اجحاف شده و پرس پولیس هم همچنین .من میگم چرا. زمانیکه دا وران بنفع شما سوت میزنن حرفی نمی‌زنید آق ای به اصطلاح پیشکسوت(نوری )شما بجای بهانجویی ونق زدن بیا جو تیمت را آرام کن هنوز شما تو باخت دربی قبل هستین اون باز ی تموم شدوبه تاریخ پیوست .من واقعا تعجب میکنم ...عین همین هندی که شما میگین توای تالیا وفرانسه هند نگرفت حتی var هم نگرفت پس هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمی والکی جو میدید کجای فوتبالی که هیچ تیمی را بشما حتی کمک مربی هم نشدی ..بازیهمینه بردوباخ ت داره شاید ایندفعه نوبت برد استقلال باش ه.ماهم تو زمین جواب شدیدتر از دربی قبل ب دیم .خدا پدر مادر پیروز را نگه داره چقدر منطقی حرف میزنه که منه پرسپولیسی هم حرف ش را تایید میکنم پس لطفاً زر زیادی نزن** *********

  • سعیدرجبی ارسالی در

    سلام من۴۲ساله پرسپولیسی ام بااینکه دوستد ارم تیم محبوبم پرسپولیس برنده بشه ودبل ک نه فکر کنم بازی به پنالتی بره که اونوقت فیفتی فیفتی بشه

  • عشق پرسپولیس ارسالی در

    اتفاقا اقای نوری دفاع و دروازبان تونم خی یییلی وحشتناکه ...... خخخخخخخخخ چراااا ش ما کیسه کشا اینقد پرویی این چراااااااااا ااااااا

  • ارسلان ارسالی در

    قشقایی شیراز هنوز هست هاااااااااا

  • سعید ارسالی در

    همه دروغگو هستن فقط تو راست میگی بخدا خو د استقلالیام از تو متنفرن چون فقط بادمجو ن دور قاب چین هستی

  • ع ق ارسالی در

    این محمد نوری ایا حالا خجالت می کشه ؟ فکر نکنم لطفا او را به روانشناسان معرفی کنید

  • کیسه متوهم ارسالی در

    نوری کجایی رفتی تو غار برای خفاش ها داری چرت و پرت میگی خخخخ

  • Aa ارسالی در

    نوری خان دنیا و آخرتت رو به خاطر فوتبال خراب نکن این ها همه می گذرد بعد پشیمان خ واهی شد . بیشترین پنالتی ها در همین سال به نفع شما شد برابر جدول کارشناسان شما س ود بردید...

  • پرسپولیس ارسالی در

    آقای نوری دیگه دهنتو ببند و لال شو

  • محمدحبیبی ارسالی در

    اقای نوری خدا شفا بدهد همه مریضارا وشمار ا که درهپروت هستی
    شتر درخواب بیند پنبه دانه
    گهی .......

  • رضا ارسالی در

    وحشتناک؟نکنه منظور قیافه وحشتناکسونه وگر نه برد جلوی صنعت نفت و با شانس جلوی ملوا ن کری نداره داداش این هفته عیار تیمت مشخ ص میشه و فرق جواد آقا و کادر با اصل و نس بش را با ساپینتو بعد از باخت وحشتناک می ‌بینیم ای کاش حرف مفت نبود و مالیات داشت

ارسال نظر