|
کدخبر: 291501 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

استقلال لایق قهرمانی است / فتح الله زاده فقط در برنامه کودک نبود!

محمد نوری؛ پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو به اوج شناخت و درک متقابل از شاگردان خود رسیده و تیم را به سمت قهرمانی هدایت می‌کند. به عقیده من این بازی از دربی هم برای ما سخت‌تر بود. استقلال با ادامه این روند می‌تواند بار دیگر به قهرمانی برسد که البته لیاقتش را هم دارد.

ورزش استقلال لایق قهرمانی است / فتح الله زاده فقط در برنامه کودک نبود!

آبی های پایتخت در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر نیز پیروز شدند. آن ها این بار از سد آلومینیوم گذشته و فاصله خود با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دادند.

بازی در نیمه اول با برتری نسبی استقلال همراه بود اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. مهدی قایدی در نیمه دوم پاس خوب جعفر سلمانی را تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت. تلاش های آلومینیوم در ادامه بازی ثمری نداشت و ۳ امتیاز حساس این نبرد نصیب تیم مهمان شد.

ستاره بوشهری در این مسابقه هشتمین گل فصل خود را به ثمر رساند و ضمن ادامه روند درخشان خود، به صدر جدول گلزنان لیگ برتر نزدیک شد. رضا اسدی و محمد عباس زاده از تراکتور با ۱۰ گل در صدر قرار دارند.

مدافع عنوان قهرمانی هفته آینده در خانه به مصاف تیم هوادار می رود. آبی ها در بازی رفت با تک گل ارسلان مطهری موفق به شکست هوادار شدند. شاگردان ساکت الهامی هفته پیش در خانه مغلوب پیکان شدند و حالا در ورزشگاه آزادی باید برابر تیم آماده ریکاردو ساپینتو صف آرایی کنند.

این دیدار شنبه ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار خواهد شد. استقلال می‌تواند با کسب ۳ امتیاز این بازی، با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس برود. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد استقلال مقابل آلومینیوم اراک و همچنین در خصوص دیدار بعدی با هوادار، گفت و گویی با محمد نوری، پیشکسوت آبی‌ها انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

محمد-نوری

استقلال لایق قهرمانی است

محمد نوری درباره بازی استقلال و آلومینیوم گفت: بازی با تیم هایی مثل آلومینیوم همیشه سخت است. این تیم در این فصل برای تیم های بالای جدول دردسرساز شده و به راحتی دروازه‌اش باز نمی شود. استقلال مقابل چنین تیمی، بسیار خوب و با برنامه ظاهر شد و با عملکردی منسجم و تاکتیکی، ۳ امتیاز را به دست آورد.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال در این بازی هم کار پرسینگ را به خوبی انجام دادند. کادر فنی استقلال به خوبی نقاط ضعف و قوت حریف را تجزیه و تحلیل کرده و اجازه عرض اندام به آن ها ندادند. استقلال این روزها بهترین فوتبال را ارائه می دهند و هواداران هم از دیدن بازی های تیم خود لذت می برند.

نوری افزود: ساپینتو به اوج شناخت و درک متقابل از شاگردان خود رسیده و تیم را به سمت قهرمانی هدایت می کند. به عقیده من این بازی از دربی هم برای استقلال سخت تر بود. استقلال با ادامه این روند می تواند بار دیگر به قهرمانی برسد که البته لیاقتش را هم دارد.

فتح-الله-زاده

فتح الله زاده فقط در برنامه کودک نبود!

بازیکن پیشین آبی‌ها در ارتباط با مدیریت باشگاه و حواشی اخیر پیرامون استقلال اظهار کرد: حذف استقلال از آسیا و این وضعیت بد در باشگاه، حاصل اتفاقات امروز و دیروز نیست. از زمان آقای فتحی سوءمدیریت در باشگاه وجود داشت تا به الان. فتحی موفق به حفظ استراماچونی نشد و بعد از آن پول مربی را پرداخت نکرد.

او تصریح کرد: آقای آجورلو هم قراردادهای عجیب با آپشن های غیرمعقول را از خود برجای گذاشت. این نفرات باید هرچه سریع تر بازخواست شوند. مدیرعامل قبلی هم که فقط در برنامه کودک حضور نداشت. او مداوم به شبکه های مختلف می رفت و کار را خراب‌تر می کرد. پرسپولیس هم بدهی دارد ولی این حواشی و اتفاقات بد همیشه برای استقلال رخ می دهد.

نوری در خصوص عملکرد خوب مهدی قایدی در بازی های اخیر بیان کرد: مهدی از همان بازی اول برای استقلال، توانایی و استعداد خود را اثبات کرده بود. متاسفانه او با یک تصمیم اشتباه دچار یک افت مقطعی شد اما در این فصل به روزهای اوج خود برگشت. به نظر من او با این فرم خوب باید به تیم ملی هم دعوت می شد. هر زمان که مهدی فرم خوبی داشته باشد، استقلال هم می‌تواند خطرناک باشد.

ساکت-الهامی

پیشکسوت استقلال در رابطه با دیدار بعدی آبی‌های پایتخت با هوادار به گسترش نیوز گفت: هوادار تیم خوبی است و عموما فوتبال تدافعی ارائه می کند. ساکت الهامی همواره مقابل استقلال حریف سرسختی بوده است. این بازی برای ما به هیچ وجه ساده نیست ولی این استقلال برای حریفان بدل به تیمی ترسناک شده است. همه تیم های با ترس و لرز مقابل استقلال قرار می گیرند. برای تیم محبوبم در بازی شنبه شب آرزوی موفقیت می کنم.

او درباره سه کارته بودن ۱۰ بازیکن پرسپولیس پیش از دربی مطرح کرد: پرسپولیس این هفته بازی سختی در کرمان دارد. امیدوارم داور مسابقه با پرسپولیسی‌ها مماشات نکرده و حق تیم مس ضایع نشود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها