|
کدخبر: 297948

آرسنال بیخیال ستاره آبی‌ها نمی‌شود!

آرسنال معتقد است کای هاورتز می‌تواند در پنج پست مختلف هجومی بازی کند، به همین دلیل سخت به دنبال جذب این مهاجم چلسی است.

فوتبال آرسنال بیخیال ستاره آبی‌ها نمی‌شود!

آرسنال معتقد است قابلیت کای هاورتز برای بازی در پست‌های مختلف به شدت برای این تیم مهم است و برای همین سخت به دنبال این مهاجم آلمانی است. پیشنهاد اول توپچی‌ها برای خریدن هاورتز توسط چلسی رد شد و حالا آن‌ها با یک پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی برای خریدن مهاجم چلسی برگشته‌اند.

آرسنال در روزهای اخیر به تلاش برای خریدن ستاره آلمانی افزوده و حتی گفته می‌شود با خود هاورتز بر سر مسائل شخصی و قرارداد به توافق رسیده‌ و فقط جواب مثبت چلسی مانده است.

هاورتز آن قدر برای آرسنال مهم است که باعث شده توجه این باشگاه فعلا از روی دکلان رایس برداشته شود و روی او به عنوان هدف اصلی متمرکز شود؛ اگرچه باشگاه لندنی مطمئن است هر دو بازیکن در همین روزهای آغاز نقل و انتقالات تابستانی به شمال لندن خواهند رفت.

هاورتز ۲۳ ساله در ۲۰۲۰ به چلسی ملحق شد و زیر نظر پنج مربی متفاوتی که چلسی در این دوره داشته، بازیکن ثابت بوده است. با این که چلسی مایل است او را نگه دارد و قرارداد کنونی‌اش را که تا ۲۰۲۵ اعتبار دارد، تمدید کند، خود هاورتز علاقه‌ای به ماندن ندارد و قصد جدایی کرده است.

آرسنال معتقد است این ستاره آلمانی می‌تواند در ترکیب تیم در نقش شماره ۱۰ یا شماره ۸ بازی کند، ضمن این که او در سیستم ۳-۳-۴ قادر است در هر یک از سه پست تهاجمی تیم به میدان برود. گفته می‌شود آرتتا، مربی آرسنال، آنقدر از ارزش هاورتز برای بازی در پست‌های مختلف خوشش آمده که شخصا پیگیر خرید او است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها