|
کدخبر: 294204 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

شاه ماهی برزیلی آبی‌پوش می‌شود؟

تاد بولی قصد دارد در تابستان یک خرید بزرگ داشته باشد. پوچتینو به نیمکت آبی‌ها بسیار نزدیک است و برای کسب موفقیت با تیم جدیدش نیاز به ستاره های تاثیرگذار دارد. یکی از گزینه های بالقوه چلسی، فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن است.

ورزش شاه ماهی برزیلی آبی‌پوش می‌شود؟

چلسی به همراه فرانک لمپارد بالاخره طعم پیروزی را در این فصل چشید. آبی‌های لندن در هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر، مهمان تیم بورنموث بودند. شکست در این دیدار آبی ها را کاملا در منطقه سقوط قرار می داد.

چلسی در ادامه فصل باید به مصاف تیم هایی نظیر منچسترسیتی، آرسنال، منچستریونایتد و نیوکاسل برود. از این جهت کسب برد برابر تیمی مثل بورنموث از نان شب هم واجب‌تر بود. آبی‌ها با گلزنی کانر گلگر از حریف پیش افتادند اما تیم میزبان خیلی زود نتیجه را به تساوی کشاند.

درنیمه دوم و با تعویض های خوب لمپارد ورق برگشت و آبی ها از حریف پیش افتادند. بنوا بادیاشیل و ژائو فیلیکس گل های دوم و سوم چلسی را به ثمر رساندند. شیرهای آبی لندن با این ۳ امتیاز، خیالشان از بابت ماندن در لیگ راحت شد. خبر بد این بازی برای لمپارد، مصدومیت بن چیلول از ناحیه همسترینگ بود.

تاد-بولی

سیاست‌های متفاوت تاد بولی در چلسی

تاد بولی و سران چلسی به دنبال استخدام یک مدیر اجرایی هستند که در بخش تجاری به باشگاه کمک کند. آنها درحال مذاکرات نهایی با کریس ژوراسک مدیر اجرایی شرکت کلیرلیک کاپیتال هستند. کریس ژوراسک مسئولیت بازوی تجاری چلسی را برعهده خواهد گرفت و تام گلیک رئیس فعلی این سمت به عنوان بخشی از بازسازی مدیریتی گسترده تر در باشگاه به ژوراسک گزارش می‌دهد.

نیزار کینسلا مدعی شد: «چلسی سیاست رومن آبراموویچ در ارسال لشکری از بازیکنان قرضی زیاد به باشگاه‌ها را کنار گذاشت. بر اساس یک استراتژی جدید که پل وینستنلی و لارنس استوارت برای آکادمی درنظر گرفتند؛ چلسی تنها درصورتی بازیکنانی را به صورت قرضی به تیم های دیگری می‌فرستند که بداند آنها را برای تیم اصلی می‌خواهد. در این دوره قرضی جهت باتجربه شدن و پخته شدن آن‌ها را می‌فرستد تا آماده بازی در تیم اصلی شوند.»

او ادامه داد: «یکی از دلایل این تصمیم بخاطر تغییر قوانین فیفا در بازیکنان قرضی است که تعداد آن را به ۸ نفر محدود کرد. چلسی اگر احساس کند که بازیکنانی در برنامه  بلندمدت باشگاه جایی ندارند و یا در برنامه های سرمربی جدایی ندارد، آنها  را خواهند فروخت.»

ادوارد مندی در صورت دریافت یک پیشنهاد خود برای هردو طرف می‌تواند پایان فصل چلسی را ترک کند و همچنان منتظر تصمیم نهایی سرمربی جدید درمورد وضعیت دروازبان است. مندی هفته گذشته با آژانس ورزشی لیان قرارداد امضا کرد. فالی رمضانی ایجنت جدید مندی خواهد بود و آینده اش را بررسی می‌کند.

مائوریسیو-پوچتینو

در تابستان اتان آمپادو و مالانگ سار فروخته خواهند شد و پوچتینو درمورد روملو لوکاکو و اودوی تصمیم خواهد گرفت. اگر تیاگو سیلوا در تابستان بخواهد به فلومیننزه برگردد، خیلی بعید است که چلسی به دلیل خدمات او مانعش شود. تاکنون که تمایلی و بحثی درمورد رفتن او نشده است. خروج تیاگو سیلوا در برنامه‌های چلسی برای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو، جایی ندارد. اما باشگاه تمام و کمال به تصمیمات بازیکن کهنه کار برزیلی احترام می‌گذارد.

صحبت‌های مثبتی بین چلسی و پوچتینو در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاده است و همه چیز در حال پیشرفت و رسیدن به مراحل نهایی است. هنوز چیزی امضا نشده است اما همه چیز در حال رسیدن به مراحل آخر است.

چلسی در این زمینه صبر کرده تا بهترین تصمیم را بگیرد. آن‌ها در حال انجام بررسی و صحبت‌های آخر هستند تا از انتخاب خود و تصمیم‌هایشان کاملا مطمئن باشند. پوچتینو از چلسی خواسته تا پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پاول میچل را به کادر مدیریتی خود اضافه کند. میچل در حال حاضر استعدادیاب و مدیر ورزشی موناکو است.

میچل در ساوتهمپتون با پوچتینو همکاری کرده بود و پس از انتقال مربی آرژانتینی به تاتنهام، به این باشگاه پیوست و در انتقال بازیکنانی مثل سون، دله الی و کیران تریپیر نقش به سزایی داشت.

نیمار-امباپه

رونمایی از بمب احتمالی آبی‌ها در تابستان

نیمار آماده است تا پاریس را ترک کند. شنیده ها از آن حکایت دارد که نیمار با خروج از پاری‌سنت‌ژرمن مشکلی ندارد. تاد بولی و ناصر الخلیفی چند ماه پیش جهت انتقال نیمار به چلسی با یکدیگر دیدار کرده‌ و اکنون نیز به نظر می‌رسد این انتقال محتمل باشد. آبی پوش شدن نیمار در تابستان، می تواند تبدیل به بمب خبری چلسی شود. نیمار سابقه کار کردن زیر نظر پوچتینو با لباس پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد.

پوچتینو باور دارد مونت یک بازیکن کلیدی در ترکیب چلسی است. او مونت را ستایش کرده و او را یک بازیکن با کیفیت می‌داند. پوچتینو حضور مونت در تیم خود را لازم می‌بیند. تاد بولی هفته‌های گذشته شخصاً با نمایندگان مونت دیدار کرده است تا او را متقاعد به تمدید قرارداد جدید کند. هرچند هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده و باید صبر کرد.

برویا در حال بهبودی از مصدومیت شدیدش است. او در پیش فصل در دسترس خواهد بود. برویا فرصت می‌خواهد تا خود را به سرمربی آینده‌ی چلسی که به نظر می‌رسد پوچتینو خواهد بود، اثبات کند.

چلسی یک مهاجم جدید می‌خواهد و مطمئن است که انتقال ۵۰ میلیون پوندی انکوکو به چلسی در تابستان اتفاق می‌افتد. چلسی به تازگی با برویا قراردادی ۶ ساله امضا کرده است. مدیران چلسی باور دارند که برویا را در این تابستان نمی‌توانند بفروشند. اما بی‌صبرانه منتظر خلاص شدن از دست اوبامیانگ هستند.

به نظر نمی‌رسد که چلسی بتواند با کواچیچ به توافقی برای تمدید قرارداد برسد. کواچیچ در این تابستان وارد سال آخر قرارداد خود با چلسی می‌شود. چلسی قصد ندارد صبر کند تا بازیکنان با قرارداد آزاد خارج شوند و کواچیچ را احتمالا با توجه به علاقه‌ی بایرن مونیخ، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به فروش خواهد رساند‌.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها