|
کدخبر: 284882 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

یک هافبک لیگ برتری در مسیر آبی پوش شدن

۲ پست هافبک میانی و مهاجم هدف در اولویت تاد بولی و بهداد اقبالی قرار دارند و چند گزینه برای این منظور در رادار باشگاه چلسی است. پس از مودریک، به احتمال زیاد ۲ بازیکن دیگر نیز آبی پوش خواهند شد.

ورزش یک هافبک لیگ برتری در مسیر آبی پوش شدن

تلاش‌های بی‌وقفه مدیران باشگاه چلسی سرانجام جواب داد و ستاره اوکراینی با آبی‌ها قرارداد امضا کرد. مودریک در هفته‌های گذشته به‌شدت زیر نظر توپچی‌ها قرار داشت و چندین پیشنهاد برای جلب توجه باشگاه شاختار ارسال شد اما چلسی گزینه داغ نقل و انتقالات را از رقیب سنتی خود هایجک کرد.

نتایج و آمار تیمی چلسی در بازی‌های اخیر به معنای دقیق کلمه افتضاح بوده و هواداران این باشگاه، انتقادات شدیدی به کادر فنی و بازیکنان وارد کردند. باخت‌های متوالی چلسی با پاتر باعث شده تا قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا در یک وضعیت بحرانی قرار گیرد. شرایط آبی‌ها به نحوی است که شانس کسب سهمیه اروپایی بسیار پایین آمده است. این وضعیت ناامیدکننده برای مدیران باشگاه قابل‌ قبول نبوده و آن‌ها برای تقویت ترکیب تیم خود آستین‌ها را بالا زدند.

مودریک-چلسی1

رونمایی از اولین بمب زمستانی

میخایلو مودریک نخستین صید تاد بولی پس از شکست‌های متوالی آبی‌ها بود. با توجه به مصدومان پرتعداد در پست وینگر، این خرید منطقی و قابل‌ درک به نظر می‌رسد. رحیم استرلینگ، کریستین پولیسیک و آرماندو بروخا دچار آسیب‌دیدگی شده و مدتی از میادین به دور هستند. چلسی در پست‌های دیگر نیاز به تقویت دارد و این مسئله را مدیریت باشگاه، کادر فنی و طرفداران این تیم به‌خوبی می‌دانند. پست هافبک میانی و مهاجم هدف در اولویت تاد بولی و بهداد اقبالی قرار دارند و چند گزینه برای این منظور در رادار چلسی است.

چلسی پس از جذب مودریک، قصد دارد تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی ۲ خرید دیگر نیز داشته باشد. هافبک میانی برایتون و مهاجم باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ، در صدر لیست آبی‌های لندن هستند. ستارگان کم‌فروغ چلسی برای ماندگاری در جمع آبی پوشان، باید خود را به مالکان باشگاه اثبات کنند. باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای بازسازی کامل تیم و پایان دادن به دوران قدرت بازیکنان در استمفوردبریج است. مالکان چلسی آماده هستند تا بازیکنان کم‌فروغ را فروخته و مهره‌های جدید را به تیم اضافه کنند. گراهام پاتر تحت حمایت همه‌جانبه مدیریت باشگاه قرار دارد و خطری او را تهدید نمی‌کند.

بهداد-اقبالی1

حکیم زیاش، کریستین پولیسیچ و کای هاورتز با آینده نامشخصی روبرو هستند. جورجینیو احتمالاً پس از پایان قراردادش اجازه خروج داشته باشد و علاقه دیگر تیم‌ها به سزار آزپیلیکوئتا در نظر گرفته می‌شود. مالکیت تاد بولی-کلرلیک به‌شدت خواهان این هستند که گراهام پاتر رکود نگران‌کننده را تغییر دهد و در چلسی موفق شود.

اگر فلیکس همیشه عملکردی دلگرم‌کننده مثل پیش از اخراج مقابل فولام داشته باشد، هرگونه تغییرات اساسی بازیکنان می‌تواند شامل خرید دائمی ژائو فلیکس در پایان فصل باشد. هیچ بند خریدی در قرارداد قرضی فلیکس تا پایان فصل وجود ندارد اما باشگاه مطمئن است که در صورت تمایل طرفین، می‌تواند او را به‌طور دائم از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد.

کایسدو-برایتون

یک هافبک لیگ برتری در رادار آبی‌ها

در حالت ایده‌آل چلسی یک رختکن متشکل از بازیکنان تیم اصلی می‌خواهد که همگی با دستمزدهای اولیه مشابه باشند ولی این امکان وجود دارد که برای اهداف شخصی و تیمی، پاداش‌های پرسود به آن‌ها پرداخت شود. چلسی امکان ارسال پیشنهاد دوم برای انزو فرناندز را رد نکرده اما کایسدو از برایتون همچنان در رادار باشگاه در این ماه قرار دارد.

پس از مصدومیت دنیس زکریا، علاقه چلسی به جذب کایسدو جدی‌تر از قبل شده و پاتر از بزرگ‌ترین طرفداران این بازیکن محسوب می‌شود. باید دید بعد از انتقال بزرگ مودریک، مسئولین چلسی حاضر هستند چه مبلغی برای تمام بازیکنانی که خواستار آن‌ها هستند بپردازند.

اهداف اصلی چلسی در خط هافبک کایسدو و لاویا هستند. باشگاه به کانه نیز علاقه‌مند است اما انتقال این بازیکن و همچنین رایس در تابستان ممکن‌تر به نظر می‌رسد. مارکوس تورام در لیست چلسی حضور دارد و بازیکن هم مشتاق حضور در چلسی است. چلسی در مورد جرمی فریمپونگ مدافع بایرلورکوزن پرس‌وجوهایی کرده ولی تا الآن اقدام جدی برای پست دفاع راست صورت نگرفته است.

انکونکو-آلمان

این بازیکن را آبی پوش بدانید

چلسی کماکان برای نهایی کردن انتقال ستاره باشگاه لایپزیش تلاش می‌کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او دومین بمب آبی‌های لندن نام خواهد گرفت. مکس ابرل مدیر لایپزیگ در مورد آینده انکونکو می‌گوید: «نشانه‌ها خیلی واضح است و باید تأکید کرد که او به چلسی می‌رود.»

فابریتزیو رومانو در این خصوص ادعا می‌کند: «انتقال انکونکو به چلسی ۱۰۰% امضا شده و در این مورد تردیدی وجود ندارد. همان‌طور که از ماه دسامبر گفتم او بازیکن چلسی است و شکی در این مورد نیست. انکونکو از تابستان به چلسی اضافه می‌شود. در مورد مادوکه و تورام چلسی همچنان در حال مذاکره است اما بعد از به خدمت گرفتن مودریک تصمیم‌گیری در مورد خرید بازیکن هجومی زمان زیادی می‌برد.»

شواهد امر این‌طور نشان می‌دهد که خرید مودریک، شروع ریخت‌وپاش‌های چلسی در این پنجره نقل و انتقالات است و در روزهای آتی باید منتظر انتقال بازیکنان دیگری به لندن باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها