|
کدخبر: 293322 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

یک گلزن تمام‌عیار در تیررس آبی‌ها

ممکن است اوضاع با ایوان تونی در تابستان تغییر کند. در حال حاضر هیچ چیز مشخصی در مورد هیچ باشگاهی وجود ندارد اما گفته شده که او آماده است تا در تابستان به یک باشگاه بزرگ برود. چلسی از مشتریان جدی ستاره برنتفورد به شمار می‌رود.

ورزش یک گلزن تمام‌عیار در تیررس آبی‌ها

آرسنال با درخشش مارتین اودگارد، فاتح دربی لندن شد. آبی ها همراه با فرانک لمپارد روی دور باخت قرار دارند. ۶ باخت از ۶ بازی گذشته و دریافت ۱۲ گل، تنها بخشی از آمار فاجعه بار سوپرفرانکی در قامت سرمربی چلسی است.

سسک فابرگاس، ستاره سابق آبی ها پس از پیروزی آرسنال در ورزشگاه امارات گفت:«شش سال پیش فصل بسیار بدی با چلسی داشتیم. ژوزه مورینیو رفت، گاس هیدینک آمد. او شروع به بازی با بازیکنان جوان تر کرد. روبن لوفتوس چیک، آندریاس کریستنسن، تامی آبراهام تا برای سال آینده به آنها تجربه بدهد.»

او ادامه داد: «به یاد دارم در آوریل، آنها با آنتونیو کونته قرارداد امضا کردند. او به زمین تمرین آمد، به صورت انفرادی با ما صحبت کرد. او برنامه ریزی کرد که می خواهد با ما چه کند تا شروع تازه ای داشته باشیم. در ادامه ما در لیگ برتر مقابل گواردیولا، کلوپ و مورینیو قهرمان شدیم. پس هیچ چیز غیرممکن نیست.»

فابرگاس افزود: «این موضوع شش سال پیش اتفاق افتاد و من آن را به عینه تجربه کردم. پس اگر شخصی با تجربه، با شخصیت و ایده های روشن و سخت کوش بیاوردید، کار نشد ندارد.»

دربی-لندن

اوضاع از این بدتر نمی‌شود!

همه نشانه ها حاکی از آن است که فرانک لمپارد فصل را پشت سر خواهد گذاشت. چلسی می خواهد به لمپارد درجایگاه اسطوره باشگاه احترام بگذارد اما برخی در استمفوردبریج هستند که معتقدند این تیم از هدایت پوچتینو قبل از پایان فصل سود می برد؛ زیرا این کار باعث می شود که تجربه لازم را کسب کرده و اولین فصل کامل خود را بعد از آن شروع کند.

کای هاورتز، ستاره ملی پوش چلسی در خصوص وضعیت این روزهای آبی ها اظهار کرد: «هر چیزی که ممکن است نادرست پیش برود، برای ما به بدترین شکل پیش رفت. فصل در واقع نسبتا آرام شروع شد. ما تغییر مالکیت داشتیم که تغییر بزرگی برای باشگاه بود و سپس توماس توخل اخراج شد که البته همیشه در چنین تیمی تفاوت ایجاد می کند. مخصوصا زمانی که شما با یک مربی موفق کار می‌کنید و او از ناکجاآباد اخراج می شود.»

او اضافه کرد: «حالا در شرایط بدی هستیم و در جدول عملکرد چندان خوبی نداریم. البته پیدا کردن بهانه آسان است. من طرفدار مقصر دانستن بقیه چیزها نیستم. در نهایت همه ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم و گاهی باید در یک بازی پیروز شویم.»

بنجامین پاوارد در لیست تابستانی چلسی قرار دارد. طبق ادعای کریستین فالک، ستاره فرانسوی باواریایی ها با حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ دیدار و گفت و گو کرد. او قصد دارد قراردادش را تمدید کند. چلسی به جذب پاوارد علاقه مند هستند

ساکا-آرسنال

نمانیا ماتیچ، دیگر هافبک اسبق چلسی نیز در مورد وضعیت بحرانی موجود اظهار نظر جالب را ارائه داده است. ماتیج در این رابطه مطرح کرد: «چلسی با جذب بازیکنان با استعداد بسیار کار بزرگی انجام داد اما آنها اکنون باید تعادلی بین بازیکنان جوان و با تجربه ایجاد کنند. بازیکنان همیشه انتظار دارند بازی کنند و در واقع مشکل عمده تیم چنین چیزی است. آنها باید خود را تطبیق دهند و شما همچنین به بازیکنان باتجربه نیاز دارید. برای فصل بعد انتظار دارم چلسی خیلی بهتر باشد.»

نیزار کینسلا در پیوند با وضعیت نیمکت چلسی برای فصل آتی ادعا کرد: «پوچتینو بدون ایجنت به مذاکره با چلسی ادامه می دهد و در موقعیتی قوی برای به کرسی نشاندن شرایط خود قرار دارد. انتظار می‌رود که او از چهار نفر از اعضای کادرفنی خود بخواهد که در چلسی به او بپیوندند و می‌خواهد تأثیر قابل‌توجهی بر جهت دهی باشگاه داشته باشد.»

در حال حاضر شرایط تمدید قرارداد میسون مونت وضعیت ناپایداری دارد. تمام ادعاها مبنی بر ماندگاری و عدم ماندگاری او قطعیت ندارد. اولویت چلسی این نیست که بازیکن بیشتری به خدمت بگیرد. آنها به دنبال ایجاد ثبات در داخل و خارج از زمین هستند.

ایوان-تونی

ستاره برنتفورد آبی‌پوش می‌شود؟

اوضاع با ایوان تونی ممکن است در تابستان تغییر کند. در حال حاضر هیچ چیز مشخصی در مورد هیچ باشگاهی وجود ندارد.  گفته شده که او آماده است تا در تابستان به یک باشگاه بزرگ برود؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که این ستاره ۲۷ ساله چه تصمیمی می‌گیرد. با این حال هنوز هیچ شفافیتی در مورد قیمت درخواستی برای این بازیکن وجود ندارد.

چلسی آماده است تا در این هفته به مذاکرات با مائوریسیو پوچتینو ادامه دهد تا توافقات بر سر نکات نهایی و حیاتی را کامل کنند. پس از بحث های داخلی در لس آنجلس، چلسی در حال ورود به مراحل نهایی فرآیند استخدام مربی جدید است.

مت لاو درباره استخدام مائوریسیو پوچتینو گفت: «فکر نمی‌کنم جای شگفتی بزرگی باشد که پوچتینو هنوز سرمربی جدید چلسی نشده است. چلسی و پوچتینو از زمان موجود استفاده می کنند و در حال گفتگو درباره جزئیات دقیق هستند. انتظار می‌رود که باشگاه پس از بازی مقابل آرسنال برای پوچتینو اقدام کند.

به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو به دنبال یک هسته اصلی از بازیکنان بومی و پروش یافته انگلیس است. همان‌طور که او در تاتنهام نیز این کار را کرد. فروش احتمالی بازیکنان بومی چلسی در تابستان امسال باعث می شود که برخی از کارکنان آکادمی مشهور باشگاه تغییر در آینده خود را مدنظر قرار دهند. احتمال فروش بازیکنان، باعث حیرت اعضای کادر آکادمی شده است. پوچتینو ۵۱ ساله همچنان در حال مذاکره با چلسی است اما منابع انتظار دارند که او به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود.

فابریزیو رومانو در ارتباط با گزینه های تابستانی چلسی مدعی شد: «من به علاقه آرسنال و چلسی به یونس موسی اشاره کرده‌ام و شرایط این‌طور است که آنها موسی را از ژانویه دنبال می‌کنند. البته اینتر هم چنین شرایطی دارد. در حال حاضر فقط بحث استعدادیابی است و هنوز انتقال پیشرفته‌ای در کار نیست اما موسی شانس خوبی برای انتقال در تابستان دارد.»

چلسی در آگوست گذشته به رافائل لیائو علاقه نشان داد اما در عوض روی میخایلو مودریک سرمایه‌گذاری کرد. لیائو در میلان بسیار خوشحال است. قرارداد جدید بسیار نزدیک است.

ارسال نظر