|
کدخبر: 292740 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونمایی از بمب نقل و انتقالات / ماشین گلزنی آبی‌پوش می‌شود؟

تاد بولی اراده بالایی برای حمایت از پوچتینو در فصل نقل و انتقالات دارد. او قصد دارد نیازهای کادر فنی جدید را تمام و کمال برآورده کند. چلسی ترکیب غیرمتعادلی دارد و باید اسکواد خود را بازسازی کند. فروش تعداد زیادی از بازیکنان فعلی و جذب مهره های مناسب، در دستور کار قرار گرفته است.

ورزش رونمایی از بمب نقل و انتقالات / ماشین گلزنی آبی‌پوش می‌شود؟

پنج شکست متوالی طی پنج بازی اخیر، آمار افتضاح فرانک لمپارد در چلسی را نشان می دهد. این تنها گوشه‌ای از وضعیت اسفناک آبی های لندن در هفته های اخیر است. تاد بولی و شرکایش به امید تغییر اوضاع و بهبود نتایج، گراهام پاتر و پس از آن برونو سالتور را برکنار کرد.

بازگشت فرانک لمپارد موردی نبود که هواداران باشگاه منتظرش باشند اما تصمیم مدیران چلسی همه را غافلگیر کرد. لمپارد کارش را با یک باخت خارج از خانه آغاز کرد و سپس رفت و برگشت مغلوب رئال مادرید شد تا از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا خارج شود.

دوست داران چلسی احتمالا بدترین و شرم آورترین روزهای هواداری خود را سپری می کنند و این تیره روزی‌ها تمامی هم ندارد. برای چلسی روی کاغذ، احتمال سقوط به چمپیونشیپ را نیز می توان متصور شد. سران باشگاه از مدت‌ها قبل برای توافق با یک سرمربی جدید مذاکرات خود را شروع کردند. در ابتدا گزینه هایی نظیر لوییز انریکه و یولیان ناگلزمن در صدر لیست چلسی قرار داشتند اما به تدریج همه گزینه های قبلی منتفی شدند.

پوچتینو-مربی1

پوچ در یک قدمی نیمکت چلسی

طبق گزارشات اخیر و ادعاهای خبرنگاران مطرح، نزدیک ترین شخص به نیمکت چلسی، مائوریسیو پوچتینو است. سرمربی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن، بیش از هر زمان دیگری به چلسی نزدیک شده و حتی توافقاتی هم در این میان حاصل شده است.

فرانک لمپارد طبق برنامه تا پایان فصل سکان دار چلسی خواهد بود. قصد فرانک لمپارد از قبول سرمربیگری چلسی کمک به باشگاهش در زمان بحران بود. او مایل است با پوچتینو جلسات متعددی برگزار کند و درباره تمام بازیکنان تیم با او صحبت کند. لمپارد می‌خواهد پوچتینو با شناخت کامل روی نیمکت چلسی بنشیند.

اتلتیک در ارتباط با هدف مدیران چلسی از انتخاب فرانک لمپارد ادعا کرد: «چلسی از لمپارد خواسته بود تا تیم را هدایت کند و به آن‌ها کمک کند که فرصت داشته باشند سرمربی بعدی را به دقت انتخاب کنند و مذاکرات به راحتی پیش برود و شاید لمپارد بتواند یک شوری در بازیکنان تیم ایجاد کند تا بتوانند از سد رئال مادرید بگذرند که این اتفاق رخ نداد.»

رومانو مدعی شده که مدیران چلسی و پوچتینو به توافقات نهایی دست پیدا کرده‌اند. در روزهای آینده باید منتظر اعلام رسمی باشگاه باشیم.

آینده ژائو فلیکس طی هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.‌ نقش پوچتینو در این اتفاق کلیدی خواهد بود. چلسی می‌خواهد پیش از تصمیم گیری درباره فلیکس با پوچتینو مشورت کند. این احتمال وجود دارد که قرارداد قرضی او یک سال دیگر تمدید شود اما هنوز چیزی مشخص نیست.

انزو-چلسی

فابریتزیو رومانو در خصوص شرایط این روزهای چلسی گفت: «مائوریسیو پوچتینو بیش از هر وقت دیگری به سرمربیگری در چلسی نزدیک است؛ دور مهمی از مذاکرات امشب به خوبی سپری شد. مذاکرات در حال ورود به مراحل نهایی هستند. قرارداد رسمی هنوز ارسال، بررسی و امضا نشده اما پوچتینو در تابستان به چلسی اضافه خواهد شد.»

پوچتینو تنوع تاکتیکی دارد اما سیستم ۴۲۳۱ را ترجیح می‌دهد. او ۴ دفاعه بازی کردن را مناسب‌تر می‌داند. تیم‌های او معمولا هجومی و با پرس بالا بازی می‌کنند. او از تمام بازیکنانش همیشه می‌خواهد در خدمت تیم بازی کنند. او بازی تیمی را به وابستگی به توانایی‌های فردی ستاره‌ها ترجیح می‌دهد. (به این خاطر آبی پوش شدن نیمار در تابستان محال به نظر می رسد)

برای او انضباط تیمی بسیار مهم است و در تیم‌های مختلفی که حضور داشته است هر بازیکنی از تاکتیک تیم پیروی نمی کرد را سریعا نیمکت نشین می‌کرد. به طور مثال در پاری سنت ژرمن او مسی را نیمکت نشین کرد.

بازیکنان سابق او همیشه از تمرینات بسیار پر فشار او سخن گفتند. تا جایی که یکی از بازیکنان سابق او گفته است که برای تمرینات او شما نیاز به ۲ قلب خواهید داشت!

 او ۴ دفاعه را ترجیح می‌دهد تا بتواند هم از عمق و هم از عرض زمین استفاده کند. او شاگرد بیلسا است و پرس شدید را می پسندد. سیستم او در حین بازی به ۴۴۲ و ۴۲۴ و ۴۳۳ هم تبدیل می‌شود. در ضد حملات تیم‌های او سریع و خطرناک هستند. او به نسبت توخل در پاری سنت ژرمن حملات مستقیم‌تر و پاس‌های رو به جلوتر و ریتم و سرعت بالاتر بازی را ترجیح می‌داد.

پوچتینو-مربی

به پوچتینو احتمالا در تابستان بودجه‌ی خیلی خوبی برای تقویت تیم داده خواهد شد و مدیران چلسی از او در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی این تیم حمایت خواهند کرد. در مورد وضعیت مونت و لوکاکو با پوچتینو صحبت شده است. باشگاه قصد دارد از حالا بداند سرمربی‌ آینده‌اش چه چیزهایی می‌خواهد.

پس از آن تاد بولی با مونت به طور شخصی صحبت کرد و از اهمیت او برای باشگاه گفت. مذاکرات اما در انتهای فصل اتفاق می‌افتد. به دلیل تمرکز لوکاکو روی اینتر میلان، تصمیم گیری در مورد مهاجم بلژیکی هم در انتهای فصل رخ می‌دهد.

تاد بولی اراده بالایی برای حمایت از پوچتینو در فصل نقل و انتقالات دارد. او قصد دارد نیازهای کادر فنی جدید را تمام و کمال برآورده کند. چلسی ترکیب غیرمتعادلی دارد و باید اسکواد خود را بازسازی کند. فروش تعداد زیادی از بازیکنان فعلی و جذب مهره های مناسب، در دستور کار قرار گرفته است.

هری-کین1

ماشین گلزنی آبی پوش می‌شود؟

چلسی به شکل واضح در سه پست نیاز مبرمی به جذب بازیکن جدید دارد. یک دروازه بان مطمئن، یک هافبک شماره شش و یک مهاجم تمام کننده نیازمندی‌های کنونی چلسی به شمار می رود. آبی‌ها چند مهاجم را در لیست خود قرار دادند. ایوان تونی و ویکتور اوسیمن در لیست چلسی قرار دارند اما در هفته گذشته یک گزینه جذاب و وسوسه کننده هم به آبی ها لینک شد.

هری کین ستاره ۳۰ ساله باشگاه تاتنهام که از وضعیت خود رضایت ندارد، احتمالا در تابستان و پس از سال‌ها، اسپرز را ترک خواهد کرد. تا پیش از این، بایرن و منچستریونایتد جزو مشتریان دست به نقد کاپیتان تیم ملی انگلیس بودند ولی حالا گفته می شود که چلسی هم برای جذب او اقدام خواهد کرد. پوچتینو سابقه همکاری با کین را در کارنامه دارد و این دو روابط خوبی در گذشته با هم داشتند.

شنیده ها از آن حکایت دارد که دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام، خود را برای پیشنهادی از سوی چلسی برای جذب هری کین آماده می کند. گرچه آبی پوش شدن کین در تابستان بعید به نظر می رسد اما حضور پوچتینو در چلسی، می تواند تمام معادلات را برهم بزند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها