|
کدخبر: 292965

مغز متفکر در راه آبی‌ ها

باشگاه چلسی قصد دارد برای تغییر و تحول بزرگ در تابستان پیش رو، پل میشل، متخصص سرشناس نقل و انتقالات، را به خدمت بگیرد.

فوتبال مغز متفکر در راه آبی‌ ها

از زمان حضور مالکان جدید در چلسی، این باشگاه هزینه قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید انجام داد اما هیچ یک از آنها نتوانستند در این فصل انتظارات را برآورده کنند و به همین دلیل، اکنون این باشگاه به دنبال استخدام پل میشل است که در چندین باشگاه مختلف انگلیسی در سطوح مختلف به عنوان مسئول خرید بازیکنان جدید فعالیت کرده است.

میشل که به دلیل مصدومیت، مجبور شد در ۲۷ سالگی فوتبال را کنار بگذارد، ابتدا به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه ام کی دانز اسخدام شد؛ جایی که با دله آلی در اولین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش کار کرد.

او سپس در سال ۲۰۱۲ راهی ساوتهمپتون شد که در آن زمان در لیگ چمپیونشیپ حضور داشت و در همان فصل، این تیم توانست به لیگ برتر صعود کند.

ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۳ مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی استخدام کرد، مربی ای که گفته می شود به زود هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت و در آنجا بود که این مربی آرژانتینی همکاری نزدیکی با میشل شد.

بعد از رفتن پوچتینو به تاتنهام، میشل نیز به این باشگاه لندنی رفت و در آنجا بازیکنانی مانند سون هیون مین، کیه‌ران تریپیه و توبی آلدروایرلد را به خدمت گرفت.

پل-میشل

اما مشکلاتی که میشل با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام پیدا کرد، باعث شد تا در سال ۲۰۱۸ از این باشگاه جدا شود و به آر بی لایپزیش بپیوندد؛ جایی که بازیکنانی مانند نوری موکی‌یله و ماتیوس کُنیا را به خدمت گرفت. او سپس در سال ۲۰۲۰ به موناکو رفت.

در زمان حضور رالف رانگنیک در منچستریونایتد، شایعاتی در مورد حضور میشل در این باشگاه مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد.

اما اکنون با حضور پوچتینو در استمفوردبریج، میشل می‌تواند برای سومین مقطع با این مربی آرژانتینی همکاری کند.

چلسی در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر بیش از ۶۵۰ میلیون یورو هزینه کرده است اما در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر جای دارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها