|
کدخبر: 291671 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

جوان اول آبی‌ها در تیررس ۲ باشگاه

منچسترسیتی و لیورپول لوی کولویل مدافع جوان و بااستعداد چلسی که به‌صورت قرضی در برایتون بازی می‌کند را به‌عنوان هدف خود معرفی کردند. چلسی قصد دارد قرارداد او را تمدید کند. کولویل نمی‌خواهد یک فصل دیگر قرضی بازی کند.

ورزش جوان اول آبی‌ها در تیررس ۲ باشگاه

تیره‌روزی‌های چلسی ادامه دارد و با وضع موجود، آبی‌ها باید با یک جام دیگر نیز خداحافظی کنند. آبی‌های لندن چهارشنبه‌شب در سانتیاگو برنابئو با ۲ گل برابر رئال مغلوب شده و حالا کار سختی برای صعود دارند.

کریم بنزما و مارکو آسنسیو گلزنان میزبان در این دیدار بودند. فرانک لمپارد برای بازی برگشت کالیدو کولیبالی و بن چیلول را هم در اختیار ندارد. فصل آبی‌ها به بدترین شکل ممکن در حال اتمام است. دوست داران باشگاه، کارشناسان و تحلیل گران مطرح هرکدام یک عامل را در سیاه‌روزی‌های تیم لندنی مؤثر می‌دانند.

شروع بد توماس توخل و بدن‌سازی ضعیف کادر او، تأثیر منفی گراهام پاتر و به هم ریختن وضعیت رختکن و ریخت‌وپاش‌های بیهوده در نقل و انتقالات همه در بحران خودخواسته چلسی تأثیرگذار بوده است اما همگان از ضعف عمیق و ملموس کادر مدیریتی باشگاه آگاه هستند.

تاد بولی، بهداد اقبالی و هرکسی که عنوان مدیر را در باشگاه یدک می‌کشد، در این وضعیت اسفناک دخیل است. از اخراج زودهنگام و شتاب‌زده توخل تا انتخاب یک مربی معمولی نظیر پاتر و اخراج دیرهنگام مربی انگلیسی، ازجمله شاهکارهای مدیران نوپای چلسی محسوب می‌شود.

بولی-و-اقبالی

۲ گزینه نهایی باشگاه برای فصل آینده

چلسی در ادامه جستجوی خود برای انتخاب یک سرمربی دائمی با روبن آموریم سرمربی پرتغالی اسپوترینگ هم گفتگوهایی انجام داده اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او یک گزینه مطلوب در نظر گرفته شده باشد. لوییز انریکه و یولیان ناگلزمن همچنان به‌عنوان گزینه‌های اصلی در نظر گرفته می‌شوند‌. بهداد اقبالی از تحسین‌کنندگان بزرگ ناگلزمن است.

در مورد روبن آموریم ترسی وجود دارد و به نظر نمی‌رسد که او شغل چلسی را به دست آورد؛ زیرا چلسی به کسی نیاز دارد که بتواند یک باشگاه بزرگ و بازیکنان بزرگ را مدیریت کند. دفعه قبلی پاتر نابود شد و آن‌ها دیگر نمی‌توانند این ریسک را کنند و یک مربی جوان دیگر را بیاورند.

لوییز انریکه در مورد سبک فوتبالش می‌گوید: «من فوتبال را بر اساس یک ایده بسیار واضح می‌بینم. حمله کنید، به تیم حریف آسیب بزنید تا جایی که ممکنه از دروازه خودی دفاع کنیم، مالک توپ باشیم و بریم ۴ یا ۵ گل به حریف بزنیم. همیشه باید تلاش کنیم و اگر قرار باشد گل بخوریم، فقط یک گل بخوریم! تا جایی که ممکنه کم گل بخوریم.»

فابریزیو رومانو شایعات انتقال یان اوبلاک به چلسی را رد کرده و گفته قرار است قراردادش را با اتلتیکومادرید تمدید کند.

رومانو در ادامه گفت: باشگاه‌های زیادی به اکسل دیاسی مدافع موناکو علاقه‌مند هستند. این شانس وجود دارد که او در تابستان موناکو را ترک کند. چلسی در حال حاضر در رقابت جذب او نیست؛ زیرا اولویت‌های دیگری دارد. باشگاه‌های زیادی به او علاقه دارند.

انریکه-ناگلزمن

چلسی به‌زودی دور جدیدی از مذاکرات و گفتگوها را با لوییز انریکه و یولیان ناگلزمن آغاز خواهد کرد. به‌محض پایان فصل، سرمربی جدید کار خود را در چلسی شروع می‌کند. چلسی در حال تماشای ویکتور اوسیمن است. در تابستان جنگی بر سر او خواهد بود!

در پایان فصل چلسی دوباره با میسون مونت مذاکره خواهد کرد و تصمیم نهایی گرفته می‌شود که قراردادش تمدید شود یا فروخته شود.

نیزار کینسلا از استاندارد در خصوص ستاره جوان چلسی گفت: منچسترسیتی و لیورپول لوی کولویل مدافع جوان و بااستعداد چلسی که به‌صورت قرضی در برایتون بازی می‌کند را به‌عنوان هدف خود معرفی کردند. چلسی قصد دارد قرارداد او را تمدید کند. کولویل نمی‌خواهد یک فصل دیگر قرضی بازی کند.

فرانک لمپارد در حال بررسی این موضوع است که در مقابل برایتون دروازه‌بان خود را تغییر دهد یا نه. آینده کپا و مندی در حال حاضر نامشخص است. چلسی دیوید رایا، آندره اونانا و گریگور کوبل را تحسین می‌کند.

یولیان ناگلزمن و لوییز انریکه دو گزینه اصلی چلسی هستند و گفتگوها با هردو ادامه دارد. در حال حاضر با هیچ سرمربی دیگری غیر این دو صحبت نمی‌شود.

انگولو کانته به امضای قرارداد جدید با چلسی نزدیک است. در حال حاضر جزئیات معامله این است که قرارداد تنها ۲ ساله است یا ۲ ساله به همراه گزینه تمدید ۱ فصل دیگر!

فلیکس-چلسی

چلسی و ژائو فلیکس هردو یک چیز را می‌خواهند؛ او در چلسی بماند. همچنین سرمربی بعدی چلسی تصمیم خواهد گرفت که فلیکس را می‌خواهد یا خیر. اگر او را بخواهد، مذاکرات چلسی با اتلتیکومادرید در ماهای بعدی آغاز می‌شود.

چلسی قصد دارد در تابستان بعدی یک مهاجم جدید خریداری کند. آن‌ها انکونکو را بازیکنی پشت مهاجم می‌بینند.

بیلد آلمان در ارتباط با آینده نیمکت آبی‌های لندن ادعا کرد: «ناگلزمن به جلسه‌ای با سران چلسی دعوت شده تا بتواند ایده‌های خود را برای این تیم و بازیکنان برای سران باشگاه ارائه دهد. پیش از این آن‌ها با لوییز انریکه جلسه داشتند که او تأثیر خوبی بر مالکان آبی‌ها گذاشت. ناگلزمن و انریکه گزینه‌های اصلی چلسی برای هدایت این تیم از تابستان ۲۰۲۳ هستند.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها