|
کدخبر: 288436 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

این گلزن جذاب آبی پوش می‌شود؟

آبی‌ ها در پست‌های زیادی مشغول خواهند بود و بسیاری از بازیکنان همچنان می‌خواهند در تابستان به این تیم بپیوندند؛ زیرا انتظار دارند چلسی در آینده کارهای بزرگی انجام دهد. جذب یک مهاجم تمام‌کننده از اولویت‌های باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی است.

ورزش این گلزن جذاب آبی پوش می‌شود؟

شکست‌های متوالی همراه با گراهام پاتر، وضعیت بغرنجی را برای آبی‌های پایتخت به وجود آورده است. با توجه به نتایج افتضاح اخیر و آمار فاجعه‌بار پاتر با چلسی، شمارش معکوس برای اخراج مربی انگلیسی آغاز شده است.

نتایج چلسی پس از مسابقات جام جهانی هم تغییری نکرد و همان چرخه ناکامی‌ها ادامه دارد. پس از شکست مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، چلسی برابر ساوتهمتون انتهای جدولی بازنده شد. در مسابقه گذشته نیز نوبت به تاتنهام رسید تا طعم شکست را به شاگردان پاتر بچشاند. باخت در دربی لندن، هواداران چلسی را به ستوه آورده و حالا آن‌ها با تمام وجود خواستار اخراج پاتر هستند.

در این میان موضع مدیریت باشگاه هنوز تغیر خاصی نسبت به گذشته نکرده اما ادامه این روند می‌تواند منجر به برکناری پاتر شود. تاد بولی کماکان قصد حمایت از کادر فنی را دارد اما شنیده‌ها از آن حکایت دارد که بهداد اقبالی خیلی موافق ماندن پاتر و دستیارانش نیست. چلسی در تقابل بعدی خود به مصاف لیدزیونایتد می‌رود.

فلیکس-جیمز

حمایت یک ستاره از مرد منفور هواداران

ریس جیمز درباره وضعیت فعلی آبی‌ها گفت: «همه دیده‌اند که گراهام پاتر چقدر مربی خوبی است. این را در زمانی که در برایتون حضور داشت و آن‌ها در جمع چهار تیم برتر قرار داشتند، نشان داد. توانایی او قطعاً جای سؤال ندارد.»

ریس جیمز ادامه داد: «او در موقعیتی شبیه به ما بازیکنان است. ما کسانی هستیم که در زمین بازی می‌کنند، بنابراین هرچقدر که به او سخت گرفته شود، این بازیکنان هستند که در زمین بازی می‌کنند. همه ما در این موضوع سهیم هستیم»

مشخصاً هرچه شرایط برای مدت طولانی‌تری در چلسی ثابت بماند، احتمال ناامیدی‌ در هیئت‌مدیره تیم بیشتر می‌شود. یک اخطار به چلسی و پاتر که مثال آرتتا را تکرار می‌کنند، این است که روند او به بدی روند فعلی چلسی نبود. همچنین آرتتا با قهرمانی در جام حذفی در عرض هشت ماه پس از حضور در آرسنال برای خود زمان خرید.

اعتقاد بر این است که شک و تردیدهایی در مورد پاتر ظاهر شده است و اولین نشانه‌ها از نگرانی در موردحمایت مداوم باشگاه از گراهام پاتر وجود دارد.

انزو-چلسی

مت هیوز از تایمز گفت: «گراهام پاتر نگران است که تمرینات او در چلسی به دلیل داشتن بازیکنان زیاد تضعیف شود. پس از یک ماه کار با گروه بزرگ‌تر، اکنون این نگرانی وجود دارد که تعداد نفرات زیاد در زمین تمرین تأثیرگذار است. پاتر به‌جای روش ترجیحی خود برای اجرای مسابقات تمرینی ۱۱ به ۱۱ مجبور شده تا جلسات مربیگری خود را تغییر دهد. به این شکل که همه بازیکنان را درگیر کار نگه دارد یا چندین نفر را در یک گروه کوچک‌تر در جای دیگری رها کند تا زمانی که نیاز باشد از آن‌ها استفاده کند.»

مت لاو از تلگراف مدعی شد: «پیام مالکان چلسی همچنان این است که می‌خواهند از پاتر حمایت و پشتیبانی کنند اما این حس وجود دارد که دو بازی بعدی برای گراهام پاتر مشخص می‌کند که او موفق می‌شود یا شکست می‌خورد.»

خبری از بازگشت آقای توخل نیست!

هیچ شانسی برای بازگشت توماس توخل به چلسی وجود ندارد. حتی اگر چلسی بخواهد او را برگرداند. گفته شده که او نیز دوباره این کار را نمی‌پذیرد زیرا سبک، فلسفه، دیدگاه و مدل چلسی مناسب او نبود. با اعلام باشگاه، انگولو کانته و کریستین پولیسیچ هر دو در بخشی از تمرینات در کوبهام حضور داشتند.

تاد بولی پس از شکست مقابل تاتنهام به همراه گراهام پاتر و تیم در رختکن حضور داشت. این وحدت و شخصیت او به پاتر کمک می‌کند تا از حمایت رختکن را همراه داشته باشد.

جولین لارنس از رسانه ESPN نظر متفاوتی با دیگر خبرنگاران دارد. او در ارتباط با وضعیت پاتر در چلسی گفت: «نه تنها مقصر این ناکامی‌ها در چلسی، گراهام پاتر است بلکه وقتی فلیکس را بیرون می‌کشد به خودش نیز کمکی نمی‌کند. تعویض‌های او اشتباه است. حتی ترکیب اولیه تا حدی باعث می‌شود که شما تعجب کنید که آنجا چه خبر است.»

ایوان-تونی

تابستان شلوغی در راه است

او در ادامه عنوان کرد: «شما بهترین مدافعان کناری (ریس جیمز و بن چیلول) را در کشور دارید و آن‌طور که باید از آن‌ها استفاده نمی‌کنید؛ زیرا در حال حاضر هیچ برنامه‌ای وجود ندارد. درمجموع چلسی هیچ‌چیز ندارد و مقصر اصلی شخص پاتر است.»

فابریزیو رومانو در مورد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان ادعا کرد: چلسی در این تابستان در پست‌های زیادی مشغول خواهد بود و بسیاری از بازیکنان همچنان می‌خواهند در تابستان امسال به این تیم بپیوندند؛ زیرا انتظار دارند چلسی در آینده کارهای بزرگی انجام دهد. چلسی قبل از تصمیم‌گیری در مورد بازیکن شماره ۹، کمی زمان می‌خواهد تا برچسب قیمت مهاجمان را ببیند و اینکه چه کسی سرمربی تیم خواهد بود و چه بازیکنی مناسب پروژه آن‌ها هست.

درهر صورت جذب یک مهاجم تمام‌کننده از اولویت‌های باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی است. ایوان تونی جدی ترین گزینه چلسی در تابستان خواهد بود.

  • ناشناس ارسالی در

    خداپاتر لعنت کنه چلسی بیچاره کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها