|
کدخبر: 287803 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

جدایی ۳ آبی پوش قطعی شد

شکست به تیم انتهای جدولی ساوتهمتون، شرایط را برای آبی های پایتخت بحرانی‌تر از گذشته کرده است. حالا وضعیت تمدید قرارداد برخی ستاره ها نیز پیچیده شده و امکان جدایی آن‌ها بالا رفته است.

ورزش جدایی ۳ آبی پوش قطعی شد

شکست به تیم قعر جدولی لیگ، اوضاع را برای سرمربی آبی‌ها بدتر از گذشته کرده است. چلسی در خانه مقابل ساوتهمتون باخت و حالا دستیابی به سهمیه اروپایی هم غیرممکن به نظر می‌رسد.

هواداران در طول بازی و همین‌طور پس از سوت پایان، بازیکنان را هو کردند. گراهام پاتر در شرایط بدی قرار دارد اما کماکان از حمایت مدیران باشگاه برخوردار است. درحالی‌که دوست داران این تیم خواهان اخراج مربی انگلیسی هستند، سران چلسی اراده‌ای به انجام این کار ندارند. تاد بولی و همکاران او قصد دارند که فرصت بیشتری به پاتر دهند.

هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که بازیکنان اصلی چلسی روش‌های پاتر را نمی‌پذیرند. ظاهراً آن‌ها از کار با پاتر لذت می‌برند و قدردان سیاست درهای باز و شیوه مدیریت یک‌به‌یک او هستند.

چلسی-ساوت

این تیم رهبر ندارد!

فرانک لبوف کارشناس فوتبال درخصوص وضعیت آبی‌های لندن گفت: «من هیچ‌کس را در چلسی نمی‌بینم که بتواند نقش یک رهبر را ایفا کند. همه‌ی آن‌ها در سن ۲۰ سالگی هستند، آینده درخشانی دارند ولی ما باید رهبرانی را در دل تیم داشته باشیم. چلسی فاقد رهبر است. هیچ‌یک از خریدهای جدید این شرایط را تغییر نخواهد داد.»

 او ادامه داد: «من فکر می‌کنم باید چلسی را نادیده بگیریم تا زمانی که به خودشان بیایند و به این وضع واکنش نشان دهند. به‌طور مثال آن‌ها قادر به گلزنی نیستند. مقابل تیم آخر جدول دبل شدند و ۶ امتیاز از دست دادند. پس چه انتظاری از آن‌ها دارید؟»

لبوف اضافه کرد: «مقصر این وضع بد فقط گراهام پاتر نیست، بله درست است که او تصمیم اصلی را می‌گیرد اما بیایید نگاهی به [عملکرد] بازیکنان هم بیندازیم. من از نقش بازی کردن خسته شده‌ام، من بازیکنانی را می‌خواهم که هدفشان این باشد که برای باشگاه بجنگند! اگر آن‌ها به همین روند ادامه دهند، احتمال دارد به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کنند.»

میسون-مونت

موضوع تمدیدی‌ها روی میز مدیریت

چلسی هیچ مذاکره رسمی برای تمدید قرارداد با متئو کواچیچ را آغاز نکرده است. او ۱۸ ماه از قراردادش باقی مانده و پیش‌بینی می‌شود که چلسی در تابستان به پیشنهاد‌ها گوش دهد. کواچیچ به‌احتمال‌زیاد هیچ شرایط کاهش یافته‌ای برای تمدید قرارداد را نمی‌پذیرد. پیشنهاد‌ها متعدد تمدید قرارداد میسون مونت در تابستان ۲۰۲۲ و سپس در پاییز توسط این بازیکن رد شد. موضع چلسی در این رابطه بسیار واضح است. مونت قرارداد جدیدی امضا می‌کند و گفتگوها دوباره در تابستان آغاز می‌شود یا اینکه او فروخته خواهد شد.

سیمون جانسون از د اتلتیک مدعی شد: اگر هوادار چلسی بودم، خیلی نگران می‌شدم که میسون مونت فصل آینده بازیکن چلسی نباشد. مدت قرارداد یک مسئله بزرگ است، مالکان بازیکنان را با قراردادهای ۶، ۷، ۸ ساله می‌خواهند ولی مونت نمی‌خواهد چنین قراردادهایی ببندد.

مت لاو از تلگراف گفت: گفته می‌شود که پاتر پیام‌های حمایتی از هیئت‌مدیره دریافت کرده و یک منبع ارشد به تلگراف گفت «پیام به گراهام این بود که کلاه آهنی خود را بر سر بگذارد و مبارزه کند.»

 بولی قرار است در بازی با تاتنهام حاضر باشد درحالی‌که اقبالی لیدز و دورتموند را تماشا خواهد کرد. برنامه ترجیحی مدیران این است که به پاتر اجازه داده شود این فصل و سپس فصل آینده را قبل از انجام هرگونه ارزیابی بیشتر به پایان برساند.

پاتر-چلسی11

من ساده‌لوح نیستم!

 منابع همچنین هرگونه خبری مبنی بر اخراج نشدن پاتر به دلیل میزان غرامتی که باید داشته باشد را رد کرده‌اند. این منبع خاطرنشان کرد که قراردادهای فسخ قرارداد برای باشگاه‌ها معمول است.

گراهام پاتر در ارتباط با شرایط کنونی خود و چلسی گفت: «من احمق یا ساده‌لوح نیستم. وظیفه من این است که پیش بروم و به کمک و حمایت از تیم ادامه دهم و انتقادات را بپذیرم. شما فقط می‌توانید خودتان باشید و درحالی‌که خودتان هستید بهترین تلاش خود را بکنید. من متوجه می‌شوم که وقتی در حال باختن هستید، همیشه کاری وجود دارد که باید انجام دهید یا تغییراتی ایجاد کنید.»

او به خبرنگارها گفت: «من کیفیت خودم و کارهایی که در دوران حرفه‌ای‌ام انجام داده‌ام را می‌دانم اما همچنین می‌دانم که وقتی نتایج مطابق میل شما نیست باید پذیرای انتقاد باشید و این عادلانه است. شکست ۱-۰ در خانه در اینجا قابل‌قبول نیست. هر انتقادی که می‌شود منصفانه است.»

فابریزیو رومانو در مورد آخرین شرایط بازیکنان چلسی تصریح کرد: «درصورتی‌که پیشنهاد بزرگی برای کانر گلگر برسد، چلسی آماده است تا این بازیکن را بفروشد. مذاکرات بامونت و کانته ادامه پیدا خواهد کرد. انتقال قرضی داترو فوفانا و گابریل اسلونینا در نظر گرفته می‌شود. اوبامیانگ، پولیسیچ و زیاش همگی در تابستان چلسی را ترک می‌کنند. انتظار می‌رفت پولیسیچ در ژانویه تیم را ترک کند اما او مصدوم شد و چلسی برای این بازیکن ۴۰ میلیون یورو طلب کرده بود.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها