|
کدخبر: 291151 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ گزینه تاپ در لیست آبی ها

طبق ادعای اکثر خبرنگاران نزدیک به باشگاه، ناگلزمن گزینه‌ی اصلی چلسی است. البته که انریکه هم دیگر گزینه‌ای است که چلسی او را در نظر دارد. چلسی با هر دو مربی حرف زده و برنامه‌های آن‌ها را دریافت کرده است. صحبت‌ها تا به امروز مثبت بوده اما نیاز به جلسات و مذاکرات بیشتری وجود دارد.

ورزش ۲ گزینه تاپ در لیست آبی ها

تغییر مربی نیز دردی از چلسی دوا نکرد و آبی‌ها مقابل ولورهمپتون نیز مغلوب شدند. پس از کش‌وقوس‌های فراوان فرانک لمپارد جایگزین برونو سالتور شد و سکان هدایت آبی‌های لندن را تا پایان فصل بر عهده گرفت.

شکست برابر تیمی مثل ولورهمپتون شروع بدی برای سوپر فرانکی محسوب می‌شود. لمپارد می‌توانست با یک پیروزی، روحیه تیم خود را قبل از بازی چهارشنبه‌شب مقابل رئال مادرید بازسازی کند که این اتفاق رخ نداد.

منابع نزدیک به مدیران چلسی گفته‌اند که وضعیت چلسی یک آشفتگی کامل است‌. هیچ‌کس تظاهر نمی‌کند که قرار بود چنین برنامه‌ای اتفاق بیافتد. لمپارد دو سیستم ۴۲۳۱ و ۴۳۳ را به سیستم های دیگر ترجیح می‌دهد. تاکتیک اصلی لمپارد این است که در جریان بازی آشوب ایجاد کرده تا تیم حریف قادر به کنترل و تسلط بر بازی نباشد.

گزینه-نهایی

رونمایی از ۲ گزینه نهایی باشگاه

مدیران چلسی همچنان در حال بررسی گزینه‌های خود و صحبت با ناگلزمن و انریکه هستند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند اما اگر عملکرد فرانک لمپارد در این مدت حضورش در چلسی شگفت‌انگیز باشد، مدیران چلسی قطعاً در تصمیم خود برای انتخاب سرمربی بعدی دچار یک مشکل خوشایند خواهند شد.

در این مدت جو استمفوردبریج به‌شدت بد بود. هواداران هیچ‌گونه کمکی به تیم نمی‌کردند. سالتور نمی‌خواست در این جو باقی بماند. مدیران چلسی لمپارد را آوردند تا جو ورزشگاه هم کمی تغییر کند و امید به بازیکنان هم بازگردد. فرانک لمپارد در بسیاری از پیروزی‌های به‌یادماندنی چلسی در طول تاریخ نقشی کلیدی داشته است. این قطعاً به تیم کمک می‌کند.

تاد بولی در خصوص استخدام فرانک لمپارد به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها اذعان کرد: «ما از بازگشت فرانک لمپارد بسیار خوشحال هستیم. او از مشاهیر لیگ برتر و اسطوره این باشگاه به شمار می‌رود. همان‌طور که به روند کاری خود برای پیدا کردن یک سرمربی دائمی ادامه می‌دهیم، می‌خواهیم برای باشگاه و هواداران یک برنامه روشن و پایدار برای ادامه فصل ارائه دهیم.»

بولی-و-اقبالی

بولی ادامه داد: «ما می‌خواهیم از هر شانسی برای موفقیت خود استفاده کنیم و لمپارد هم تمام کاریزما و کیفیتی که ما برای رسیدن به هدف خود نیاز داریم را دارا است.»

طبق ادعای اکثر خبرنگاران نزدیک به باشگاه، ناگلزمن گزینه‌ی اصلی چلسی است. البته که انریکه هم دیگر گزینه‌ای است که چلسی او را در نظر دارد. چلسی با هر دو مربی حرف زده و برنامه‌های آن‌ها را دریافت کرده است. صحبت‌ها تا به امروز مثبت بوده اما نیاز به جلسات و مذاکرات بیشتری وجود دارد. در روزها و هفته‌های آینده دوباره با ناگلزمن و انریکه صحبت خواهد شد و جزییات بیشتری بررسی می‌شود‌‌. انریکه به‌شدت علاقه‌مند به این شغل است. صحبت‌ها با ناگلزمن هم مثبت بوده و او نیز شانس بالایی برای نشستن روی نیمکت چلسی دارد.

سالتور علاقه‌ای به سرمربی موقت بودن در چلسی نداشت و این موضوع را به سران چلسی گفته بود. وینسنتلی و استوارت به این دلیل و اینکه نیاز به زمان بیشتر برای بررسی گزینه‌ها داشتند، تصمیم گرفتند لمپارد را سرمربی موقت کنند تا شوک مثبتی به تیم وارد کنند. درنهایت باشگاه نیز با این پیشنهاد موافقت کردند. آن‌ها جلسات بیشتر و طولانی‌ با انریکه و ناگلزمن خواهند داشت تا درنهایت به انتخاب نهایی برسند.

ممکن است به نظر عجیب برسد اما حضور لمپارد در چلسی برای هر دو طرف کاملاً منطقی است. بولی و اقبالی برای پیدا کردن جانشین پاتر به زمان نیاز دارند. حضور لمپارد هم یک برد تبلیغاتی بین هواداران است.

لمپارد-چلسی

فرصت دوباره برای سوپرفرانکی

برای لمپارد هم این فرصتی است تا او اعتبار سرمربیگری خودش را بهبود بخشیده و فرصت سرمربیگری در مراحل حذفی لیگ قهرمانان که از او گرفته شده بود را دوباره به دست آورد.

باید توجه داشت که چلسی قصد دارد پروژه‌ای بسیار عظیم داشته باشد. مدیران جدید باشگاه مجموعه‌ای از تیم‌های مختلف را می‌خواهند داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند یک مجموعه‌ی کهکشانی داشته باشند و این مطلب باعث می‌شود مذاکرات با سرمربی آینده طولانی‌تر و پیچیده‌تر شود.

آن‌ها می‌خواهند سرمربی بعدی آن‌ها از هر لحاظ بهترین گزینه باشد. حتی مسائلی مثل انگلیسی حرف زدن روان سرمربی هم در حال بررسی است. آن‌ها می‌خواهند سرمربی بعدی فوتبالی هیجان‌انگیز، قدرتمند، هجومی داشته باشد. فوتبالی با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و آینده دار مدنظر تیم مدیریتی چلسی است.

چلسی در تابستان بازیکنان باکیفیت بیشتری جذب خواهند کرد اما نه به تعدادی که در زمستان جذب کردند. آن‌ها هم هافبک شماره ۶ و هم مهاجم جذب خواهند کرد. آن‌ها ممکن است یک دروازه‌بان جدید هم جذب کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها