|
کدخبر: 270916 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

برای استقلال شمشیر را از رو بستند / حیدری پنالتی قطعی را نگرفت / می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند

محمد نوری پیشکسوت استقلال بیان کرد: آقای حیدری پنالتی قطعی ما را ندید. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، در ۱۰ دقیقه پایانی شانس تساوی و کسب امتیاز وجود داشت. من قصد تهمت زدن به داوران را ندارم. اما برخی‌ها از همین شروع لیگ، برای استقلال شمشیر را از را بستند.

ورزش برای استقلال شمشیر را از رو بستند / حیدری پنالتی قطعی را نگرفت / می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند

استقلال در اولین دیدار از فصل جدید لیگ برتر، متحمل یک شکست خانگی شد. مدافع عنوان قهرمانی در گام اول از فصل جدید، نتیجه را به شاگردان ژوزه مورایس واگذار کرد. یاسین سلمانی و رامین رضاییان گل های سپاهان را به ثمر رساندند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌ها در این بازی، چندین مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت. صالح حردانی، کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قایدی، هرکدام به دلایل گوناگون قادر به همراهی آبی‌ها در این دیدار نبودند.

هر دو گل سپاهانی‌ها در این دیدار، بر روی غافلگیری آبی پوشان در برگشت‌ها و با استفاده از کندی مدافعان میانی به ثمر رسید. صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۸۳ بر روی آرمان رمضانی، از جمله نکات بحث برانگیز این مسابقه بود.

گسترش نیوز برای بررسی بیشتر این مسابقه و نحوه عملکرد آبی‌ها، گفت و گویی با محمد نوری پیشکسوت استقلال انجام داده که در ادامه می خوانید.

استقلال-فصل-01

هواداران به ساپینتو زمان بدهند

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره عملکرد قهرمان لیگ بیست و یکم مقابل سپاهان گفت: به هر حال در بازی اول عدم هماهنگ در تیم طبیعی است. این اولین بازی رسمی بازیکنان جدید در استقلال بود. چند مهره مهم در این بازی غایب بودند. اطمینان دارم که عملکرد استقلال در هفته های بعد بهتر می‌شود. بازیکنان باکیفیتی جذب شدند و در آینده یک استقلال رویایی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم که ساپینتو از ابزار موجود به بهترین شکل استفاده کند.

او در مورد ناراحتی طرفداران از نتیجه بدست آمده بیان کرد: قضاوت در مورد تیمی که تغییرات زیادی داشته، آن هم در هفته اول، خیلی جوانمردانه نیست. از هواداران می خواهم که به بازیکنان و کادرفنی، زمان لازم را بدهند.

ساپینتو-مربی-استقلال

از هفته پنجم عیار ساپینتو مشخص می‌شود

نوری در رابطه با سبک بازی استقلال با ساپینتو در برابر سپاهان اظهار کرد: ارزیابی استقلال با انجام تنها یک مسابقه، منطقی نیست. به هر حال هنوز آن شناخت کافی در رابطه با تفکرات ساپینتو وجود ندارد. برای قضاوت جامع درباره ساپینتو باید چند بازی دیگر صبر کرد.

او ادامه داد: ساپینتو باید آگاهی بیشتری نسبت به بازیکنان قبلی و جدید پیدا کند. این مربی مقداری دیر به تیم اضافه شد. برخی بازیکنان به موقع در اختیار او قرار نگرفتند. مثلا محبی هنوز با تیم تمرین نداشته است. این موضوع در رابطه با کاوه رضایی نیز صدق می کند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: از دیدگاه من، از هفته پنجم به بعد عیار ساپینتو مشخص می شود. فعلا او و شاگردانش نیاز به حمایت همه جانبه مدیریت و هواداران دارند. ایجاد هجمه علیه تیم در این مقطع، اوج بی انصافی است.

استقلال-سپاهان

این شکست برای استقلال یک تلنگر بود

نوری درباره تقابل استقلال با سپاهان در هفته اول به گسترش نیوز گفت: این اتفاق برای استقلال ۲ وجه داشت؛ هم پیشامد خوبی بود و هم به نوعی یک بدشانسی تلقی می‌شد. نمایش نسبتا ضعیف و از دست رفتن رکورد شکست ناپذیری، بُعد منفی ماجرا بود.

وی یادآور شد: از سوی دیگر سپاهان با تغییرات زیادی بسته شده بود. عدم هماهنگی در ترکیب آن ها می توانست به سود ما تمام شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این شکست برای استقلال یک تلنگر بود. نتیجه حاصل شده ممکن است تیم را به خود بیاورد. امیدوارم که در بازی های آتی نتیجه مطلوب حاصل شود.

حیدری پنالتی قطعی ما را ندید

این پیشکسوت استقلال در ارتباط با داوری بازی استقلال-سپاهان نیز تصریح کرد: داور در این بازی ضعیف عمل کرد. آقای حیدری پنالتی قطعی ما را نگرفت. اگر آن پنالتی گرفته می‎شد، در ۱۰ دقیقه پایانی شانس تساوی و کسب امتیاز وجود داشت.

نوری در این‌باره افزود: من قصد تهمت زدن به داوران را ندارم اما از همین ابتدای فصل، کمر به نابودی استقلال بسته‌ شده است. از بازی اول، ناداوری‌ها آغاز شده و انگار برخی ها دوست ندارند که استقلال باز هم قهرمان شود. آقایان از همین شروع لیگ، برای استقلال، شمشیر را از رو بستند. امسال قصد دارند که سپاهان یا پرسپولیس را قهرمان کنند. امیدوارم که کمیته داوران در هفته های بعد، تصمیمات درست‌تری بگیرد.

شهباززاده-استقلال

تعداد مهاجمان از حد عادی فراتر است

بازیکن اسبق استقلال درباره انتقاد وارده به مدیریت مبنی بر جذب بیش از حد بازیکنان هجومی و تعداد بالای مهاجمان گفت: به اعتقاد من هم تعداد فورواردهای استقلال از حد عادی فراتر رفته است. کسانی که مسئولیت بستن تیم را داشتند، باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشند. استقلال پیش از شروع نقل و انتقالات، به وینگر و پلی میکر نیاز داشت. اما مدیران اقدام به جذب چندین مهاجم کردند.

نوری در ادامه اظهار کرد: الان کار برای ساپینتو هم سخت شده است. در هر صورت برخی از این فورواردها، باید نیمکت نشین شوند. نمی توان از همه این مهره ها که همگی باکیفیت نیز هستند، استفاده کرد. مگر اینکه از یک یا دو مهاجم در پست وینگر استفاده کرد که البته این تصمیم در سیستم سه دفاعه، سخت اتفاق می افتد.

وی در ارتباط با ادعای گل محمدی مبنی بر کهکشانی نبودن پرسپولیس گفت: این حرف ها دیگر قدیمی شده است. سال قبل هم این ترفند به کار گرفته شد و در آخر جامی نصیبشان نشد. به عقیده من، عیار تیم‌ها در زمین مشخص می شود. کهکشانی بودن نیز در عمل به اثبات می‌رسد. امیدوارم دوستان به جای این ادعاها و دادن بیانیه، بر روی مسائل فنی تمرکز کنند تا مقابل استقلال حرفی برای گفتن داشته باشند.

  • ح یعقوبی ارسالی در

    زِر نزن پفیوز از همین حالا بهانه‌هاشون ت وسط کثافتای بی اصل و نسبی چون نوری آغاز شده. دو گل مشتی از سپاهان رفت تو پاچه‌تو ن بهونه نیارید، اندکی شرف و جوانمردی داش ته باشید به تیم پیروز بازی تبریک بگید.

  • علی ارسالی در

    احمق هایی مثل تو فوتبال رو به لجن کشیدن ریقو نوری. زمانی که بازی میکردی هم هیچ گ وهی نبودی پس زرزر زیاد نکن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها