|
کدخبر: 289308 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ گزینه ناب در لیست خرید قرمزها

لیورپول در چند پست با ضعف عمده‌ای مواجه است و برای پوشش این نقص‌ها، مدیران باشگاه از حالا برای توافق با گزینه های مدنظر کادر فنی برنامه ریزی می‌کنند. یکی از این پست‌ها هافبک میانی است و برای رفع نیاز کادر فنی در این خصوص چند گزینه مطرح است.

ورزش ۲ گزینه ناب در لیست خرید قرمزها

لیورپول فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. حذف از جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا، شرایط را برای یورگن کلوپ سخت کرده است. پس از نوسانات باشگاه در طول فصل، روند نتیجه گیری قرمزها کمی بهبود پیدا کرده و حالا آن ها به ثبات بهتری رسیدند. گرچه فصل بدون جامی در انتظار لیورپولی‌ها است اما کلوپ قصد دارد فصل آینده را با تیمی قدرتمند و پرمهره استارت بزند.

لیورپول در چند پست با ضعف عمده‌ای مواجه است و برای پوشش این نقص‌ها، مدیران باشگاه از حالا برای توافق با گزینه های مدنظر کادر فنی برنامه ریزی می کنند. یکی از این پست ها هافبک میانی است و برای رفع نیاز کادر فنی در این خصوص چند گزینه مطرح است. یکی از گزینه های اصلی باشگاه، ستاره جوان و ملی پوش دورتموند است.

جود بلینگهام از فصل گذشته مورد توجه لیورپول قرار داشت ولی نهایتا در دورتموند ماندگار شد. بلینگهام مشتریان پر و پا قرص دیگری هم دارد که این موضوع کار را برای لیورپول سخت می کند. باشگاه هایی نظیر چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید شرایط این هافبک ۲۰  ساله را دنبال می کنند.

بلینگهام-دورتموند

گزینه اصلی کلوپ برای خط میانی

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول درباره بلینگهام می گوید: « او نسبت به سنش بازیکنی باورنکردنی است. من فکر می کنم او اعتماد به نفس زیادی دارد. او می تواند به آنچه می خواهد برسد. جود همه چیز لازم را دارد تا به بهترین سطح رسیده و از بهترین های پست خود در سطح اروپا شود.»

ندی براسل، کارشناس فوتبال اروپا در رابطه با جود بلینگهام مطرح کرد: «در آلمان گمانه زنی هایی درخصوص این بازیکن وجود دارد؛ مسائلی از این قبیل که دورتموند پیشنهاد دستمزد هنگفتی در حدود ۱۵ میلیون یورو در سال به بلینگهام پیشنهاد خواهد داد تا او را به مدت یک سال دیگر در دورتموند نگه دارند.»

شنیده ها از آن حکایت دارد که شرایط جذب این بازیکن آینده دار برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود. مسلما بر سر جذب بلینگهام و رایس در تابستان رقابت سخت و تنگاتنگی میان چند باشگاه به وجود می آید.

جیمز پرس در این راستا مدعی شد: «جود بلینگهام همچنان هدف اصلی لیورپول در تابستان است. متئوس نونز از وولوز نیز در رادار آنها قرار دارد و آنها در حال پیگیری قرارداد میسون مونت در چلسی هستند. لیورپول به حداقل دو چهره جدید در خط هافبک نیاز دارد.»

مونت-چلسی

وضعیت تمدید قرارداد میسون مونت با چلسی روز به روز پیچیده‌تر می شود. با وجود ارتباط خوب مونت و پاتر، احتمال جدایی این ستاره ۲۳ ساله از جمع آبی‌های لندن زیاد است. کلوپ از جمله تحسین کنندگان مونت است و درصورت فراهم بودن شرایط، قرمزها در به خدمت گیری مونت وقت را هدر نخواهند داد. با توجه به تگ ۵۰ میلیونی مونت، در صورت جذب او و بلینگهام، لیورپول در یک پنجره برای این دو بازیکن باید چیزی نزدیک به ۲۰۰ میلیون پوند هزینه کند.

در راه خرید ستاره مستعد باشگاه دورتموند، رئال مادرید را می توان سرسخت ترین رقیب لیورپول دانست. هافبک های اصلی رئال مثل لوکا مودریچ و تونی کروس پا به سن گذاشته هستند و پرز برای تغییر نسل در ترکیب رئال به هافبک هایی نظیر بلینگهام نیاز مبرمی دارد.

کهکشانی‌ها؛ اصلی‌ترین رقیب لیورپول

طبق گزارش ها، رئال مادرید تمام تلاش خود را برای جذب جود بلینگهام هدف نقل و انتقالات لیورپول انجام خواهد داد. مدیریت باشگاه رئال مادرید آماده هستند تا ۱۳۰ میلیون یورو (۱۱۵ میلیون پوند) برای این بازیکن ۱۹ ساله پرداخته و او را چنگ لیورپول خارج کنند.

فابریزیو رومانو در پیوند با این موضوع می گوید: «بلینگهام تا به امروز تصمیم قطعی نگرفته و پدرش مارک خیلی مهم و تصمیم گیرنده خواهد بود. رئال‌مادرید، لیورپول و سیتی هنوز در حال رقابت برای جذب ستاره دورتموند هستند. بلینگهام تا به حال پیشنهادی از چلسی نداشته است. رئال‌مادرید در هر صورت قصد دارد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یک هافبک جدید و جوان را جذب کرده و میانگین سنی اسکواد خود را پایین بیاورد.»

اطرافیان بلینگهام در مورد شک و ابهامات او برای انتخاب تیم آینده‌‌اش سخن می گویند. ظاهرا هافبک باشگاه دورتموند در حال حاضر برای پیوستن به لیورپول مردد است. او می‌خواهد قبل از هرگونه تصمیم گیری، از بابت آینده تیم جدیدش، حضور در لیگ قهرمانان اروپا و پروژه مشخص باشگاه اطمینان حاصل کند.

در هر صورت جذب چنین بازیکن با کیفیت، آینده دار با ویژگی های رهبری برای هر تیمی یک اتفاق بزرگ خواهد بود. کلوپ با حضور بلینگهام می تواند یک خط میانی ایده آل را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد و این بار برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر با سایر تیم های مدعی رقابت کند.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    ما که آرزومونه
    ولی بعید می‌دونم
    لیورپول هیچ ‌‌وقت نام های بزرگ نمی گیره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها