|
کدخبر: 286738 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

ماشین گلزنی در رادار آبی ها

آبی‌های لندن پس از یک پنجره شلوغ نقل و انتقالاتی، خود را برای یک تابستان داغ آماده می کنند. مسئولان چلسی چندین گزینه را برای تقویت فاز هجومی خود درنظر گرفتند.

ورزش ماشین گلزنی در رادار آبی ها

مدیران باشگاه چلسی برای پاتر سنگ تمام گذاشته و بازیکنان خوبی را در پنجره نقل و انتقالات  زمستانی به خدمت گرفتند. میخایلو مودریک، نونی مادوکه، انزو فرناندز، بنوا بادیاشیل و آندری سانتوس در این پنجره آبی پوش شدند. هزینه‌های بالای چلسی، فشار بیشتری روی مربی انگلیسی و همکاران او گذاشته است.

البته تاد بولی و بهداد اقبالی درمورد گراهام پاتر کاملا صبور هستند و حتی اگر او موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم نشود، فعلا خطری متوجه مربی انگلیسی نخواهد شد. هدف کادر مدیریتی چلسی این است که به پاتر زمان کافی داده شود. او به عنوان مربی، کاملا مناسب ایده‌های استراتژیک باشگاه دیده می‌شود. مالکان چلسی نمی‌خواهند به عنوان مالکانی که زود مربیان را اخراج می‌کنند و به آنها فرصتی نمی دهند، شناخته شوند.

میسون-مونت

ستاره افول کرده چلسی ماندنی است؟

یکی از بازیکنان افول کرده چلسی در این فصل، میسون مونت محسوب می‌شود. مونت پس از رقابت های جام جهانی قطر، به وضوح دچار افت کیفی شده و هیچ نشانی از آن هافبک موثر سابق در او دیده نمی‌شود. با این حال باشگاه قصد تمدید قرارداد او در روزهای آینده را دارد. چلسی گفتگوهای مثبتی با میسون مونت انجام داده و آنها می‌خواهند کانته نیز در تیم بماند. ستاره فرانسوی نیز به ماندن در چلسی تمایل دارد و احتمالا شاهد تمدید قرارداد او تا انتهای فصل باشیم.

فابریزیو رومانو درباره وضعیت مونت می‌گوید: «به من گفته شده که مذاکرات بین چلسی و میسون مانت برای تمدید قرارداد همچنان در جریان است. فکر می‌کنم منصفانه باشه که بگویم وقتی رقابت بالا است، حضور در ترکیب اصلی تضمین شده نیست و مونت می داند که عملکردش باید در بالاترین سطح باشد. در حال حاضر تغییری در وضعیت قراردادی او ایجاد نشده است.»

چلسی همچنین در مذاکرات تمدید قرارداد تیاگو سیلوا به مدت یک فصل دیگر پیشرفت کرده است. مذاکرات ادامه دارد و چلسی منتظر چراغ سبز سیلوا است. چلسی سیلوا را بازیکنی سطح بالا و رهبر برای رختکن تیم می داند. چلسی امیدوار است که  دو طرف خیلی زود به توافق نهایی برسند.

ایوان-تونی

دو گزینه داغ در لیست تابستانی آبی‌ها

چلسی به احتمال زیاد در تابستان به دنبال یک مهاجم مدرن خواهد رفت. گراهام پاتر به ایوان تونی مهاجم برنتفورد علاقه‌مند است. این بازیکن در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و از اهداف آبی‌ها برای تقویت خط حمله به شمار می رود. دیگر گزینه اصلی چلسی در تابستان، ستاره جوان باشگاه وستهام است. دکلان رایس یکی از بهترین هافبک های لیگ است و نمایش های فوق العاده‌ای در چند فصل اخیر داشته است.

چلسی برای جذب این بازیکن باید سر کیسه را حسابی شل کند. رومانو در خصوص جذب رایس مدعی شد: «فکر می کنم در حال حاضر قیمت دکلان رایس بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون پوند است اما این قیمت به شرایط مختلفی بستگی دارد. هنوز برای پیش بینی تگ قیمتی رایس خیلی زود است. آرسنال و چلسی همیشه به جذب علاقه مند بودند اما باید ببینیم منچستریونایتد و منچسترسیتی به این رقابت اضافه می‌شوند یا نه.»

دیوید مویس سرمربی وستهام در این ارتباط به خبرنگاران گفت: «زمانی که رایس بخواهد وستهام را ترک کند، بدون شک رکورد فروش بازیکنان انگلیسی را خواهد شکست.» شواهد امر این طور نشان می دهد که رایس در تابستان وستهام را ترک خواهد کرد. ۲ باشگاه چلسی و آرسنال برای جذب این ستاره ۲۳ ساله در تابستان آینده با یکدیگر رقابت می کنند.

کپا-آریزابالاگا

دروازه بانی که احیا شد

کپا آریزابالاگا در این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشته است. پس از بازی‌های ضعیف ادوارد مندی و مصدومیت او، کپا جانشین او شد. در ابتدا نگرانی‌هایی از بابت این اتفاق بین هواداران چلسی وجود داشت. دروازه‌بان اسپانیایی زیرنظر پاتر احیا شده و فوق العاده کار کرده است. او بیشترین درصد سیو یا مهار را در میان تمام دروازه بان های لیگ برتر داشته است.

کپا آریزابالاگا در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: «تقابل با فولام بازی آسانی نبود و متأسفانه امتیاز لازم را کسب نکردیم. ما باید در این رقابت پیروز می‌شدیم. ما نمی‌توانیم تا زمان از سرگیری بازی‌های لیگ قهرمان صبر کنیم؛ چرا که هفته‌ی آینده یک بازی بزرگ مقابل وستهم داریم. ما یک هفته فرصت داریم که برای این دیدار آماده شویم و برای کسب پیروزی به آن‌جا (ورزشگاه لندن) خواهیم رفت زیرا به این سه امتیاز نیاز داریم.»

کپا در باره مدافع جوان چلسی، بنوا بادیاشیل گفت: «او واقعاً پسر خوب و آرامی است. یک مدافع پا به توپ و باکیفیت بالا. او در کارهای هوایی واقعاً قوی و مطمئن است. او تاثیر زیادی روی عملکرد تیم دارد و امیدوارم بتوانیم به همین منوال ادامه دهیم.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها