|
کدخبر: 289155 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با مربی باشگاه نساجی مازندران؛

جنجال یک تیغ موکت بری! / این افراد بویی از انسانیت نبردند / به خدا واگذارشان کردم

محمدرضا مهدوی؛ مربی باشگاه نساجی اظهار کرد: پرتاب تیغ موکت بری از سوی یک هوادارنما به واقع تاسف آور است. از سویی مدعی داشتن فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله هستیم و از سمت دیگر این برخوردهای زشت را می‌بینیم.

ورزش جنجال یک تیغ موکت بری! / این افراد بویی از انسانیت نبردند / به خدا واگذارشان کردم

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با برگزاری ۸ بازی به اتمام رسید. پیروزی‌های لحظه آخری و دراماتیک سرخابی‌های پایتخت از جمله اتفاقات ویژه این هفته بودند.

یکی از دیدارهای جذاب و جنجالی هفته، میان نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر برگزار شد. نفتی‌ها بازی را بهتر آغاز کرده و در دقیقه ۲۳ توسط عقیل کعبی به گل رسیدند. حسین گودرزی ۱۰ دقیقه بعد گل دوم بازی را وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد. شاگردان حمید مطهری در نیمه دوم به بازی برگشته و یکی از گل ها را جبران کردند.

علی شجاعی گل اول نساجی را در دقیقه ۴۷ و روی پاس صابر حردانی به ثمر رساند. در ادامه علی داوران کار را به تساوی کشاند.  تلاش ۲ تیم در نیم ساعت پایانی بازی، ثمری نداشت و امتیازها در مسجدسلیمان تقسیم شد. یکی از اتفاقات حاشیه‌ای و البته عجیب بازی، به پرتاب یک شی تیز به سمت مهرداد عبدی، هافبک نساجی مربوط می‌شود.

عبدی تاکید کرد که در این بازی، هواداران تیم حریف به سمت صورتش یک تیغ موکت بری پرتاب کردند. باشگاه نساجی قصد دارد به خاطر این اتفاق شوکه کننده، شکایتی را تنظیم کرده و به کمیته انضباطی ارسال کند. گسترش نیوز برای بررسی شرایط این بازی، گفت و گویی با محمدرضا مهدوی، مربی باشگاه نساجی انجام داده که در ادامه می خوانید.

نساجی-قائمشهر

نمره قبولی نصیب نساجی شد

محمدرضا مهدوی در مورد تساوی در مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول شاهد بازی خیلی خوبی نبودیم و دو تیم موفق به ارائه عملکرد قابل قبولی نشدند. بازی در نیمه دوم شکل و روند بهتری به خود گرفت. در این نیمه، بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و تیم‌ها هجومی و رو به جلو کار کردند.

او ادامه داد: به نظر من نمره قبولی این بازی نصیب تیم نساجی شد. به خوبی به بازی برگشتیم و با ایجاد چندین موقعیت خوب گلزنی، فوتبال خود را به حریف دیکته کردیم. بازی در ۴۵ دوم بسیار با کیفیت پیش رفت و هواداران نیز از دیدن آن لذت بردند.

مهدوی درباره قضاوت وحید زمانی در این بازی بیان کرد: من همواره از ارادت خاص خود به قشر داوری سخن گفتم و احترام این عزیزان را حفط کردم. طبیعتا وحید هم از این قاعده مستثنی نیست. او یکی از داوران جوان و بسیار خوب کشور ما محسوب می شود. آقای زمانی داور آینده داری است و اقتدار خود را در زمین نشان داد. به نظر من او روز کم اشتباهی را سپری کرد و نمره خوبی هم از ناظر بازی گرفت.

مهرداد-عبدی

این افراد بویی از انسانیت نبردند

او در ارتباط با حاشیه ایجاد شده در این بازی و پرتاب تیغ کوکت بری به سمت مهرداد عبدی اظهار کرد: این قبیل اتفاقات فقط و فقط باعث تاسف است. از سمتی مدعی داشتن فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله هستیم و از سوی دیگر برخوردهای زشتی را می‌بینیم. پرتاب تیغ موکت بری از سوی یک هوادارنما به واقع تاسف آور است.

مربی نساجی افزود: در ضمن این تیغ باز هم ممکن بود یک فاجعه را رقم بزند. این افراد بویی از انسانیت نبردند و جان آدم‌ها برایشان ذره‌ای ارزش ندارد. کسانی که سر سفره پدر و مادر خود بزرگ شده‌اند، دست به چنین اقداماتی نمی‌زنند. من این اشخاص را به خداوند واگذار می‌کنم. البته باشگاه در این رابطه شکایت خواهد کرد تا دیگر شاهد این نوع برخوردها نباشیم.

مهدوی در خصوص قرعه کشی جام حذفی و تقابل با تیم پیکان عنوان کرد: برای یک تیم مدعی، قرعه سخت و آسان معنا ندارد. پیکان تیم خوب و قابل احترامی است. نوع فوتبال این تیم تدافعی است و این مسئله، گل زدن به آن‌ها را دشوار می‌کند. ما راه بردن پیکان را بلد هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای نساجی رخ داده و موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شویم.

ملی پوش اسبق در رابطه با بازی بعدی نساجی برابر ذوب آهن به گسترش نیوز گفت: این بازی به دلیل هم امتیازی دو تیم، حساسیت‌های بالایی دارد. ما یک بازی شش امتیازی در اصفهان در پیش داریم. ذوب آهن تیم خیلی خوب و خطرناکی است. ما روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کرده تا با دست پر به قائمشهر برگردیم. پیش‌بینی من این است که باید شاهد یک بازی تدافعی از تیم آقای تارتار باشیم.

نکونام-و-قلعه-نویی

۲ گزینه مناسب برای تیم ملی

مهدوی درباره وضعیت فعلی تیم ملی و جایگزین کارلوس کی روش در تیم ملی توضیح داد: گزینه‌های فعلی فدراسیون خوب و شایسته هستند. البته از بابت کدورت‌های پیش آمده برای برخی از مربیان خوب کشورمان متاسف هستم. به اعتقاد من گزینه داخلی در وضعیت فعلی، بهترین انتخاب خواهد بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: مربیان رزومه دار لیگ، درصورت شناخت کافی از بازیکنان، بهترین گزینه هستند. جواد نکونام یک گزینه مناسب برای تیم ملی است. البته من به خاطر عنصر تجربه، شانس امیر قلعه نویی را در میان گزینه‌های داخلی بیشتر می دانم. هردو مربی برای نیمکت تیم ملی مناسب و لایق هستند.

مربی باشگاه نساجی درباره مطرح شده نام فلیکس سانچز تصریح کرد: او به همراه قطر قهرمان آسیا شده و کارنامه مشخصی هم دارد. در این میان باید به یک موضوع هم دقت داشت؛ اینکه آیا این مربی شناختی از فوتبال ما دارد؟ صرفا انجام بازی مقابل تیم ما نمی‌تواند معیار خوبی در این خصوص باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها