|
کدخبر: 283724 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با مربی باشگاه نساجی

بازی شگفت انگیزی با پرسپولیس داریم / در نیم فصل بازیکن می‌گیریم

محمدرضا مهدوی؛ مربی باشگاه نساجی اظهار کرد: ما احترام زیادی برای تیم حریف قائل هستیم و با توجه به این تفاسیر، به‌احتمال‌زیاد یک دیدار شگفت‌انگیز و جذاب را از سوی هردو تیم شاهد خواهیم بود. پرسپولیس و نساجی در وضعیت خوب تاکتیکی قرار دارند و این مسئله به جذاب شدن بازی کمک می‌کند.

ورزش بازی شگفت انگیزی با پرسپولیس داریم / در نیم فصل بازیکن می‌گیریم

نساجی قائم‌شهر با کسب یک برد باارزش مقابل تیم تراکتور، وضعیت خود در جدول را بهبود بخشید و با ۲۰ امتیاز به رتبه پنجم رسید. نماینده فوتبال استان مازندران در لیگ برتر، پس از مسابقات جام جهانی قطر از ۳ بازی برگزار شده، چهار امتیاز کسب کرده است.

نساجی در ابتدا یک شکست تلخ خانگی را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه کرد. قائم‌شهری‌ها در هفته سیزدهم برابر تیم هوادار قرار گرفته و آن دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. شاگردان حمید مطهری در هفته چهاردهم یک دیدار سخت و مهیج را مقابل تراکتور برگزار کردند.

تبریزی‌ها توسط کادر فنی نساجی به‌خوبی آنالیز شده بودند و در همان نیمه اول با ۲ گل عقب افتادند. رضا جعفری و علیرضا ابراهیمی نساجی را در فاصله ۳ دقیقه از حریف پیش انداختند. ایوب کلانتری هافبک باتجربه سرخ‌ها، سازنده هر دو گل در نیم اول بود. تراکتور در نیمه دوم برای جبران نتیجه تلاش بسیاری انجام داد اما راه به‌جایی نبرد. بازیکنان نساجی به‌خوبی از اندوخته خود محافظت کرده و ۳ امتیاز مهم این مسابقه را به دست آوردند.

مطهری در مورد عقب بازی کردن نساجی در دقایقی از نیمه اول و مشورت گرفتن با برخی اعضای کادر فنی که روی سکوها نشسته بودند و مسعود شجاعی، گفت:‌ من در کل آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته‌ام. اعتقاد دارم که چهار چشم بهتر از دو چشم است. همیشه از نظرات همکاران خوبم که فوتبالیست‌های بزرگی بوده‌اند، استفاده می‌کنم زیرا تک‌محور نیستم. مسعود شجاعی هم بزرگ تیم ما است و هر نقطه‌نظری دارد، همیشه به من انتقال می‌دهد و از آن استفاده می‌کنم.

گسترش نیوز در این راستا و همچنین در خصوص دیدار حساس روز پنجشنبه نساجی و پرسپولیس، گفت‌وگویی با محمدرضا مهدوی مربی تنها تیم مازندرانی لیگ برتر انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

نساجی-مازندران

یکی از بهترین تیم‌های ایران را شکست دادیم

محمدرضا مهدوی درباره پیروزی نساجی مقابل تراکتور گفت: در ابتدا به تیم خوب آذربایجان به خاطر استخدام یک مربی فهیم و تراز اول تبریک می‌گویم. ما موفق به شکست یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران شدیم. تراکتور باوجود این شکست، تیم بسیار دوست‌داشتنی و قابل‌احترامی است و این باخت چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند.

او ادامه داد: به اعتقاد من در هفته‌های آینده از این تیم و مربی جدیدش بیشتر خواهیم شنید. ما از موقعیت‌های خود در این مسابقه به نحو احسن استفاده کردیم و یک برد مهم را در خانه خود به دست آوردیم. این برد باعث شد، جایگاه خوبی در جدول پیش از هفته آخر نیم‌فصل اول کسب کنیم.

مهدوی در ارتباط با قضاوت عباس راکی در این دیدار بیان کرد: آقای راکی و آقای مهرگان به‌عنوان داوران اول و چهارم بازی و همین‌طور کمک‌داورها روز خوبی داشتند و قضاوت عادلانه‌ای را انجام دادند. البته من این مطلب را به خاطر برد تیم خود عرض نمی‌کنم. ما در بازی‌هایی که از بحث داوری متضرر شدیم نیز از داوران تشکر و قدردانی کردیم. به نظر من اگر کمک‌ها هماهنگی بیشتری با آقای راکی داشتند، اتفاقات بهتری برای تیم داوری رقم می‌خورد. درمجموع قضاوت خوبی را شاهد بودیم و من به آن‌ها تبریک می‌گویم.

نعمتی-صادقی-پرسپولیس

یک دیدار شگفت‌انگیز در راه است

مربی نساجی در پیرامون بازی روز پنجشنبه با پرسپولیس به گسترش نیوز گفت: بازی بسیار مهم و سختی را در تهران در پیش داریم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا در سال‌های اخیر محسوب شده و طبیعتاً رویارویی با چنین باشگاه بزرگی برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: ما احترام زیادی برای تیم حریف قائل هستیم و با توجه به این تفاسیر، به‌احتمال‌زیاد یک دیدار شگفت‌انگیز و جذاب را از سوی هردو تیم شاهد خواهیم بود. هر ۲ تیم در وضعیت خوب تاکتیکی قرار دارند و این مسئله به جذاب شدن بازی کمک می‌کند.

محمدرضا مهدوی در خصوص تقویت تیم نساجی در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو عنوان کرد: قطعاً برای تقویت تیم در نیم‌فصل اقداماتی را انجام می‌دهیم. نقاط ضعف و قدرت تیم به‌خوبی شناسایی شده و مطمئناً بر اساس این موارد برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. ۲ بازیکن به علت آسیب‌دیدگی، ناچار به انجام عمل جراحی شدند. بعد از بازی با پرسپولیس، در مورد بازیکنان مدنظر خود با کادر فنی جلساتی را برگزار می‌کنیم. در پنجره آینده قطعاً ورودی خواهیم داشت و در برخی پست‌ها نیاز به تقویت داریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها