|
کدخبر: 275698 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با مربی باشگاه نساجی:

اشتباهات باعث باخت به استقلال شد / بازی سختی در پیش داریم

مهدوی مربی باشگاه نساجی اظهار کرد: در بازی با استقلال، اشتباهات فردی به ضرر ما شد. در ابتدای بازی گل خوردیم و حریف از تک موقعیت های خود استفاده کرد. از تعطیلی پیش آمده، بهترین استفاده را کردیم و واکنش خوبی به نتیجه بازی قبل نشان دادیم.

ورزش اشتباهات باعث باخت به استقلال شد / بازی سختی در پیش داریم

پرگل‌ترین بازی هفته با برتری شاگردان حمید مطهری به اتمام رسید. نساجی مازندران پس از باخت سه بر یک مقابل استقلال، نفت مسجدسلیمان را با ۴ گل شکست داد.

ایوب کلانتری خیلی زود نساجی را پیش انداخت تا قائمشهری‌ها با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم شیری، زامهران و شریفی، سه گل دیگر را به ثمر رساندند. با این نتیجه نساجی عنوان بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرد.

نساجی روز پنجشنبه به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. تقابل بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ، می تواند جذابیت این مسابقه را دوچندان کند. در این راستا گفتگویی با محمدرضا مهدوی مربی باشگاه نساجی انجام دادیم که درادامه می خوانید.

نساجی-مازندران

۶ گل زیبا به ثمر رساندیم

محمدرضا مهدوی درباره بازی پرگل نساجی و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: قبل از هرچیزی به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. با تیم خوب و قابل احترامی بازی کردیم. تمام ۹۵ دقیقه را فوتبال بازی کرد و به ضدفوتبال روی نیاورد. ما از موقعیت‌های خود بر طبق تمرینات هفته گذشته و اردوی اخیر، به بهترین شکل استفاده کردیم.

او ادامه داد: در طول هفته، نقاط ضعف و قدرت حریف را به خوبی آنالیز کردیم. با انجام تمرینات لازم، در روز بازی به نتیجه مدنظر رسیدیم. ۶ گل زیبا به ثمر رساندیم که ۲ گل نیز مردود شد.

مربی نساجی در مورد تاثیر تعطیلات بر بهبود عملکرد نساجی نسبت به بازی با استقلال بیان کرد: ما پیش از بازی با استقلال، موفق به شکست مس کرمان شده بودیم. در هفته‌های قبل‌تر، عملکرد خوبی مقابل سپاهان و ملوان داشتیم. کارشناسان اذعان داشتند که تیم نساجی با وجود شکست در برخی بازی‌ها، فوتبال خوب و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

مهدوی افزود: در بازی با استقلال، اشتباهات فردی به ضرر ما شد. در ابتدای بازی گل خوردیم و حریف از تک موقعیت های خود استفاده کرد. با این حال تیم نساجی با یک بازیکن کم‌تر در آزادی گلزنی هم کرد. از تعطیلی پیش آمده، بهترین استفاده را کردیم و واکنش خوبی به نتیجه بازی قبل نشان دادیم. تمام تلاش ما بر این است که روند رو به‌ رشد خود را در ادامه فصل ادامه دهیم.

ذوب-آهن-پیکان

بازی بسیار سختی در پیش داریم

او در رابطه با بازی روز پنجشنبه با ذوب آهن به گسترش نیوز گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. تیم‌های مهدی تارتار کاملا بسته بازی می‌کنند. فوتبال تدافعی ذوب آهن، کار را برای ما سخت خواهد کرد. این تیم فقط ۳ گل خورده دارد که بیانگر خط دفاعی سرسخت آن‌ها است.

این مربی فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: آنالیزها و تمرینات لازم را برای رویارویی با چنین تیمی در پیش گرفتیم. شاید بهتر باشد که بازیکنان ما دوندگی بیشتری برای این بازی داشته باشند. مالکیت توپ و میدان می تواند به ما برای باز کردن لایه های دفاعی ذوب آهن کمک کند.

مهدوی ضمن انتقاد از تصمیمات اشتباه داوران در برخی بازی های نساجی، در ارتباط با جایگاه نساجی در جدول عنوان کرد: در حال حاضر با زدن ۱۱ گل، بهترین خط حمله را داریم که این عدد می توانست بیشتر نیز باشد. نسبت به تیم ما در برخی از بازی‌ها بی‌مهری شد. در بازی با سپاهان رشید مظاهری باید اخراج می‌شد. در بازی با ملوان، آن آفساید چهار و نیم متری رقم خورد. کبودی صورت علی شجاعی بعد از مشت دروازه بان پیکان هنوز خوب نشده است.

جهانبخش-تیم-ملی

او در خصوص اردوی اتریش تیم ملی و انجام ۲ بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال توضیح داد: آقای کی روش از بازیکنانی که بیشترین هماهنگی را با آن‌ها داشت، استفاده کرد. اردوی اخیر محک خوبی برای تیم ملی بود. به عقیده من نتایج این دو بازی برای کادر فنی اهمیت چندانی نداشت. با نفرات موجود، تیم خوبی راهی قطر خواهد شد.

محمدرضا مهدوی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها فراهم شود. ما ۲ بازی خانگی در پیش داریم و متاسفانه از حضور تماشاگران خونگرم نساجی محروم هستیم. این موضوع کاملا به ضرر ما است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها