|
کدخبر: 285624 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با مربی باشگاه نساجی؛

۲ بازیکن جدید جذب می‌کنیم / به این ۳ امتیاز نیاز زیادی داریم

محمدرضا مهدوی؛ مربی باشگاه نساجی گفت: سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است و فوتبال با برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. ما به این ۳ امتیاز نیاز مبرمی داریم و باید از این بازی خانگی با دست پر خارج شویم. با حضور هواداران خود در ورزشگاه، فقط به دنبال کسب برد و ارتقای جایگاه خود در جدول هستیم.

ورزش ۲ بازیکن جدید جذب می‌کنیم / به این ۳ امتیاز نیاز زیادی داریم

بازی مس رفسنجان و نساجی قائمشهر در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید. مس با گل امید لطیفی پیش افتاد و یک گل مردود نیز به ثمر رساند.

نساجی در لحظات پایانی مسابقه با یک پنالتی که روی کریم اسلامی گرفته شد، کار را به‌تساوی کشاند. حامد شیری گل باارزش نساجی را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا ۲ تیم صاحب یک امتیاز از نخستین بازی دور برگشت رقابت‌ها شوند. نساجی باید روز پنجشنبه در دیداری دشوار به مصاف سپاهان برود.

اصفهانی‌ها با کسب پیروزی مقابل استقلال، روحیه خوبی پیدا کردند و حالا برای نزدیک شدن به صدر جدول، مقابل شاگردان حمید مطهری صف‌آرایی خواهند کرد. نساجی در صورت کسب برد در این مسابقه می‌تواند صعود چشمگیری در جدول مسابقات داشته باشد. البته این موضوع منوط به لغزش تیم‌های نظیر آلومینیوم، فولاد، تراکتور و مس است. بازی رفت این دو تیم با حواشی بسیاری مواجه بود و مازندرانی‌ها به‌شدت نسبت به قضاوت داور مسابقه معترض بودند.

عدم اخراج رشید مظاهری در نیمه اول، باعث خشم و اعتراض کادر فنی و بازیکنان نساجی شد. سپاهان با نتیجه دو بر یک نساجی را در اصفهان شکست داد. حالا بازیکنان نساجی برای جبران باخت قبلی، انگیزه بالایی دارند. گسترش نیوز در این راستا گفت‌وگویی با محمدرضا مهدوی، مربی باشگاه نساجی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

حامد-شیری

باید در نیمه اول کار را یکسره می‌کردیم

محمدرضا مهدوی درباره تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم گفت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت و در بحث مالکیت توپ و خلق موقعیت گلزنی خوب عمل کردیم. در نیمه اول فوتبال خود را به حریف دیکته کردیم و نمایش خوبی در رفسنجان داشتیم. در نیمه دوم بازی روند پایاپای و متعادلی داشت و ما باید در همان نیمه نخست کار را یکسره می‌کردیم. درمجموع هر ۲تیم خوب کار کردند و کسب یک امتیاز خارج از خانه هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. حق تیم ما هر ۳ امتیاز بازی بود ولی نتیجه مدنظر حاصل نشد.

او در مورد قضاوت کمیل غلامی در این دیدار بیان کرد: من هیچ‌وقت در خصوص داوری و نحوه قضاوت داوران مایل به صحبت نبوده و نیستم. بنده احترام خاصی برای داوران کشورمان قائل هستم و بر این باور هستم که آن‌ها نهایت تلاش خود را برای قضاوتی عادلانه در همه بازی‌ها انجام می‌دهند.

مربی نساجی ادامه داد: در سطح دنیا شاهد استفاده از فناوری‌های مختلف در بحث داوری هستم ولی متأسفانه در کشور ما تلاشی برای این موضوع نمی‌شود. با بهره‌گیری از این تکنولوژی‌ها، اشتباهات داوری به‌وضوح کاهش پیدا می‌کند. داوران نیز انسان هستند و مثل مربیان و بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند.

حمید-مطهری

به این ۳ امتیاز نیاز مبرمی داریم

مهدوی در خصوص بازی حساس روز پنجشبه با سپاهان اظهار کرد: در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که مصدومان تیم نیز به این بازی مهم برسند و ما آن‌ها را در لیست داشته باشیم. بازی زیبا و جذابی در پیش است و برای کسب بهترین نتیجه مقابل تیم خوبی مثل سپاهان، باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بسیار باکیفیتی محسوب شده و فوتبال بسیار با برنامه‌ای را ارائه می‌دهد. در بازی رفت آقای مورایس کیفیت تیم ما را تمجید کرد و ما هم متقابلاً احترام زیادی برای ایشان و تیم سپاهان قائل هستیم. ما به این ۳ امتیاز نیاز مبرمی داریم و باید از این بازی خانگی با دست پر خارج شویم. با حضور هواداران خود در ورزشگاه، فقط به دنبال کسب برد و ارتقای جایگاه خود در جدول هستیم.

مربی باشگاه نساجی در رابطه با فعالیت‌های نقل و انتقالاتی نساجی به گسترش نیوز گفت: باشگاه نساجی تا به امروز موفق به جذب محمدرضا مهدی‌زاده شده است. ۲ گزینه دیگر نیز مدنظر داریم تا در روزهای آینده با آن‌ها ثبت کنیم. وضعیت مالکیت و نوع هزینه کردن ما با سایر تیم‌ها متفاوت است. آقای حدادیان از جیب هزینه می‌کند و کادر فنی هم باید با نهایت دقت، اقدام به یارگیری کند.

اکبر-صادقی

مهدوی در ارتباط با کنار گذاشتن اکبر صادقی توسط حمید مطهری عنوان کرد: این اختلاف‌نظرها در فوتبال حرفه‌ای رخ می‌دهد و البته که غیرقابل‌بخشش نیز به شمار می‌رود. صادقی جزو بهترین بازیکنان لیگ ما در فصول گذشته بوده و در این فصل نیز عالی کار کرده است. صلاحدید آقای مطهری به این صورت بوده و باید به آن احترام گذاشت. به‌ هر حال رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در اولویت ما قرار دارد.

تکرار فینال فصل گذشته در یک هشتم

او در پیوند با قرعه‌کشی جام حذفی و تقابل با آلومینیوم بیان کرد: به دلیل کسب قهرمانی در این جام طی فصل گذشته، باید از عنوان خود به‌نوعی دفاع کنیم. تکرار فینال فصل پیش جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است و طبیعتاً این دیدار برای ما آسان نخواهد بود. تیمی که قصد قهرمانی در تورنمنتی را دارد، قرعه سخت و آسان برایش معنایی ندارد.

این مربی در پایان اضافه کرد: از مسئولان به خاطر اتخاذ تصمیم در خصوص بازگشت دوباره هواداران به ورزشگاه‌ها تشکر می‌کنم. دیدن بازی‌های تیم‌های موردعلاقه از نزدیک، ارزش زیادی برای طرفداران باشگاه‌ها دارد. امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد و تیم‌ها از حضور دوست داران خود در استادیوم‌ها بهره‌مند شوند.

ارسال نظر