|
کدخبر: 287612

اختصاصی گسترش نیوز؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

استقلال امروز در دیداری حساس به مصاف تیم ملوان انزلی می رود.

ورزش ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

شاگردان ریکاردو ساپینتو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز به مصاف ملوان می روند. استقلال در مرحله قبل، با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد و به دور بعد صعود کرد. آبی ها تا دقایق پایانی با تک گل اسدی بازنده میدان بودند اما درخشش مهدی قایدی ورق را برگرداند. ستاره بوشهری در آن بازی دو پنالتی از تبریزی ها گرفت که کوین یامگا هردو ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

ملوان در حال حاضر فرم خیلی خوبی ندارد و در بازی گذشته خود در لیگ هم شکست خورده است. آخرین تقابل دو تیم در چهارچوب مسابقات لیگ  برتر بود که مدافع عنوان قهرمانی با چهارگل پیروز شد. درهرصورت جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و درصورت دست کم گرفتن حریف، باید منتظر حذف شدن هم باشید.

استقلال بازی قبلی خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته و با توجه به شکست پرسپولیس، با رقیب سنتی در جدول هم امتیاز شد. مهدی قایدی و صالح حردانی برای آبی‌های پایتخت در تقابل با پیکان گل زدند.

این بازی در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می شود. علیرضا رضایی و مهدی مهدی پور غایبان استقلال در این مسابقه هستند و ساپینتو قادر به استفاده از این مهره ها نیست. سایر بازیکنان استقلال آمده بوده و مشکلی خاصی برای این بازی ندارند.

بر این اساس، به احتمال قوی نفرات زیر برای استقلال به میدان خواهند رفت:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها