|
کدخبر: 287388

رجزخوانی ستاره ملوان برای استقلالی ها

هافبک ملوان امیدوار است استقلال را از رقابت‌های جام حذفی کنار بزنند و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند.

فوتبال رجزخوانی ستاره ملوان برای استقلالی ها

تیم ملوان مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم شکست خورد؛ مسعود زائر کاظمین مهاجم ملوانان در خصوص دیدار با گل گهر به خبرنگار ما گفت: به هیچ عنوان مستحق شکست در این دیدار نبودیم. روی دو اشتباه فردی، دو گل دریافت کردیم، در نیمه دوم حاکم مطلق میدان بودیم و گل‌گهر موقعیت گلزنی نداشت. به نظرم اتفاقات و حوادث فوتبالی در این بازی، روی بد خودش را به ما نشان داد. اما به هر حال امیدوارم از این بازی درس بگیریم و بتوانیم در آینده جبران کنیم.

او مورد حضور پرشور انزلی‌چی‌ها در ورزشگاه سیروس قایقران ادامه داد: هواداران‌ ملوان چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد، همواره حامی تیم بودند و ما هم از آنها تشکر می‌کنیم. در این بازی نیز، با وجود اینکه نمایش خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم، شرمنده آنها شدیم. امیدوارم در بازی‌های خانگی بعدی با جبران این شکست، بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

این مهاجم در رابطه با صحنه مشکوک به پنالتی که بر روی مهدی مومنی رخ داد، عنوان کرد: من نزدیک به صحنه بودم، آرمین سهرابیان بی‌احتیاطی کرد و از پشت سر پای مهدی مومنی را زد و داور هم به درستی پنالتی گرفت.

زائر کاظمین درباره بازی جام حذفی ملوان و استقلال، اظهار داشت: بدون شک حریف دست و پا بسته‌‌ای مقابل استقلال نیستیم، امیدوارم بتوانیم شکست در لیگ را جبران کنیم و موفق به‌ صعود از این مرحله شویم.

او در پایان افزود: می‌دانیم بازی سختی مقابل استقلال آماده این هفته‌ها در حضور هوادارانش در پیش داریم اما ما هم ملوان هستیم و امیدوارم با ارائه یک بازی تماشاگر پسند، بتوانیم استقلال را از دور رقابت‌ها خارج کنیم.

منبع: ورزش3
  • نوید ارسالی در

    آقای مهاجم ملوان زائر دیده شدی جوجه را در میدان. می شمارند اول ببین داخل ارنج ملوان هستی یا. نه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها